Denúncia a dos revisors del Tram

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
Nozomi
N8
N8
Entrades: 687

Re: Denuncia a dos revisors del Tram

Entrada Autor: Nozomi » Dissabte 12/09/2009 17:55

La solució és fàcil: Si la gent tinguera com a costum validar el bitllet i no cometre frau no seria necessari arribar a aquests extrems. Com que és tot el contrari alguns cops succeïxen fets d'aquest tipus. Al Japó ningú demana el bitllet en plan redada, ja està el personal en cada entrada i cada sortida de cada estació de metro i tren per vigilar que tot el món valide i a la sortida tot el món haja pagat el que toca per trajecte.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 12/09/2009 18:36

a la parada de Ca l’Aranyó, a la línia T-5 del tramvia del Besòs.
T-4. Tot i que no això que farà la notícia més o menys veraç.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dissabte 12/09/2009 23:55

Con todos los respetos para este señor que dice eso de los revisores del TRAM al que no voy a juzgar por carecer de pruebas, pero el morro del personal tanto en TRAMBAIX como en TRAMBESOS es monumental, los ves como se suben se sientan tranquilamente sean estudiantes, señoras u encoladores de parquet y ni dios paga. Es una verdadera vergüenza, el descuido que dice que padeció este señor muchos lo padecen y si te llaman al movil se puede descolgar con la mano derecha y validar el billete con la izquierda por poner un ejemplo. Ya sé que se me puede tachar de insolidario, pero estoy cansado de ver el fraude en TRAMBAIX, el otro día una señora muy maquillada y pertrechada, subió en ILLA (Con bolsas) ocupó dos asientos con sus dos bolsas y no validó el billete, por mucho maquillaje y joyas que llevase esta señora es una geta ¡¡¡



Avatar de l’usuari
Sky  
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Diumenge 13/09/2009 1:05

Trambesòs sosté que el passatger que va denunciar una agressió va empènyer un interventor

• L'empresa afirma que no té constància de cap demanda judicial

Una portaveu de l'empresa propietària del Trambesòs ha assegurat a aquest diari que els interventors i els vigilants que van tenir l'incident amb el passatger Roger Parés Bayerri el 7 de setembre passat que aquest es va negar a mostrar el bitllet i va empènyer un dels empleats.

Parés va explicar en una carta al director d'EL PERIÓDICO que al pujar al tramvia a Ca l'Aranyó no va validar el tiquet i un interventor es va dirigir a ell. "Li vaig demanar que fos comprensiu, ja que portava a sobre la T-10. Em va fer baixar i jo, al no estar d'acord amb la sanció, em vaig negar a donar-li la meva documentació. Llavors, en un segon, em vaig veure a terra, amb cinc guàrdies de l'empresa Security Express a sobre meu clavant-me una pallissa a la Diagonal, davant de les Glòries". Afirma que els vigilants el van agredir "amb les seves botes militars i les seves barres de defensa".

La camisa trencada

Reconeix que a l'incident hi van participar dos interventors i dos vigilants de seguretat d'una empresa externa contractada per Trambesòs als quals es van sumar dos més. Ha afirmat que cap d'aquests sis empleats no va patir cap lesió i que el passatger sí que va patir el trencament de la camisa que portava posada.

Els empleats van elaborar un informe de l'incident que van entregar a la seva empresa, que dilluns podria tornar a convocar els implicats perquè aclareixin algun detall. "De moment a nosaltres no ens consta cap denúncia ni als Mossos ni als jutjats", afirma la portaveu de Trambaix.

La portaveu de la companyia de transport ha afegit que en la línia del tramvia al Besòs solen produir-se incidents per impagaments, motiu pel qual els inspectors van sempre amb vigilants de seguretat.

http://www.elperiodico.cat/default.asp? ... io_PK=1022



buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Diumenge 13/09/2009 12:51

mikado ha escrit:Con todos los respetos para este señor que dice eso de los revisores del TRAM al que no voy a juzgar por carecer de pruebas, pero el morro del personal tanto en TRAMBAIX como en TRAMBESOS es monumental
Totalmente de acuerdo. Es cierto que los vigilantes del TRAM ya han tenido algun problemilla antes por asuntos como éste, pero la verdad es que la historia esta me huele un poco mal. Dia a dia se ven varios métodos que utilizan todo tipo de personas para colarse, como hacerse el despistado. Pero hay que acarrear con las consecuencias, que viajar sin el billete validado tiene su multa.



Avatar de l’usuari
Trytasa Baldaquino
N7
N7
Entrades: 330
Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76

Entrada Autor: Trytasa Baldaquino » Dilluns 14/09/2009 14:02

trensmat ha escrit: Al pujar al tramvia em van trucar, em vaig despistar i parlant em vaig asseure sense validar el tiquet
Ja, i jo sóc torero.

No defenso l'actuació dels segurates (si realment es va produir així), però estic fart que gent que puja al tram suant de les validadores, i que a sobre escolten música a tope i posen els peus a les cadires del davant.

Prou!


¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 16/09/2009 2:01

I per que no es pot haver despistat? T'en faries creus de les vegades que em despisto jo.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimecres 16/09/2009 15:50

Jordi Freixas ha escrit:I per que no es pot haver despistat? T'en faries creus de les vegades que em despisto jo.
Aviam, una norma d'utilització del servei és no despitar-se a l'hora de marcar el bitllet. Segur que no et despistaràs i no aniràs a peu en comptes d'anar en el tramvia.



Avatar de l’usuari
Trytasa Baldaquino
N7
N7
Entrades: 330
Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76

Entrada Autor: Trytasa Baldaquino » Dimecres 16/09/2009 15:59

El que està clar és que aquest individu no va pagar. I això ja mereix multa, sense possibilitat de discuplar-se d"'estar despistat".

El que passès després ja no ho sé, però tinc els meus dubtes que els revisos vagin estripant camises sense motiu. I hi ha molts caradures que no només passen de pagar, sinò que a sobre s'encaren amb els revisors, els xulegen i els amenacen. :emprenyat I no cal cenyir-se als estrangers (sobretot romanesos i sudamericans) que passen de llarg les validadores, sinò també molts joves pijomoderns i pantalons cagats amb ínfules d'outsiders, que creuen que per no pagar són més alternatius, a més d'estalviar per fumar porros.

Contra aquesta xusma, mà dura! :martell2


¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 16/09/2009 16:26

És amb actituts com la vostra, contra la qual es necessitaria mà dura. Us penseu que sou aquí la santa inquisició? Si jo en un moment donat em despisto, em despisto i punt. I no tinc ni perquè pagar per una infració que JO NO HE COMÈS, i menys encara rebre una pallissa per part de ningú, quan l'única cosa que he fet és despistar-me.

I hi insisteixo, us en farieu creus de les vegades que jo m'he arribat a despistar.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 16/09/2009 16:36

Jordi Freixas ha escrit:I no tinc ni perquè pagar per una infració que JO NO HE COMÈS
Si vas sense bitllet vàlid, has comès una infracció. Punt. La normativa no estableix diferències entre voluntarietat i involuntarietat.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 16/09/2009 16:45

Si em despisto, agafo i pico el bitllet. I PUNT. Això no és cometre cap infracció. És despistar-se i prou.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 16/09/2009 16:53

I no penso discutir més aquest tema amb vosaltres perquè després passa el que passa. Només que, mentre aneu amb aquesta mentalitat, no us espereu soluconar res.

Salut!



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dimecres 16/09/2009 18:02

Jordi Freixas ha escrit:I no penso discutir més aquest tema amb vosaltres perquè després passa el que passa. Només que, mentre aneu amb aquesta mentalitat, no us espereu soluconar res.

Salut!
I com es pot saber si una persona menteix? perquè sinó veurem que un 50% de la població es despista constantment. Posarem un polígraf als ciutadans? Mira, al tram cada dia n'hi han més cartells que demanen que piques el bitllet, i, igual que ningú es despista a l'autobús, que quan entres, el primer que et topes és la maquina, al tram tampoc.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 16/09/2009 18:21

Quan puges a l'autobús, tens el conductor allà (això sí, a Barcelona... a París per exemple, és tipoTram). Quan puges al tren o al metro tens una barrera. En el tram no hi tens ni una cosa ni l'altra (bé, en algunes parades, sí). I en tot cas, el primer que ha de fer un interventor és instar a la persona en qüestió a picar el bitllet. Com es pot saber si algú menteix o no menteix? Ni idea. Hi ha gent mol cínica pel món, però la funció d'un interventor, aixi com del personal de seguretat ha de ser fer complir les normes i no pas posar multes o repartir pallisses.

Jo, el que estic dient és que DESPISTAR-SE no és el mateix que col·lar-se del·liberadament o causar desperfectes o violència del tipus que sigui. Per tant, és del tot INADMISSIBLE que es criminalitzi el sol fet de despistar-se com si es tractés de qualsevol dels altres punts.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 16/09/2009 19:01

És de domini públic que viatjar sense bitllet vàlid és punible. A partir d'aquesta premissa, qui no viatja sense bitllet vàlid, pel motiu que sigui, s'exposa a ser multat. Aquesta és la norma, i és així que l'interventor l'ha d'aplicar.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dimecres 16/09/2009 21:41

El desconeix de la llei no suposa que la gent sigui inmune a ella. Això voldria dir que, qualsevol que no hagi estudiat dret, no pot ser sancionat de moltes lleis. Amb el tramvia és el mateix, i si ha d'haver un interventor o una barrera per passar és que potser no som tant civilitzats ni tan madurs. Prenem exemple de països com japó, on no tenen barreres, només la màquina per pagar, sense cap impediment per passar qui vulgui, però no ho fan. Si no som capaços, aleshores posem barreres al tram, i els que es colin fincant-se per les vies no podran dir que s'han descuidat, ara! això ho paguem tots, i no evitarà pas el frau, d'aquells que no paguen un cèntim.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 16/09/2009 22:00

Jo l'única cosa que dic és que, abans de sancionar, la primera obligació de l'interventor ha de ser instar a la persona en qüestió a complir les normes; no multar directament.



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dimecres 16/09/2009 22:06

Jordi Freixas ha escrit:Jo l'única cosa que dic és que, abans de sancionar, la primera obligació de l'interventor ha de ser instar a la persona en qüestió a complir les normes; no multar directament.
Aleshores tindrem gent amb un bitllet a la butxaca que pujaran, si tenen sort, no hi han revisors i se'n van de franc, i si no en tenen, només han de pagar 77 cèntims (viatge d'una zona de cada T10.). Fent un estalvi espectacular,... no es pot ser tant bondadós.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimecres 16/09/2009 22:08

Jordi Freixas ha escrit:Jo l'única cosa que dic és que, abans de sancionar, la primera obligació de l'interventor ha de ser instar a la persona en qüestió a complir les normes; no multar directament.
I del que se'l contesta, és que aquesta norma és plenament absurda, la gent només picaria el bitllet quan hi fós l'interventor, mai abans. Oi que quan un interventor sorprèn algun viatger sense bitllet al metro, passa de cobrar-li el bitllet senzill (que correspondria a complir la norma com dius) a fer-li la multa de 40 € ?
A part que, un cop entres, topes amb un seguit de cancel·ladores juntes que en el cas de "despistar-se" i no veure-les, potsé que es faci mirar la vista.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”