Propers talls del metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Corail Intercités
N4
N4
Entrades: 40

Re: Propers talls del metro

Entrada Autor: Corail Intercités » Dimecres 29/07/2009 10:06

Dues estacions haurien estat suficient, una al costat de la RENFE i una altra entre Ciutat Meridiana i Can Cuiàs, amb vestíbul a cada costat.

Però calia fer proves d'automatització i de la L9 no hi havia res a punt...



Avatar de l’usuari
Trytasa Baldaquino
N7
N7
Entrades: 330
Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76

Entrada Autor: Trytasa Baldaquino » Dimecres 29/07/2009 12:48

....Trinitat Nova i Can Cuiàs (Montcada i Rexach) hauran d’esperar ...

Que a aquestes alçades encara haguem de veure al Periódico coses d'aquestes...

Quina és l'anterior estació??? Can Cruyff???


¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 29/07/2009 13:35

Trytasa Baldaquino ha escrit:Que a aquestes alçades encara haguem de veure al Periódico coses d'aquestes...
Al Periódico, a La Vanguardia, a l'Avui, a TV3; coses d'aquestes, que Zuric cau a Alemanya, que l'Iran és un país àrab... Segueixo?

Conclusió: el gremi dels periodistes està sent minat per una colla d'analfabets funcionals.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 30/07/2009 0:33

Guigui ha escrit:
Trytasa Baldaquino ha escrit:Que a aquestes alçades encara haguem de veure al Periódico coses d'aquestes...
Al Periódico, a La Vanguardia, a l'Avui, a TV3; coses d'aquestes, que Zuric cau a Alemanya, que l'Iran és un país àrab... Segueixo?

Conclusió: el gremi dels periodistes està sent minat per una colla d'analfabets funcionals.
Si només fos el gremi de periodistes...
:twisted:



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 30/07/2009 10:51

Algu te o ha vist repartir els fulletons amb la informació de les obres???
Només tinc el de la L11.

Per cert, per lo de la L5, no seria més senzill que la gent fes enllaç de Can Boixeres a Rambla Just Oliveres???
Al cap i a la fi, no son ni 10 minuts caminant, surts de Boixeres, travesses el parc que hi ha a sota, i ja estas a sota les vies d'Adif, al costat de l'estació d'Hospitalet.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 30/07/2009 10:56

Miquel ha escrit:Per cert, per lo de la L5, no seria més senzill que la gent fes enllaç de Can Boixeres a Rambla Just Oliveres???
Cau més a prop l'estació de Florida. Però és cert que per als estaments públics d'aquest país, caminar sembla talment un esport d'alt risc.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 30/07/2009 11:07

Guigui ha escrit:
Miquel ha escrit:Per cert, per lo de la L5, no seria més senzill que la gent fes enllaç de Can Boixeres a Rambla Just Oliveres???
Cau més a prop l'estació de Florida. Però és cert que per als estaments públics d'aquest país, caminar sembla talment un esport d'alt risc.
Florida està molt més lluny, i avans t'hi troves Can Serra.
De Boixeres a Hospitalet/Just Oliveres, son uns 800 metres aproximadament, i sempre trigaràs menys que retrocedir a Cornellà o esperar un autobús.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dijous 30/07/2009 11:38

Miquel ha escrit:Algu te o ha vist repartir els fulletons amb la informació de les obres???
Només tinc el de la L11.
Jo tinc el de la L2, l'altre dia el 9000 que vaig agafar n'estava ple de fulletons, i a les pantalles sortia l'informació del tall.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 30/07/2009 22:51

Guigui ha escrit:
Miquel ha escrit:Per cert, per lo de la L5, no seria més senzill que la gent fes enllaç de Can Boixeres a Rambla Just Oliveres???
Cau més a prop l'estació de Florida. Però és cert que per als estaments públics d'aquest país, caminar sembla talment un esport d'alt risc.
Més que els estaments polítics, el que passa és que molts viatgers et monten un drama si els hi dius que per fer un enllaç has de caminar 5 minuts. Sense anar més lluny, quan un viatger em pregunta per anar a l'Estació de França i li dic que baixi a l'Arc de Triomf i camini 10 minuts, hi ha molts que et contesten: 10 minuts??!! I no hi ha cap autobús que hi vagi?

Realment s'està perdent i molt la cultura d'anar a peu als llocs per a distàncies curtes.



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Divendres 31/07/2009 9:47

Guigui ha escrit:
Miquel ha escrit:Per cert, per lo de la L5, no seria més senzill que la gent fes enllaç de Can Boixeres a Rambla Just Oliveres???
Cau més a prop l'estació de Florida. Però és cert que per als estaments públics d'aquest país, caminar sembla talment un esport d'alt risc.
Florida és molt més lluny i a sobre és molt més complicat d'arribar-hi, ja que s'ha de fer una volta enorme que fa que la distància sigui d'uns 2.5 quilòmetres.

De Can Boixeres a Rambla hi ha més o menys un quilòmetre, fàcil en aquest sentit però una pujada de nassos per fer el sentit invers



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 31/07/2009 12:08

Pero no fotem, sigui baixada o pujada, son gairebé 10 minuts, jo al meu barri, estic continuament pugant i baixant carrers, alguns com Mare de Déu, Dante o Llobregos.
I l'enllaç entre aquestes dues estacions, pases per un parc molt maco.
I es millor que jugarsela amb Rodalies o esperar les línies de bus.


El metro de Barcelona amb motoristes!

BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Divendres 31/07/2009 13:25

Miquel ha escrit:Pero no fotem, sigui baixada o pujada, son gairebé 10 minuts, jo al meu barri, estic continuament pugant i baixant carrers, alguns com Mare de Déu, Dante o Llobregos.
I l'enllaç entre aquestes dues estacions, pases per un parc molt maco.
I es millor que jugarsela amb Rodalies o esperar les línies de bus.
De Can Boixeres a Florida hi ha una estona, l'estació més propera a Can Boixeres de la L1 és Rambla Just Oliveres:
Imatge

P.D.:Ningú es capaç de caminar 2.5km en 10 minuts.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 31/07/2009 17:14

A Can TMB, han creat una bona pàgina per parlar-ne:

http://www.tmb.cat/actuacions2009/



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 31/07/2009 18:32

BCN2008 ha escrit:
Miquel ha escrit:Pero no fotem, sigui baixada o pujada, son gairebé 10 minuts, jo al meu barri, estic continuament pugant i baixant carrers, alguns com Mare de Déu, Dante o Llobregos.
I l'enllaç entre aquestes dues estacions, pases per un parc molt maco.
I es millor que jugarsela amb Rodalies o esperar les línies de bus.
De Can Boixeres a Florida hi ha una estona, l'estació més propera a Can Boixeres de la L1 és Rambla Just Oliveres:
Imatge

P.D.:Ningú es capaç de caminar 2.5km en 10 minuts.
Perdò??
Has contat bé els metres que hi han entre Can Boixeres i Rambla Just Oliveres???
No hi han 2.5 Km ni de conya, ja he dit que hi han entre 800 i 1000 metres aproximadament, i en 10 minuts o menys ho tens fet. Obviament pasant pel parc.

PD: el traçat del tren l'has fet tú??????


El metro de Barcelona amb motoristes!

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 31/07/2009 18:46

Miquel ha escrit:Perdò??
Has contat bé els metres que hi han entre Can Boixeres i Rambla Just Oliveres???
No hi han 2.5 Km ni de conya, ja he dit que hi han entre 800 i 1000 metres aproximadament, i en 10 minuts o menys ho tens fet. Obviament pasant pel parc.

PD: el traçat del tren l'has fet tú??????
Crec que s'estava referent d'anar de Can Boixeres a Florida, que són 2 km.



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Divendres 31/07/2009 20:22

En efecte em referia a anar de Can Boixeres a Florida. De Can Boixeres a Rbla. Just Oliveres hi han 800m per els carrers.
PD:No, el pots trobar per internet, ara no se a on.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 31/07/2009 21:49

Miquel ha escrit:
BCN2008 ha escrit:
Miquel ha escrit:Pero no fotem, sigui baixada o pujada, son gairebé 10 minuts, jo al meu barri, estic continuament pugant i baixant carrers, alguns com Mare de Déu, Dante o Llobregos.
I l'enllaç entre aquestes dues estacions, pases per un parc molt maco.
I es millor que jugarsela amb Rodalies o esperar les línies de bus.
De Can Boixeres a Florida hi ha una estona, l'estació més propera a Can Boixeres de la L1 és Rambla Just Oliveres:
Imatge

P.D.:Ningú es capaç de caminar 2.5km en 10 minuts.
Perdò??
Has contat bé els metres que hi han entre Can Boixeres i Rambla Just Oliveres???
No hi han 2.5 Km ni de conya, ja he dit que hi han entre 800 i 1000 metres aproximadament, i en 10 minuts o menys ho tens fet. Obviament pasant pel parc.

PD: el traçat del tren l'has fet tú??????
Google Earth, activa l'opció de mostrar transport públic, diria q posa.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 01/08/2009 23:59

metring ha escrit:A Can TMB, han creat una bona pàgina per parlar-ne:

http://www.tmb.cat/actuacions2009/
Bona des del punt de vista de la informació, però lamentable en l'aspecte lingüístic.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 03/08/2009 0:01

Sobre el servei susbitutori de la línia 5:

Segons acabo de saber, si bé el personal serà de Sarbus, els vehicles seran de TMB, concretament articulats de la cotxera de la Zona Franca.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 03/08/2009 0:02

Però que encara pertanyen a TMB, o cedits a Sarbus, com ja va passar amb la llançadora de la L5 a Sagrera, fa 4 anys?



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”