Propers talls del metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 24/07/2009 18:16

Els autobusos 1 i 3 del servei substitutori de la L5 es podrien juntar, aixi qui vagi de Collblanc a Cornellà, etc. no en tindrà que agafar 2 >:( >:( >:(



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 25/07/2009 10:54

A La Vanguardia en paper diuen que el tram de la L2 que abans era de la L4, té un manteniment molt difícil. A què és degut?



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dissabte 25/07/2009 13:07

metring ha escrit:A La Vanguardia en paper diuen que el tram de la L2 que abans era de la L4, té un manteniment molt difícil. A què és degut?
Segurament a les filtracions, no? Es un tram molt dificil, ja que creua el riu Besos molt a prop de la desembocadura. Suposo que sera aixo. :nose



Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Dissabte 25/07/2009 13:28

El festival de obras afecta también el metro, pero bueno eso ya lo diré donde toca.

Sobre el corte del tramo entre Horta y Vilapicina..., son ganas de cortar la verdad.
Las obras afectan al túnel de maniobras.Yo he visto en muchas ocasiones como llegan metros y vuelven a salir por la misma vía, con lo que el túnel de maniobras no se utiliza, no atino a dislumbrar los motivos, pues, bien podrían utlizar el tramo horta- vilpaicina como túnel de maniobras, en Horta sube y baja gente y el tren se va hacia la estación de salida, vilapicina, tan difícl es??
Llego a la conclusión que a las cabezas pensantes de nuestro querido metro no piensan.
:cop


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dissabte 25/07/2009 15:55

el problema que hi ha, es que a les obres de la cua de maniobra, s'aixecarà gran quantitat de pols, amés dels gassos dels equips/màquines alimentades amb gasolina, cosa que farà l'ambient bastant insofrible, i és això el que es vol estalviar al passatge.



Albert
N7
N7
Entrades: 480
Ubicació: Martorell

Entrada Autor: Albert » Dissabte 25/07/2009 19:05

Doncs això que diu el LLOP és un tema interessant a tenir en compte. Jo recordo les obres de l'estació de Sants, quan ja ens havien mogut a les vies 7 en endavant, i estaven aixecant les vies 1 a 6. Jo agafo el tren de tronada a la via 7, just davant d'on començava la "zona 0" i era horrible esperar-se allà 5 minuts. La pols que s'aixecava, el soroll dels martells pneumàtics, fum que sortia de no sé on, maquinària movent runa, soldadors ... Havien tingut la delicadesa de posar una valla metàl·lica per tapar-ho, però era insofrible esperar el tren allà. I això què la zona de vies de Sants és molt gran i la pols i la calor es podien dispersar per totes bandes. En una estació de metro con Horta deu ser molt pitjor.



Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Dissabte 25/07/2009 21:06

El LLOP ha escrit:el problema que hi ha, es que a les obres de la cua de maniobra, s'aixecarà gran quantitat de pols, amés dels gassos dels equips/màquines alimentades amb gasolina, cosa que farà l'ambient bastant insofrible, i és això el que es vol estalviar al passatge.
Por tanto el corte del tramos no es porque afecte directamente a la circulación de los trenes, sino a la "comodidad" de los viajeros. Pues señores es más incómodo un autobús con el consiguiente transbordo y la pérdida de pasaje.
Por otro lado, si el motivo es el polvo y los gases también los sufrirán los trabajadores...El polvo y el ruido será inevitable, pero los gases...que conecten mangueras al exterior!
Si quieren aminorar polvo y ruido que pongan placas protectoras al morir el túnel en la estación, pero cortar la circulación es peor cuando no es estrictamente necesario, en fin todo sea por la comodidad del viajero...


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 26/07/2009 10:54

automotorserie 436 ha escrit:
El LLOP ha escrit:el problema que hi ha, es que a les obres de la cua de maniobra, s'aixecarà gran quantitat de pols, amés dels gassos dels equips/màquines alimentades amb gasolina, cosa que farà l'ambient bastant insofrible, i és això el que es vol estalviar al passatge.
Por tanto el corte del tramos no es porque afecte directamente a la circulación de los trenes, sino a la "comodidad" de los viajeros. Pues señores es más incómodo un autobús con el consiguiente transbordo y la pérdida de pasaje.
Por otro lado, si el motivo es el polvo y los gases también los sufrirán los trabajadores...El polvo y el ruido será inevitable, pero los gases...que conecten mangueras al exterior!
Si quieren aminorar polvo y ruido que pongan placas protectoras al morir el túnel en la estación, pero cortar la circulación es peor cuando no es estrictamente necesario, en fin todo sea por la comodidad del viajero...
T'equivoques, al capdavant de tot, va la seguritat i riscos per al vitger, a Horta, si posaràn les maquines, a perforar el túnel, fins arribar al ja construït, la pols serà el gran convidat de l'estació, on obviament, anirà cap a l'estació a embrutar-ho tot, les màquines, que segurament podrien ser visibles desde l'estació, els treballadors, necessiten l'estació per entrar i sortir, deixar-hi material de l'obra, etc...
Pensa, que aquesta pols, podria portar problemes respiratoris al pasatge, irritació als ulls, el Soroll serà insoportable, i la convivència entre Material d'obra i passatge no es bona.
Per als usuaris que vagin a Horta, poden baixar a Maragall, i amb la Línia 45 d'Autobus, en 5 minuts ja són a Horta, no val la pena anar fins a Vilapiscina i esperar al bus especial.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1631
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Diumenge 26/07/2009 12:02

Molt d'acord amb En Miquel. Així també reivindiquem Els Quinze. Salut



Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Diumenge 26/07/2009 21:02

No digo que no a todo lo que habéis dicho, pero sigo pensando que cortar el tramo es más fácil que buscar soluciones, por otro lado dels quinze a Horta, 5 minutos???, no, en absoluto, y pobre 45, un autobús cada 8 minutos, no tiene capacidad suficiente, dado el caso la lanzadera a Vilapicina con 3 semáforos por en medio es más efectivo, y ya veremos donde la vuelta, os informo que en plaza ibiza hay obras.


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 27/07/2009 0:25

TMB ha escrit:Així, mentre duri l’afectació, les persones usuàries disposaran dels serveis d’autobusos
complementaris següents:
Servei B1 Pubilla Cases – Collblanc
Servei B2 Can Serra–Can Vidalet–Ca n’Oliveres Connexió
Servei B3 Can Boixeres-Sant Ildefons-Just Oliveres-Can Serra-Pubilla Cases
Ja que el fa aquest substituori Sarbus, sempre poden posar als teleindicadors:

Per al servei B1, el cartell B1 DIRECCIÓ A BADIA
Per al servei B2, el cartell B2 DIRECCIÓ A RIPOLLET
Per al servei B3, el cartell B3 SABADELL-MATADEPERA.

Així no caldria programar res ni posar cartells made in foli A4. :D



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 27/07/2009 9:31

automotorserie 436 ha escrit:No digo que no a todo lo que habéis dicho, pero sigo pensando que cortar el tramo es más fácil que buscar soluciones, por otro lado dels quinze a Horta, 5 minutos???, no, en absoluto, y pobre 45, un autobús cada 8 minutos, no tiene capacidad suficiente, dado el caso la lanzadera a Vilapicina con 3 semáforos por en medio es más efectivo, y ya veremos donde la vuelta, os informo que en plaza ibiza hay obras.
De sortir per la porta d'un 5000 a Maragall fins el carrer de Josep Sangenis amb la línia 19, he arrbat a trigar 10 minuts, i ara, el 45, te reforços d'estiu com les demés línies que fan final al Pg. Maritím i a la Barceloneta, la freqüència es una mica inferior.
Se que la plaça d'Eivissa està tancada (mentida, es un carrer que puja no la plaça), el 45 es desvia pel carrer Tajo i Lisboa, d'ençà passa pel davant de l'estació d'Horta, segueix amb el desviament per l'Avinguda de l'estatut de Catalunya.

Com ja t'he dit, no tallen la línia per que els hi surten del nassos, ho fan per la seguretat dels passatgers.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 27/07/2009 9:36

Ecomobisostrans ha escrit:Els autobusos 1 i 3 del servei substitutori de la L5 es podrien juntar, aixi qui vagi de Collblanc a Cornellà, etc. no en tindrà que agafar 2 >:( >:( >:(
De fet en principi el bus 3 es volia fer que fos únicament Can Boixeres/St.Ildefons-Rbla.Just Oliveras però finalment es va prolongar fins a Pubilla Cases bàsicament per donar servei a l'hospital de la Creu Roja. L'objectiu és que pràcticament ningú vagi de Can Boixeres/St.Ildefons fins a Collblanc amb els autobusos i que entrin a la xarxa de transport públic integrat (L1, renfe o TRAM) de seguida que els sigui possible.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 27/07/2009 12:01

Ja es nota, ja, però no hi ha dret que facin la vida impossible als viatgers d'aquesta manera. El que faci Can Boixeres-Badal que te que fer: Bus fins Rbla Just O.+Metro L1 fins Pl.Sants+Linia 5 fins Badal?
Ja els he escrit un e-mail a TMB queixant-me pel tema. >:(

Una altra cosa, estaria molt be que mentres dura el tall de la L5, la RENFE amplii la frecuencia a Cornella:

-Prolongant els C1 que acaben a Hospitalet fins a Cornella
-Si no es pot per que la C1 tambe esta tallada, doncs posar 2 trens llançadora Sants-Hospitalet-Cornella.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 28/07/2009 10:27

http://www.elperiodico.cat/default.asp? ... io_PK=1022

Els usuaris de la L-11 acullen sense estrès el tancament de la línia

• Dos autobusos cobreixen les cinc parades del recorregut en uns 20 minuts

• TMB assegura que el primer dia sense servei prova que els viatgers n’estaven informats

BARCELONA
la notícia del tall d’una línia sencera de metro podria provocar més d’una síncope als soferts ciutadans que es queden a casa a l’estiu. En el cas de Barcelona, només si es tracta de la línia 11, com és el cas, l’ensurt, tot i no ser petit, pot resultar menys tremebund. Ahir era el dia escollit per tancar les cinc estacions que cobreix el recorregut i començar a implantar el sistema de conducció automàtica a les parades. ¿Caos? ¿Pèrdua de nervis? L’única sensació que recorria el cos dels usuaris de la L-11 era la calor. La calma va ser la tònica del dia.
Els passatgers que arribaven a la parada de Trinitat Nova –desembocadura de les línies 3 i 4 i origen de l’11– ja s’havien posat al dia de les obres. «A fora hi ha d’haver un autobús, em penso...», va dir un noi amb destí final a Ciutat Meridiana i que va baixar d’un tren de la L-4. A l’andana, per si de cas, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) hi tindrà durant tot l’agost un equip d’informadors amb el calendari i les alternatives de mobilitat al cap. El d’ahir es deia Jose i es moria de calor en pantalons llargs i amb un llarg peto vermell a sobre de la samarreta. «En tres hores m’han vingut a preguntar unes 20 persones, la majoria estrangers i dones grans. Els he explicat això del bus i han marxat sense queixar-se», va resumir Jose. Això del bus, com comenta aquest noi, és el servei alternatiu que ha col·locat TMB a la sortida de totes les parades de la línia i que realitza a la superfície tot el traçat subterrani en obres. Triga uns 20 minuts, cinc més que el metro.

INFORMACIÓ PRÈVIA / Antonio Luna, un comandament operatiu de TMB, no havia detectat ahir al migdia «problemes derivats del tancament de la línia», ja que, va dir, «els usuaris feia dies que n’estaven informats gràcies als avisos per megafonia i els cartells repartits per les estacions». Així, és fàcil deduir que els que recorrien al peto i els tríptics del Jose eren els que no fan servir la línia de manera habitual i que tampoc es fixen en els avisos que la premsa publica cada mes de juliol sobre la intensitat dels temps estivals en matèria d’obres.
Segons TMB, l’ús del transport públic descendeix prop d’un 40% a l’agost i, per tant, calcula el nombre de persones afectades per les obres de la L-11 en unes 2.300 cada dia. Una d’aquestes persones és una dona gran que ahir esperava el bus en una ombra de la marquesina que no tenia intenció de compartir. «Fa dies que sé que faran les obres, però em sembla fatal que facin el que els ve de gust quan els ve de gust», va rondinar. I va afegir un dubte raonable: «Ja veurem si tot això ho tenen acabat quan han promès fer-ho».

AUTOMATITZACIÓ / Si tot va segons el que està previst, els veïns que es mouen entre Trinitat Nova i Can Cuiàs (Montcada i Rexach) hauran d’esperar fins al 6 de setembre per tornar a fer-ho sota terra. Durant aquest mes i mig, TMB treballarà en l’automatització de la línia, que a finals d’any hauria de circular sense conductor. Per aconseguir-ho, es treballa en el tancament automàtic d’andanes i en la cobertura de l’estació de Torre Baró-Vallbona. Les obres tenen un pressupost d’1,5 milions d’euros.
La línia 11 va ser un projecte de CiU que es va inaugurar el desembre del 2003. Més que una línia de metro, és un tren lleuger amb una sola via que es desdobla a la
parada de Torre Baró, a l’estil del funicular. Té una freqüència de pas de set minuts i tant les estacions com els trens són més petits que els de la
resta de línies del metro de Barcelona.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 28/07/2009 10:36

Triga uns 20 minuts, cinc més que el metro.
I, per a guanyar cinc trists minuts davant el bus, van fer aquesta cosa indefinible que és la L11? I, si ara tallaven tota la línia per a posar-hi mampares i automatitzar-la, perquè ja la van tenir empantanegada per a instal·lar-les a Torre Baró?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 28/07/2009 10:39

L'ideal, un cop tanquin amb mampares tota la línia, seria que al menys afegissin un altre tren, per a que les freqüències siguin una miqueeeta millor, tot i els trams d'una sola via, no crec que fos molt impediment.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 28/07/2009 11:07

Si que es un impediment, ja que els trens només es poden creuar a Torre Baró|Vallbona, es podrien posar tres, pero 2 anirien en 1 direcció pero el que vaixa trgaria més a arribar, ja que hauria de esperar dos creuaments a Torre Baró.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Corail Intercités
N4
N4
Entrades: 40

Entrada Autor: Corail Intercités » Dimarts 28/07/2009 11:52

Guigui ha escrit:
Triga uns 20 minuts, cinc més que el metro.
I, per a guanyar cinc trists minuts davant el bus, van fer aquesta cosa indefinible que és la L11?
El metro triga set minuts a recórrer tota la línia, 15 a fer l'anada i la tornada.

El terreny de Ciutat Meridiana és molt complex, dues estacions properes com Ciutat Meridiana i Can Cuiàs que sota terra són 40 segons en superfície són cinc minuts.
metring ha escrit:L'ideal, un cop tanquin amb mampares tota la línia, seria que al menys afegissin un altre tren, per a que les freqüències siguin una miqueeeta millor, tot i els trams d'una sola via, no crec que fos molt impediment.
Com es podria fer?



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 29/07/2009 10:02

En principi, i tenint en compte la demanda de la zona, la freqüència del "metret" és suficient, de 7-8 minuts, amb dos trens.
No obstant, el que no s'ha de permetre és que aquesta freqüència empitjori fins a 15 al posa un sol tren en línia. Per tant, cal mantenir tot el dia dos trens en funcionament, com suposo que faran quan l'automatització estigui en marxa.

Tot això no treu que, veient el fracàs d'aquest experiment, el que s'hagués hagut de fer des del principi era prolongar la L4, amb estacions més grans però més separades, i accedir als diferents nivells de terreny amb ascensors inclinats des dels vestíbuls.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”