Propers talls del metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

Re: Propers talls del metro

EntradaAutor: deprise82 » Dimarts 25/07/2017 14:26

Tiene mucho sentido esto de poner dos servicios de bus especial en este caso. Si bien bajo tierra el metro une de forma rápida Torras i Bages con el resto de estaciones, en superficie esto ya no están ágil.
Si se mira el mapa se ve que Trinitat Vella no está en el mismo "eje" Torras-Baro-SantaColoma-Fondo. Con lo que un único bus especial tendría que dar un rodeo por Trinitat Vella. A mi parecer han acertado con esta propuesta.
deprise82
N1
N1
 
Entrades: 5
Membre des de: Dimecres 01/03/2017 12:25
Ubicació: <L1>Santa Coloma

Re: Propers talls del metro

EntradaAutor: Renfe445 » Dimarts 25/07/2017 16:54

metring ha escrit:Heu vist que pel tall de la L1, que començarà dilluns, hi han dos serveis especials substitutoris de bus? Un només de Torras i Bages a Trinitat Vella i l'altre, de T i B a Fondo sense passar per TV, anant cap a Baró de Viver.

Sí. Creo que será para ahorrar tiempo. Si el autobús tuviera que parar en todas tendría que dar más vuelta en Trinitat Vella.
Els músics són les millors persones del món. Jaco Pastorius.

deviantART
flickr Twitter
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 2819
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: En algún rincón de este vasto universo.

Re: Propers talls del metro

EntradaAutor: França451 » Dimarts 25/07/2017 19:54

Lógicamente. Cuando el metro hace eses absurdas (el error, a mi juicio no fue llevarlo a Trinidad, sino desviarlo luego haciendo otra vuelta absurda a Baró de Viver) y uno de los puntos está en el fin del infierno, un bus no puede entrar en Trini, parar lo más cerca posible del metro, que no está precisamente cerca de las arterias principales del barrio, y volver a salir para coger Baró del Viver. La única èga que tiene el sustitutorio es que la gente que vaya de la Trini a Baró de Viver, tiene que hacerlo a patita.

Hubiera sido mejor lo del B19 con articulados y reforzado, ya que cubre el tramo de L3 y el de L1 entre Torras y Fondo.
Aeropó èh er grá ar cú de l' Htasiò de Fransa. I Chagrera TÁ èh aqueh fantahma senh coyón, que no ha pogú deborái-la.
França451
N8
N8
 
Entrades: 996
Membre des de: Diumenge 17/07/2011 20:23
Ubicació: Enc L2 y Bcneta L4, 33,34,50,51,H10,B24 y 45,59,D20,V15,39 TMB,Clot Aragò y Estaciò de França

Topall d'alta tecnologia per Tall L3

EntradaAutor: metring » Dimarts 22/08/2017 21:21

Tenim una foto d'autor desconegut (es pot fer des de l'andana) on apareix un nou model de topall que vamos, ni el de EdF...
Fitxers adjunts
IMG_20170822_211935.jpg
(51.07 KiB) Encara no s’ha baixat
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
 
Entrades: 22348
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 14:28
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Topall d'alta tecnologia per Tall L3

EntradaAutor: Miquel » Dimecres 23/08/2017 18:54

metring ha escrit:Tenim una foto d'autor desconegut (es pot fer des de l'andana) on apareix un nou model de topall que vamos, ni el de EdF...

El FMB no sol usar toperes a plena línia. Bàsicament posen un senyal triangular de triple disc vermell que vindria a ser un equivalent de senyal de parada absoluta.

Aquests ja són posats (ahir al matí no hi eren), un és uns metres després de Vall d'Hebron, i l'altre entre Vall d'Hebron i Montbau en la via direcció Zona Universitària.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3560
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: Topall d'alta tecnologia per Tall L3

EntradaAutor: metring » Dimecres 23/08/2017 19:01

Miquel ha escrit:
metring ha escrit:Tenim una foto d'autor desconegut (es pot fer des de l'andana) on apareix un nou model de topall que vamos, ni el de EdF...

El FMB no sol usar toperes a plena línia. Bàsicament posen un senyal triangular de triple disc vermell que vindria a ser un equivalent de senyal de parada absoluta.

Aquests ja són posats (ahir al matí no hi eren), un és uns metres després de Vall d'Hebron, i l'altre entre Vall d'Hebron i Montbau en la via direcció Zona Universitària.


Això ja se sap, no es tracta de si posen o no topall, era ironia, el tema és què feia una tanca d'obra allà, els mateixos treballadors flipaven.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
 
Entrades: 22348
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 14:28
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Topall d'alta tecnologia per Tall L3

EntradaAutor: Miquel » Dimecres 23/08/2017 21:14

metring ha escrit:
Miquel ha escrit:
metring ha escrit:Tenim una foto d'autor desconegut (es pot fer des de l'andana) on apareix un nou model de topall que vamos, ni el de EdF...

El FMB no sol usar toperes a plena línia. Bàsicament posen un senyal triangular de triple disc vermell que vindria a ser un equivalent de senyal de parada absoluta.

Aquests ja són posats (ahir al matí no hi eren), un és uns metres després de Vall d'Hebron, i l'altre entre Vall d'Hebron i Montbau en la via direcció Zona Universitària.


Això ja se sap, no es tracta de si posen o no topall, era ironia, el tema és què feia una tanca d'obra allà, els mateixos treballadors flipaven.

Doncs la tanca delimita la zona d'obres amb la zona de circulació de trens. Pensa que les obres són a poc més de 100 metres del final de l'andana. No se, no ho veig pas gaire estrany què hi hagi una tanca per a tal finalitat.
Òbviament, la tanca no fa de topera. :x
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3560
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: Propers talls del metro

EntradaAutor: metring » Dijous 24/08/2017 22:55

No comments.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
 
Entrades: 22348
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 14:28
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Propers talls del metro

EntradaAutor: Miquel » Dijous 24/08/2017 23:14

Francament l'empresa s'està lluint amb la informació...
M'he trobat que alguns motoristes no avisen per megafonia del final de línia. D'altres si diuen algo, s'enrotllen tant que parlen massa i no diuen res. Amb prou feines hi ha personal a Lesseps per avisar als guiris i a tot despistat que el tren finalitza el seu recorregut, de tant en tant entra algú de seguretat però poca cosa.

No hagués estat gens malament cobrir els termòmetres dels trens amb un adhesiu provisional a la part afectada explicant com moure's pel tram afectat i senyalitzant el tram afectat. En fi... TMB.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3560
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Recuperació de la normalitat... amb vestigis

EntradaAutor: Guigui » Dimarts 05/09/2017 15:23

Ahir al matí, em vaig fixar que un dels termòmetres a l'estació de Lesseps (concretament, l'últim de l'andana sentit Trinitat Nova) encara duia els adhesius que tapaven el tram tallat. Realment costa tant fer les coses mínimament bé i prestar atenció a retirar tota la senyalització provisional?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
 
Entrades: 23651
Membre des de: Diumenge 26/02/2006 19:02
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Anterior

Torna a: Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants