Retards, avaries i deficiències a FGC

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Re: Retards, avaries i deficiències a FGC

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 10/03/2010 16:45

Sincerament, crec que fa temps que a la xarxa Llobregat-Anoia FGC hauria de posar trens de 6 cotxes en tot moment.
Com? Comprant-ne més, de trens, i així fer trens en doble composició; o bé comprant nous cotxes -a poder ser, de pis baix-, per fer trens més llargs...
En aquesta xarxa les estacions ténen capacitat suficient, no com al Vallès on els trens estan limitats per les estacions...



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimecres 10/03/2010 17:10

Avui he vist una cosa realment extranya al funicular de Vallvidrera.

Estava fent fotos poc abans de Peu del Funicular quan he vist que un dels cotxes baixava. S'ha parat òbviament al baixador de Carretera de les Aigües; s'ha creuat amb l'altre cotxe, que també s'ha acabat parant al baixador de la CdlA, quan de repent el que pujava ha tornat a baixar. S'han parat els dos cotxes ja dins del punt d'encreuament i després de diversos intents han tornat a la direcció inicial sense parar fins arribar a dalt de tot.

Estan de proves o ja l'han reobert després de la neu?


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dimecres 10/03/2010 19:04

Doncs jo, el dia 8 de Març, vaig sortir de l'Hipercor (Almeda), i veia que passaven vàris trens direcció Pl.Espanya (la majoria S8, esporadicament algun S33), durant 1 hora i quart, i per la via direcció Martorell, ningun, excepte un L8 que no el vaig agafar, ja que no arriba fins a El Palau.
Vaig entrar a l'estació prop de les 19:00, i vaig arribar a casa quasi a les 21:00...

Ja, per nevades, que es poden solucionar en qüestió d'una hora, no s'arreglat ni en 1 dia, això és vergonyos, quanta tecnologia i recursos al s.XXI :riure



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 11/03/2010 8:35

megapauer ha escrit:Avui he vist una cosa realment extranya al funicular de Vallvidrera.

Estava fent fotos poc abans de Peu del Funicular quan he vist que un dels cotxes baixava. S'ha parat òbviament al baixador de Carretera de les Aigües; s'ha creuat amb l'altre cotxe, que també s'ha acabat parant al baixador de la CdlA, quan de repent el que pujava ha tornat a baixar. S'han parat els dos cotxes ja dins del punt d'encreuament i després de diversos intents han tornat a la direcció inicial sense parar fins arribar a dalt de tot.

Estan de proves o ja l'han reobert després de la neu?
Avui dijous al matí per megafonia deien que encara no funcionava el Funicular.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 11/03/2010 8:47

Segons em van dir l'avaria del funicular trigaria uns dies en solucionar-se tot i que jo també vaig fer un viatge que semblava de prova, val a dir que el termini que es pugui donar a tot això és en tot cas orientatiu.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dijous 11/03/2010 9:12

Doncs la gairebé una hora que vaig estar per allí no va parar de pujar i baixar cada uns pocs minuts. Una simulació? Potser.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 11/03/2010 13:26

http://www.lavanguardia.es/ciudadanos/n ... manas.html

El funicular de Vallvidrera estará parado durante dos semanas

Los clientes dispondrán de un servicio alternativo por carretera con los mismos horarios del funicular aproximadamente

11/03/2010 | Actualizada a las 12:44h | Ciudadanos

Barcelona. (EUROPA PRESS).- El Funicular de Vallvidrera de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) permanecerá parado hasta el 26 de marzo a causa de los efectos del temporal de nieve de los últimos días, según informó hoy la compañía.

Los clientes dispondrán de un servicio alternativo por carretera, que mantiene, en la medida que el tráfico lo permite, los horarios del funicular. La parada inferior del servicio de autobuses está situada en la carretera de Vallvidrera con la calle Bosc, mientras que la parada superior lo está en la esquina de la calle Queralt con Alberes. El servicio para ir hasta el bajador de la carretera de las Aigües se realiza con taxi desde las dos paradas de autobús habilitadas.

Las personas con movilidad reducida disponen de un transporte especial con vehículos adaptados. En lo que se refiere al transporte de bicicletas, se limita a una bicicleta por trayecto en los días laborables, y tres durante los fines de semana.



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dijous 11/03/2010 15:43

Però que coi ha passat que necessitin dues setmanes?


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Divendres 19/03/2010 9:43

aquest matí el tren de les 08:44 que passa per plaça molina direcció Barcelona ha entrat a l'estació a una velocitat notòriament superior a l'habitual (de fet m'he pensat que anava buit i no pararia) i òbviament s'ha passat de frenada i s'ha aturat amb tot el primer cotxe dins del túnel. :emprenyat
S'ha estat una bona estona allà sense fer res així que la gent ha optat per anar a Sant Gervasi i agafar la L6/S5/S55, no se pas com haurà acabat el tema


ES PELIGROSO ASOMARSE

PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Divendres 19/03/2010 15:26

Mortadel·lo ha escrit:aquest matí el tren de les 08:44 que passa per plaça molina direcció Barcelona ha entrat a l'estació a una velocitat notòriament superior a l'habitual (de fet m'he pensat que anava buit i no pararia) i òbviament s'ha passat de frenada i s'ha aturat amb tot el primer cotxe dins del túnel. :emprenyat
S'ha estat una bona estona allà sense fer res així que la gent ha optat per anar a Sant Gervasi i agafar la L6/S5/S55, no se pas com haurà acabat el tema
Anava amb l'ATP desconectat?



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 22/03/2010 9:42

PoLeTe124 ha escrit:
Mortadel·lo ha escrit:aquest matí el tren de les 08:44 que passa per plaça molina direcció Barcelona ha entrat a l'estació a una velocitat notòriament superior a l'habitual (de fet m'he pensat que anava buit i no pararia) i òbviament s'ha passat de frenada i s'ha aturat amb tot el primer cotxe dins del túnel. :emprenyat
S'ha estat una bona estona allà sense fer res així que la gent ha optat per anar a Sant Gervasi i agafar la L6/S5/S55, no se pas com haurà acabat el tema
Anava amb l'ATP desconectat?
doncs no m'hi vaig fixar


ES PELIGROSO ASOMARSE

PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dimarts 23/03/2010 14:09

Deurien treure tots els conductors de les línies de Metro, com a la L9.
Per més seguretat, que hi hagués (a ser possible), 1 vijilant a cada vagó per si passa alguna cosa



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 23/03/2010 15:00

PoLeTe124 ha escrit:Deurien treure tots els conductors de les línies de Metro, com a la L9.
Per més seguretat, que hi hagués (a ser possible), 1 vijilant a cada vagó per si passa alguna cosa
I jo per més seguretat m'agradaria que els autobusos vagin sense conductor per evitar que s'empotrin contra tramvies.

Un motorista no es responsable o que?
Si un tren es pasa 1 cotxe de lloc, dons, vas a l'empresa hi ho dius, segurament, ja hi posaràn mes mésura.


El metro de Barcelona amb motoristes!

PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dimecres 24/03/2010 16:38

Avuí, tornant de Martorell-Enllaç a St.Andreu de la Barca, el tren de l'S8 cap a Barcelona, s'ha aturat durant 1 minut i mig, a meitat del trajecte entre M.Enllaç i M.Central, a part de que anava molt poc a poc.
Un trajecte que dura uns 11 minuts, ha tardat 17 :martell2



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dijous 25/03/2010 18:44

Els trens de la línia S2 acumulen 5 minuts de retard.



jordigt2008
N6
N6
Entrades: 207
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Contacta:

Entrada Autor: jordigt2008 » Dijous 25/03/2010 18:46

PoLeTe124 ha escrit:Els trens de la línia S2 acumulen 5 minuts de retard.
Caram, estan tot el dia així avui. No se que els hi ha passat.



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dijous 25/03/2010 18:49

jordigt2008 ha escrit:
PoLeTe124 ha escrit:Els trens de la línia S2 acumulen 5 minuts de retard.
Caram, estan tot el dia així avui. No se que els hi ha passat.
Alguna averia en alguna bifucació o en l'andana de Pl.Catalunya... O que el conductor s'ha adormit :)



Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dijous 25/03/2010 21:28

A les 9:30 quan he arribat a l'estació de Sabadell-Rambla tot just en sortia el de les 9:23 :o . Uns minuts desprès i durant 1 segon aproximadament s'han apagat tots els llums de l'estació i a la megafonia informaven que degut a una averia, els trens de la línia S2 destinació Sabadell-Rambla acumulaven retards superiors a 10 minuts. Per sort, el de les 9:37 (el meu) l'ha fet un material buit que normalment s'espera a Sabadell-Estació i hem sortit a l'hora. A les 9:41 aprox ens hem creuat a Sabadell-Estació amb el tren de les 9:37. A l'arribar a Universitat Autònoma, l'estació es trobava sense llum i les validadores obertes. He preguntat a un dels agents d'estació que hi havia i m'ha dit que hi havia baixades de tensió.

;)


Imatge

jordigt2008
N6
N6
Entrades: 207
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Contacta:

Entrada Autor: jordigt2008 » Dijous 25/03/2010 23:26

A val, per això les pantalles informatives de l'estació de l'UAB tampoc funcionaven a les 10:45.



jordigt2008
N6
N6
Entrades: 207
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Contacta:

Entrada Autor: jordigt2008 » Divendres 26/03/2010 9:42

Més retards avui pel que sembla. Aquesta setmana no se salva ningú!!!



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”