Notícies Funicular Gelida

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Fins al 6 d'octubre, el Funi de Gelida...

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 29/09/2007 23:21

...circularà amb les dues cabines obertes al públic i amb bitllet integrat.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 29/09/2007 23:37

Després del 6 d'octubre passa quelcom? :?:


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 29/09/2007 23:50

Tornarà a circular amb una cabina oberta al públic i des.integrat ATM.

Missatge 2112, cap-i-cua.
JaMiRo! ha escrit:Després del 6 d'octubre passa quelcom? :?:
liniadelRipollés l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 30/09/2007 0:10, en total s’ha editat 1 vegada.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 29/09/2007 23:53

Què passa, que Gelida es converteix en una reserva de navajos? >:(


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dijous 03/04/2008 9:38

Segons m'ha informat la meva mare, el funicular de Gelida fa quasi un mes que no funciona. Hi ha servei substitutori d'autobús.
Segons Radio Makuto Gelida es un problema mecànic de dificil solució y no hi ha previsións de quan tornarà a estar en servei.
Fa molts temps que corren els rumors de una reforma integral...



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dilluns 14/04/2008 16:10

Pasen els dies i el Funi seguix fora de servei i no hi ha data de reobertura
Avis FGC
Funicular de Gelida Fora de servei
El funicular de Gelida romandrà fora de servei fins nou avís.
Durant aquest període hi haurà un servei substitutori d’autobús, amb el mateix recorregut i horaris del servei de funicular.

A Gelida comencen a correr rumors que ja no tornara haver-hi el Funi, tal com era fins ara, tancament definitiu o reforma integral. Sembla que la averia es de dificil reparació...



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 14/04/2008 19:28

Ascensor inclinat.
davida ha escrit:Pasen els dies i el Funi seguix fora de servei i no hi ha data de reobertura
Avis FGC
Funicular de Gelida Fora de servei
El funicular de Gelida romandrà fora de servei fins nou avís.
Durant aquest període hi haurà un servei substitutori d’autobús, amb el mateix recorregut i horaris del servei de funicular.

A Gelida comencen a correr rumors que ja no tornara haver-hi el Funi, tal com era fins ara, tancament definitiu o reforma integral. Sembla que la averia es de dificil reparació...


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 23/08/2008 19:59

Al Funi s'ha renovat carril, excepte al tram de creuament, s'han pintat de nou els cotxes, s'ha renovat la tapisseria dels seients i s'ha introduït la regulació electrònica, pel que ara el trajecte dura un minut menys, gràcies a la millora en el desfrenat i frenat.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 23/08/2008 20:02

liniadelRipollés ha escrit:Al Funi s'ha renovat carril, excepte al tram de creuament, s'han pintat de nou els cotxes, s'ha renovat la tapisseria dels seients i s'ha introduït la regulació electrònica, pel que ara el trajecte dura un minut menys, gràcies a la millora en el desfrenat i frenat.
Llavors els que participen en aquella competició d'anar més ràpid que el funicular ho tindran molt més difícil xD


Instagram: Ferrocarril | Aviació

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 23/08/2008 21:01

Segons m'han informat, aquest any amb el funi més ràpid, aquest giny ha perdut enfront algun corredor ben entrenat.
aim ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Al Funi s'ha renovat carril, excepte al tram de creuament, s'han pintat de nou els cotxes, s'ha renovat la tapisseria dels seients i s'ha introduït la regulació electrònica, pel que ara el trajecte dura un minut menys, gràcies a la millora en el desfrenat i frenat.
Llavors els que participen en aquella competició d'anar més ràpid que el funicular ho tindran molt més difícil xD


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 23/08/2008 21:55

Ja passen control anti-dòping? :twisted:


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 24/08/2008 3:40

No ho sé, però tingues en compte que ara el temps de viatge del funi és de tan sols 6 minuts 32 segons.
Fran-Ikarus ha escrit:Ja passen control anti-dòping? :twisted:


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Entrada Autor: Alex_C4 » Dimarts 26/08/2008 5:00

Hola, la cursa que fan cada any a Gelida es diu funimetrada, home ja la cursa es dificil en 7 minuts en 6 no sé yo XD, personalment penso que el funi per turísme está bé pero com a Servei als Gelidencs, es bastant obsolet, es de fusta i no està integrat tot i perteneixa a FGC. En 6 minuts téns temps ha fer de tot, ara, val a dir que és util, ja que les pujades a Gelida són per perdre l'alè, pero crec que haurien de posar aquets funiculars en un museu i no fen servei en ple 2008.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 26/08/2008 13:00

Alex_C4 ha escrit:En 6 minuts téns temps ha fer de tot, ara, val a dir que és util, ja que les pujades a Gelida són per perdre l'alè, pero crec que haurien de posar aquets funiculars en un museu i no fen servei en ple 2008.
Quant temps guanyaria un funicular dels més moderns? 3 o 4 minuts com a màxim? Per això, realment m'ho pensaria dos cops abans de gastar-m'hi milions.

Una altra cosa és que no estigui integrat, que em sembla una aberració.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 26/08/2008 13:32

Alex_C4 ha escrit:En 6 minuts téns temps ha fer de tot, ara, val a dir que és util, ja que les pujades a Gelida són per perdre l'alè, pero crec que haurien de posar aquets funiculars en un museu i no fen servei en ple 2008.
Tens raó. Haurien de retirar aquests vehicles plenament funcionals i ficar-ne de fibra de vidre, insonoritzats i amb pantalles de televisió per aprofitar els tres minuts en què es quedaria el viatge en el millor dels casos. Ara, si amb un bitllet no integrat ja costa que hi facin reformes, si canvien els cotxes ja pots esperar vint anys a la integració tarifària...
Guigui ha escrit:Una altra cosa és que no estigui integrat, que em sembla una aberració.
En això estem tots d'acord.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Entrada Autor: Alex_C4 » Dimecres 27/08/2008 5:09

Guigui ha escrit:
Alex_C4 ha escrit:En 6 minuts téns temps ha fer de tot, ara, val a dir que és util, ja que les pujades a Gelida són per perdre l'alè, pero crec que haurien de posar aquets funiculars en un museu i no fen servei en ple 2008.
Quant temps guanyaria un funicular dels més moderns? 3 o 4 minuts com a màxim? Per això, realment m'ho pensaria dos cops abans de gastar-m'hi milions.

Una altra cosa és que no estigui integrat, que em sembla una aberració.
A mi també em sembla una aberració que encara s'estigui utilitzant un material que s'hauría de preservar, que no té res a veure en guanyar temps ni en disposar d'un gran vehícle per tan curt trajecte. El que estaría bé es que hi pujesíu més de tant en tant, jo vaig néixer a Gelida i sé del que parlo, Gelida pels de la gran ciutat deu ser un poble al que debeu anar algun cap de setmana a fer senderisme. Ja ho he dit, per fer turisme es molt macu. Pero no pels que l'agafen cada día per baixar o pujar de l'estació.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 27/08/2008 8:58

Alex_C4 ha escrit: A mi també em sembla una aberració que encara s'estigui utilitzant un material que s'hauría de preservar
Preserquèeee?

Ara per ara, l'única manera de preservar un vehicle en aquest pais és mantenint-lo en servei. Tens raó en què la majoria de nosaltres som domingueros que ocasionalment ens deixem caure per Gelida amb vocació de turista, però em pregunto si realment és tan important canviar els cotxes.

El que s'hauria d'exigir ara mateix és la seva integració tarifària.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 27/08/2008 11:04

Mes que la velocitat del Funi el problema son quasi 10 minuts de transbord.
Exemple cap de setmana que es quan vaig a casa els meus pares:
Surt de Gelida Superior a x:45
Arriba a Inferior x:53 (tal com diu a http://www.fgc.net 8 minuts de trajecte)
Tren de Barcelona a Sant Vicenç de Calders : x:01 -> +8 minuts d'espera
Tren de Sant Vicenç direccio Barcelona: x:02 -> 9 minuts d'espera
De pujada no surt fins x:10 -> 8/9 minuts d'espera.

Horaris Funi

I per no parlar de l'aventura d'anar de Santa Perpetua a Gelida superior. 25 min en cotxe i 2h en tren.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 27/08/2008 20:20

davida ha escrit:I per no parlar de l'aventura d'anar de Santa Perpetua a Gelida superior. 25 min en cotxe i 2h en tren.
Doncs està bastant clar quina serà l'opció que escollirà la majoria de la gent. Lamentablement però, això els poders públics no ho tenen en compte i consideren que el servei ja està bé com està. Mentre hi hagi cobertura, ja n'hi ha prou... i encara gràcies!!! :roll:



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 27/08/2008 23:33

El mes trist del cas es que en tren es podria fer en un temps similar, sense quasi gasta un €. Nomes fa falta construir l'estació de Santa Perpetua, les andanes ja estan adjudicades juntament amb els 3 carrils del Papiol Mollet, i posar rodalies de Mollet a l'UAB.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”