FGC presenta el nou tren restaurant turístic "Montserrat Classic Express"
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, i el president de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), Enric Ticó, presentaran dissabte 3 de juny el "Montserrat Classic Express", un nou tren restaurant que s'afegeix a l'oferta de trens turístics d'FGC.
Es tracta d'un tren restaurant modernista de finals del segle XIX, totalment restaurat, i que portarà els viatgers des de Sant Boi de Llobregat a Montserrat en una experiència cultural i gastronòmica única a Catalunya.
El viatge inaugural sortirà des de l'estació de Sant Boi d'FGC i arribarà fins a Montserrat, on s'hi accedirà amb el cremallera. L'hora prevista de tornada a Sant Boi és a les 14.18h. Durant el viatge se servirà un dinar.
Es prega confirmació d'assistència a premsa@fgc.cat. S'adjunta invitació.







