Miquel ha escrit:alf_ ha escrit:¿Y que hacía ahí?
Proves de pes al viaducte i potser alguna altre verificació que requerís un tren de servei.
Javi M ha escrit:Miquel ha escrit:alf_ ha escrit:¿Y que hacía ahí?
Proves de pes al viaducte i potser alguna altre verificació que requerís un tren de servei.
Amb un sol cotxe, com vols fer una prova de càrrega?
metring ha escrit:Nois, aquesta foto ja té temps. Ara aquest tren es troba al Triangle.
Miquel ha escrit:metring ha escrit:Nois, aquesta foto ja té temps. Ara aquest tren es troba al Triangle.
No, el doble de 1100 es troba al dipòsit de Sant Genís de L5 (que és el que explica en Llop a aquest tema, i suposant que encara segueix allà), al Triangle hi ha el triple de 1100 que esta esperant a quedar com un esquelet fins que es dignin a conservar-lo adequadament, i que si no ens la foten per tercer cop, serà el que preservaran.
...que si estigués ben vigilat i/o ben guardat i/o ben conservat, potser no hi serien.Fran-Ikarus ha escrit:[...]A banda de rebre racions de graffitti...
Amb el temps es deteriora... Lo lògic és que li passi com als autobusos que restaura ARCA: es van fent pols amb el pas dels anys.Fran-Ikarus ha escrit:Què li està passant "alguna cosa"?
Fran-Ikarus ha escrit:La majoria dels autobusos deteriorats ho estan perquè han passat temps a l'aire lliure, i en petita o gran mesura vandalitzats (l'exemple Museu del Transport de Castellar no pot ser més palmari), però un tren que està ficat en unes cotxeres no hauria de patir aquests problemes de "gran deteriorament estructural" (que són els que jo relaciono amb "quedar-se a l'esquelet").
Amb els que estaven a l'aire lliure al seu dia (com ara els 300 a Can Boixeres, o la quantitat de material "preservat" de la Fundación de los Ferrocarriles Españoles) sí que és més fàcil imaginar que passi (vaja, "imaginar" no, és que passa). Amb el 1100 preservat, jo no entendria pas que patís danys estructurals.
metring ha escrit:
Fran-Ikarus ha escrit:...què opineu? Haurien aguantat prou bé els 1100 fins a l'actualitat
wefer ha escrit:Amb el manteniment adequat un tren pot aguantar 100 anys o el que calgui.
Torna a: Història del transport / Historia del transporte
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant