Boques del GMB al Pg. de Gràcia

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
xevi
N7
N7
Entrades: 606

Re: Boques del GMB al Pg. de Gracia

Entrada Autor: xevi » Divendres 25/10/2013 16:30

Sembla que finalment només seran 2 les boques que es recuperarn, devant del Palau Robert i tocant a Pl. Catalunya. Ara he tornat a la lluita per que es recuperi alguna més.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 25/10/2013 23:13

L'accés mes proper a plaça Catalunya no es del GMB sinó del Transversal.



xevi
N7
N7
Entrades: 606

Entrada Autor: xevi » Dissabte 26/10/2013 8:40

Correcte, sembla que tindrem una boca històrica de cada, una del Transversal i una del GMB.



xevi
N7
N7
Entrades: 606

Entrada Autor: xevi » Dissabte 12/07/2014 10:49

Us faig saber que finalment TMB no vol asumir el cost de restaurar i instal•lar 2 de les antigues boques del GMB a Pg. de Gràcia per falta de pressupost, (TMB ha decidit deixar-ho per més endavant) tot i formar part del projecte de reforma del Pg. de Gràcia.

Molt decebut, estic intentant fer entendre a l’Ajuntament, que ells assumeixin aquest cost, no crec que faci variar massa el pressupost de milions d’euros de reforma del Passeig, restaurar 4 baranes de ferro.

Us agrairia que fessiu com jo i enviessiu aquesta petició directament a l'alcalde, a través de alcalde@bcn.cat. Sapigueu que aquesta noticia me l'ha comunicat personalment, l'Associació d'Amics del Passeig de Gràcia, associació molt influent en el projecte de reforma del Passeig de Gràcia.

En fi, a començar de nou la lluita.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 12/07/2014 13:08

Moltes gràcies per fer-nos-ho saber, escriuré també al consell assessor, a veure què diuen.



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1646
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Diumenge 13/07/2014 13:47

xevi ha escrit:
Us agrairia que fessiu com jo i enviessiu aquesta petició directament a l'alcalde, a través de alcalde@bcn.cat. Sapigueu que aquesta noticia me l'ha comunicat personalment, l'Associació d'Amics del Passeig de Gràcia, associació molt influent en el projecte de reforma del Passeig de Gràcia.

En fi, a començar de nou la lluita.
Caldrà recordar-li a En Trias la bona disponibilitat de l,Ajuntament. Vinga, quants més siguem, millor. Salut!



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 13/07/2014 19:17

122-042-132 ha escrit:
xevi ha escrit:
Us agrairia que fessiu com jo i enviessiu aquesta petició directament a l'alcalde, a través de alcalde@bcn.cat. Sapigueu que aquesta noticia me l'ha comunicat personalment, l'Associació d'Amics del Passeig de Gràcia, associació molt influent en el projecte de reforma del Passeig de Gràcia.

En fi, a començar de nou la lluita.
Caldrà recordar-li a En Trias la bona disponibilitat de l,Ajuntament. Vinga, quants més siguem, millor. Salut!
Algú els ha recordat que enguany se celebren els 90 anys de l'obertura d'aquesta estació i que un altre detallet es reposar els ferros i accessos? Les celebracions no són per al brindis dels polítics de torn si no per la ciutadania i aquest n'hauria de ser un bon exemple...


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 14/07/2014 10:45

xevi ha escrit:Us faig saber que finalment TMB no vol asumir el cost de restaurar i instal•lar 2 de les antigues boques del GMB a Pg. de Gràcia per falta de pressupost,
Què divertida és TMB. No tenen pressupost per recuperar la història de la nostra ciutat (uns pocs euros per a unes baranes) però en canvi sí tenen pressupost il·limitat per mantenir centenars de directius amb sous astronòmics (i opacs), cotxes oficials a tot drap, aparcaments privats per a ells, etc.

El que els sobra és ciment. No de les obres, no... sinó del que tenen a la cara.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 03/09/2014 22:10

Heu llegit el nostre Twitter avui? Missatge de l'alcalde Trias:

@transportcat els elements de forja es
van perdre en una antiga remodelació.
Reproduir-los ara representa un cost
econòmic molt elevat.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 03/09/2014 23:19

Les fotos al començament del fil em fan sospitar que, un cop més, ens trobem davant d'una excusa de mal pagador.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 04/09/2014 1:54

Sense comentaris... aquest alcalde cada cop està caient més baix.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

xevi
N7
N7
Entrades: 606

Entrada Autor: xevi » Dijous 04/09/2014 13:47

Això és mentida, jo els he vist a les cotxeres del Triangle fa 4 mesos



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 04/09/2014 13:50

xevi ha escrit:Això és mentida, jo els he vist a les cotxeres del Triangle fa 4 mesos
Bé, en Trias diu que les ha perdut.
Si ja les hem trobat... ja les podem tornar a posar, veritat Sr. Trias?

A no ser que es tornin a "perdre" definitivament, és clar.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 04/09/2014 14:03

[mode conya] No digueu massa alt que encara es conserven, perquè són capaços d'anar a buscar-les i destruir-les... [/mode conya]


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1646
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dijous 04/09/2014 15:14

Transcripció de la carta enviada telemàticament al Sr. Trias, dins del portal: Contacta amb mi (l'alcalde)

Benvolgut Sr. Trias, Alcalde de Barcelona

En relació a la restitució de les baranes antigues del Metro de Barcelona (Gran Metro i Transversal)

Li agrairia, si us plau, que, sí li arriben aquestes línies, d'informar-se i informar-nos degudament d'on son les reixes de les boques de Metro?.

Hi ha un company del Fòrum de Transport Català que las ha vist fa uns quatre mesos, i, en podem donar fe, de que fa un cert temps existien, doncs en hi ha constància gràfica d'elles en aquest mateix fil del nostre Fòrum.

Li agrairia de que s'en informe verídicament per mitjà dels directius de Transports Metropolitans de Barcelona, i ens en informi puntualment. Ens ho deu a nosaltres i a tots els barcelonins.

Moltes gràcies.

Ben cordialment

He signat amb el meu nom i cognom
122-042-132



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 04/09/2014 16:26

122-042-132 ha escrit:Transcripció de la carta enviada telemàticament al Sr. Trias, dins del portal: Contacta amb mi (l'alcalde)

Benvolgut Sr. Trias, Alcalde de Barcelona

En relació a la restitució de les baranes antigues del Metro de Barcelona (Gran Metro i Transversal)

Li agrairia, si us plau, que, sí li arriben aquestes línies, d'informar-se i informar-nos degudament d'on son les reixes de les boques de Metro?.

Hi ha un company del Fòrum de Transport Català que las ha vist fa uns quatre mesos, i, en podem donar fe, de que fa un cert temps existien, doncs en hi ha constància gràfica d'elles en aquest mateix fil del nostre Fòrum.

Li agrairia de que s'en informe verídicament per mitjà dels directius de Transports Metropolitans de Barcelona, i ens en informi puntualment. Ens ho deu a nosaltres i a tots els barcelonins.

Moltes gràcies.

Ben cordialment

He signat amb el meu nom i cognom
122-042-132
Excel·lent mail!! :plas :plas :plas



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1646
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dijous 04/09/2014 17:46

Moltes gràcies Metring.

Us mantindré informats per sí em diu alguna cosa l'alcalde Trias. Salut!
122-042-132 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 21/10/2014 15:35, en total s’ha editat 2 vegades.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dissabte 06/09/2014 0:37

Les baranes que hi ha a les catacumbes, són de Passeig de Gràcia o de Liceu? Són diferents! Jo m'atreveria a dir que són les de Liceu. Heus aqui, un expert ho pot determinar:
Imatge
https://scontent-a-mad.xx.fbcdn.net/hph ... e=5491C449


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1646
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimarts 21/10/2014 15:34

Avui he rebut la resposta del Sr. Trias, desencoratjadora...........................

Benvolgut Sr. Olivella,

Li agraeixo sincerament la confiança que em demostra en enviar-me el seu correu electrònic, perquè com a alcalde de Barcelona, és molt important per a mi conèixer de primera mà les demandes i opinions de la ciutadania.

Comparteixo amb vostè la voluntat de protegir, mantenir i difondre el potent patrimoni històric i artístic de la nostra ciutat, i així ho fem des de l’Ajuntament de Barcelona. No obstant, cal fer una valoració tècnica i precisa de cada cas i, amb relació a la parada de metro de passeig de Gràcia, m’agradaria assenyalar que en la remodelació executada ja fa molt de temps es varen perdre les boques de ferro forjat corresponents al disseny original de 1924 i que, en conseqüència, no tenim notícia que es conservin.

Amb tot, em plau informar-lo que he traslladat una còpia del seu missatge a l’equip directiu de TMB per tal que tinguin en consideració les seves observacions sobre aquest assumpte.

Tot agraint de nou la seva col·laboració, resto a la seva disposició per aquest o qualsevol altre assumpte que desitgi fer-me avinent.

Ben cordialment,

Descripció: signatura

De: Internet
Enviat: dijous, 4 / setembre / 2014 15:11
Per a: Alcalde
Tema: [Alcalde] Contacta amb mi
122-042-132 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 21/10/2014 15:50, en total s’ha editat 1 vegada.



xevi
N7
N7
Entrades: 606

Entrada Autor: xevi » Dimecres 12/11/2014 10:22

Companys,
He seguit lluitant per recuperar les boques del GMB de Pg. de Gràcia.
Finalment vaig decidir i fer una denuncia a la síndica de greuges de Barcelona amb un infome amb fotos, historial de gestions prèvies, motius pels quals s'han de recuperar, etc, m'acaben de trucar de la Síndica i em comuniquen que finalment es recuperaran i el projecte executiu ja està en marxa.
Esperem que aquesta vegada no es facin enrera.



Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”