2013, 150 anys del Ferrocarril de Sarrià

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Re: 2013, 150 anys del Ferrocarril de Sarrià

Entrada Autor: metring » Dimecres 19/06/2013 10:45

WMD626 ha escrit:Bé, suposo que això ho posaran a la venda. La veritat és que pinta bé. Algú sap si ja ha sortit, quant val, etc.? Gràcies!!!
Avui ja han dit pel Twitter de FGC que el llibre ja és a la venda, no han dit a on...



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dimecres 19/06/2013 18:05

metring ha escrit:
WMD626 ha escrit:Bé, suposo que això ho posaran a la venda. La veritat és que pinta bé. Algú sap si ja ha sortit, quant val, etc.? Gràcies!!!
Avui ja han dit pel Twitter de FGC que el llibre ja és a la venda, no han dit a on...
A la Botiga del carrer Pelai el tenen, em van enviar un correu electronic ja que vaig fer la consulta a FGC



Metropondikas
N5
N5
Entrades: 108

Entrada Autor: Metropondikas » Dijous 20/06/2013 9:00

BRILL 18 ha escrit: A la Botiga del carrer Pelai el tenen, em van enviar un correu electronic ja que vaig fer la consulta a FGC
Bon dia,

A la botiga de Pelai no el tenen encara. El tindran (esperen) a començaments de juliol segons em va dir la noia del taulell d´informació de l´esmentada botiga ahir per la tarda. El tindran també a l´espai Provença. El seu preu sembla ser que voltarà els 45€.
Em va parlar també d´un llibre sobre la història del carrilet de la línia del Llobregat a la venda a un centre cultural de Sant Feliu.

Salutacions,
MANEL



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 23/06/2013 18:58

Avui dia 23 de juny, és l'aniversari del Ferrocarril de Sarrià, felicitats!!!!! :festa :anim :yotb



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dimarts 25/06/2013 20:41

Hola,
Vaig tard però ho tinc que dir:

Quan va circular la Granota divendres i el cap de setmana més d'un hagues dit OSTRES LES RETALLADES A FGC !!! :D (salutacions als 3 del Fòrum que hem van acompanyar en l'anada a les Planes)
l'idea a estat acertada hi hem pogut disfrutar novament d'aquest tren jo personalment era la primera vegada que pujava en aquesta unitat per que en el seu dia no vaig anar mai en aquesta linea i quan ho vaig fer ja eren ben lluny a Cuba.

Salutacións.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 25/06/2013 22:01

ortegote ha escrit:Hola,
Vaig tard però ho tinc que dir:

Quan va circular la Granota divendres i el cap de setmana més d'un hagues dit OSTRES LES RETALLADES A FGC !!! :D (salutacions als 3 del Fòrum que hem van acompanyar en l'anada a les Planes)
l'idea a estat acertada hi hem pogut disfrutar novament d'aquest tren jo personalment era la primera vegada que pujava en aquesta unitat per que en el seu dia no vaig anar mai en aquesta linea i quan ho vaig fer ja eren ben lluny a Cuba.

Salutacións.
Vaaal, ja et recordo!! :hola



Baró de MunChausson
N6
N6
Entrades: 180
Ubicació: Esquerra de l'Eixample

Entrada Autor: Baró de MunChausson » Dimecres 26/06/2013 16:48

Us envio el link del vídeo que he fet dels 150 anys. Espero que us agradi...

http://www.youtube.com/watch?v=F8TijBi0aeQ


Amb la tracció sang això no passava

Avatar de l’usuari
RamalMarina
N1
N1
Entrades: 6
Facebook: http://www.facebook.com/estaciodeportbou
Ubicació: Gràcia, Cornellà Llobregat i Sant Martí
Contacta:

Entrada Autor: RamalMarina » Dijous 27/06/2013 1:27

Quant tornaran a circular jo no las he pogut agafar encara :martell2



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1631
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dijous 27/06/2013 7:47

ortegote ha escrit:Hola,
Vaig tard però ho tinc que dir:

Quan va circular la Granota divendres i el cap de setmana més d'un hagues dit OSTRES LES RETALLADES A FGC !!! :D (salutacions als 3 del Fòrum que hem van acompanyar en l'anada a les Planes)
l'idea a estat acertada hi hem pogut disfrutar novament d'aquest tren jo personalment era la primera vegada que pujava en aquesta unitat per que en el seu dia no vaig anar mai en aquesta linea i quan ho vaig fer ja eren ben lluny a Cuba.

Salutacións.
Moltes gràcies, recordo que també hi havia la Metring, i el comentari teu, de que era la primera vegada que anaves amb una "granota". Saluacions!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 27/06/2013 12:16

Ahir entrevista al TN de TV3, a l'autor del llibre de l'aniversari:




Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 27/06/2013 12:22

I insisteixen en l'error de la "línia urbana". Fins i tot l'autor no s'està d'insinuar-ho.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dijous 27/06/2013 17:01

122-042-132 ha escrit:
ortegote ha escrit:Hola,
Vaig tard però ho tinc que dir:

Quan va circular la Granota divendres i el cap de setmana més d'un hagues dit OSTRES LES RETALLADES A FGC !!! :D (salutacions als 3 del Fòrum que hem van acompanyar en l'anada a les Planes)
l'idea a estat acertada hi hem pogut disfrutar novament d'aquest tren jo personalment era la primera vegada que pujava en aquesta unitat per que en el seu dia no vaig anar mai en aquesta linea i quan ho vaig fer ja eren ben lluny a Cuba.

Salutacións.
Moltes gràcies, recordo que també hi havia la Metring, i el comentari teu, de que era la primera vegada que anaves amb una "granota". Saluacions!
Y yo también estaba, que fui el que se hartó de reir con ese comentario. Salut!



Baró de MunChausson
N6
N6
Entrades: 180
Ubicació: Esquerra de l'Eixample

Entrada Autor: Baró de MunChausson » Dijous 27/06/2013 17:37

Guigui ha escrit:I insisteixen en l'error de la "línia urbana". Fins i tot l'autor no s'està d'insinuar-ho.
Bé, encara bo que el propi autor diu a l'entrevista que el llibre "no és un tractat d'hist``oria". En qualsevol cas el llibre pinta bé pel poc que es pot veure al vídeo. Per cert, abans d'ahir vaig anar a preguntar per ell a la botiga de Pelai i em van dir que no el tenien per``o que a la FNAC es podía comprar "per enc``arrec". Algú sap alguna cosa més?

Per cert, al minut 1,16 del vídeo es veu el que, crec, és la cruïlla Pelai/Rda Universitat, o sigui que suposo que són les obres del Transversal. Una mica més endavant es veu un edifici amb un r``etol de "Compañía Española de..." que sembla Pelai/ Bergara, encara que l'edifici no em zona i a més a més es veu una sortida subterr``ania...

PD: sento els errors amb els accents oberts, l'ordinador s'ha tornat boig :x


Amb la tracció sang això no passava

Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dijous 27/06/2013 20:03

Baró de MunChausson ha escrit:
Guigui ha escrit:I insisteixen en l'error de la "línia urbana". Fins i tot l'autor no s'està d'insinuar-ho.
Bé, encara bo que el propi autor diu a l'entrevista que el llibre "no és un tractat d'hist``oria". En qualsevol cas el llibre pinta bé pel poc que es pot veure al vídeo. Per cert, abans d'ahir vaig anar a preguntar per ell a la botiga de Pelai i em van dir que no el tenien per``o que a la FNAC es podía comprar "per enc``arrec". Algú sap alguna cosa més?

Per cert, al minut 1,16 del vídeo es veu el que, crec, és la cruïlla Pelai/Rda Universitat, o sigui que suposo que són les obres del Transversal. Una mica més endavant es veu un edifici amb un r``etol de "Compañía Española de..." que sembla Pelai/ Bergara, encara que l'edifici no em zona i a més a més es veu una sortida subterr``ania...

PD: sento els errors amb els accents oberts, l'ordinador s'ha tornat boig :x
Ahir al FNAC de Pza Catalunya li van dir ala meva dona que per demanar ho necesitaban la editorial no el tenien i a FGC li van dir que almenys trigaria un mes en sortir



jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1176
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Dijous 27/06/2013 20:36

En Amazon lo tienen, a 41,80 €: http://www.amazon.es/gp/product/8415232 ... UTF8&psc=1.
No lo pueden servir ahora mismo, pero aceptan el pedido sin problemas.



Baró de MunChausson
N6
N6
Entrades: 180
Ubicació: Esquerra de l'Eixample

Entrada Autor: Baró de MunChausson » Divendres 28/06/2013 8:36

Ahir a la FNAC de plaça Espanya la dependenta em va dir "ah, si, el llibre fantasma!". O sigui que ja coneixien el tema. De moment l'única cosa que es pot fer és una mena de reserva sense deixar-hi diners, i que consisteix en que et truquen quan el tenen. Cal esperar, doncs. :emprenyat


Amb la tracció sang això no passava

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 28/06/2013 10:32

Però per què aquesta forma de vendre'l? Que no se'n refien de que la gent el compri, i no s'arrisquen a imprimir gaire exemplars per si no es venen, i ho fan a l'estil d'editorials per internet, que imprimeixen els llibres a mesura que els demanen?



jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1176
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Divendres 28/06/2013 12:08

Como ya dije ayer, Amazon te acepta el pedido (no lo cobrará hasta que lo envíe, as usual) y te avisa: "ENTREGA ESTIMADA: NECESITAMOS ALGO MÁS DE TIEMPO PARA DAR UNA ESTIMACIÓN ACERTADA. TE NOTIFICAREMOS POR E-MAIL CUANDO TENGAMOS UNA FECHA DE ENTREGA ESTIMADA PARA ESTE PRODUCTO.".



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Divendres 28/06/2013 18:40

He preguntat avui a Roacfort, i m'han dit, que ni sabien el proveedor ... Difícil d'aconseguir


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 28/06/2013 18:45

raulitinbcn ha escrit:He preguntat avui a Roacfort, i m'han dit, que ni sabien el proveedor ... Difícil d'aconseguir
No em sembla normal que un llibre co-editat per FGC i Efados, que ha fet la tira de llibres (Aquells de la col·lecció "L'Abans", recordeu?), i després de les expectatives que s'han creat (entrevista a TV3, tots els actes dels 150 anys...) no es trobi de forma normal. Animo als que l'esteu intentant comprar que feu una queixa a FGC i/o a l'editorial. Si és que al final és més difícil que trobar els llibres més antics d'en Salmerón!!! Potser que li haguessin encarregat a ell...



Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”