jms ha escrit:Podríem dir que aquesta publicació commemorativa es "un llibre de sants". Els que tenen una edat, ja saben de que parlo. Per cert, per ser un llibre "esponsoritzat" totalment per la companyia, el preu es un robatori. I no em feu parlar més.
Baró de MunChausson ha escrit:Suposo que en Fran-Ikarus té raó. És l'única explicació que se m'acut ara mateix.
El problema és que si el llibre és un èxit, FGC, l'autor i l'editorial quedaran massa satisfets del que han fet.
Jo, després de mirar-me vàries vegades el llibre, em refermo en les primeres impresions que em va causar. Potser per algú que no en sap res, d'aquest tren, sigui un bon llibre, però pels que hi estem més interessats de fa temps, no és més que un poti-poti institucional.
Impredonable, especialmente, que s'hagin menjat els anys que van dels 60 fins pràtcticament l'actualitat (passem dels Brill a les fotos dels 213)
metring ha escrit:Potser seria el moment ideal de tornar a publicar els llibres de la Biblia Salmeroniana relacionats amb el Ferrocarril de Sarrià, per a aquells que volen més "teca", és a dir, informació més exhaustiva, i si cal, revisant-ne el contingut, incloent informació més recent.
Metropondikas ha escrit:Penso que vaig ser una miqueta ximple en comprar-lo perquè trobo que intel-ligència és també deixar de comprar una cosa que no aporta massa, el que passa és que em va superar l´afició...
Baró de MunChausson ha escrit:Metropondikas ha escrit:Penso que vaig ser una miqueta ximple en comprar-lo perquè trobo que intel-ligència és també deixar de comprar una cosa que no aporta massa, el que passa és que em va superar l´afició...
Em sento tan identificat en això que dius![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Metropondikas ha escrit:Bon dia,
He vist a la web [i]Trenscat[i] del Bernat Borràs, a la secció dedicada al 150è aniversari del Tren de Sarrià, uns bitllets commemoratius d´aquella efemèride. Tot i que vaig preguntar en aquells dies si s´emetien, ningú em va saber dir res. Sabeu si es poden aconseguir en algun lloc?
Salutacions,
MANEL
Metropondikas ha escrit:Bon dia,
He vist a la web [i]Trenscat[i] del Bernat Borràs, a la secció dedicada al 150è aniversari del Tren de Sarrià, uns bitllets commemoratius d´aquella efemèride. Tot i que vaig preguntar en aquells dies si s´emetien, ningú em va saber dir res. Sabeu si es poden aconseguir en algun lloc?
Salutacions,
MANEL
jms ha escrit:Metropondikas, jo de tu, em dirigiria al departament de relacions externes de FGC.
jms
Torna a: Història del transport / Historia del transporte
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant