Tren Turístic Tarraco

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

7600

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 01/06/2014 16:44

Doncs una 7600 en color original gris. La del Museu de Vilanova està operativa?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 01/06/2014 17:34

La única 7600 mig operativa es la 7652 de la 5a zona, però crec que té alguns problemes per poder circular per la xarxa d'Adif, tot i passar revisió fa dos anys. A més les 252 ja van remolcar el Catalán Talgo en els últims anys, per tant no crec que quedi massa com un pegat. Estem parlant d'un tren turístic, no històric.

Aquí els motius pels quals la 7652 del museu no pot circular per la xarxa d'Adif. http://www.ferroguia.es/leer.php?id=267


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
carles10000
N6
N6
Entrades: 210
Ubicació: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram

Entrada Autor: carles10000 » Dissabte 09/08/2014 19:31

Tarraco Talgo Barcelona Estació de França 09/08/2014



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 01/08/2016 10:54

M'acabo d'adonar que el servei Tarraco Talgo no està funcionant aquest any... ni ho va fer tampoc el 2015.

Se'n saben les causes? Resultat econòmic deficitari? Qüestions tècniques de compatibilitat amb altres circulacions?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 01/08/2016 13:27

Jo vaig sentir que no hi va anar massa gent... per tant és possible que va tenir un resultat econòmic deficitari.



David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » Diumenge 16/04/2017 23:39

alguien sabe que ha pasado ??? , que hace mucho tiempo que no sacan el catalan talgo, sabeis si habra pronto alguna salida ??? :nose



Avatar de l’usuari
robertotlh
N7
N7
Entrades: 324

Entrada Autor: robertotlh » Dilluns 17/04/2017 18:27

David.F.C.M.B.1000 ha escrit:alguien sabe que ha pasado ??? , que hace mucho tiempo que no sacan el catalan talgo, sabeis si habra pronto alguna salida ??? :nose
L últim que es va dir pel fòrum és que RENFE no vol cedir cap 252, bé més que locomotora el que no vol cedir es maquinistes. És així?



Avatar de l’usuari
robertotlh
N7
N7
Entrades: 324

Entrada Autor: robertotlh » Dijous 05/04/2018 0:10

He vist que algunes associacions (AAFM i AZAFT) estàn traient els trens històrics a la via subcontractant la operació del tren a ALSA tot i aprofitant la seva llicència d explotació de trens turístics. Potser es podria fer el mateix amb el Catalan Talgo.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dissabte 07/04/2018 20:25

robertotlh ha escrit:He vist que algunes associacions (AAFM i AZAFT) estàn traient els trens històrics a la via subcontractant la operació del tren a ALSA tot i aprofitant la seva llicència d explotació de trens turístics. Potser es podria fer el mateix amb el Catalan Talgo.
El problema és que a Catalunya, moltes associacions, treient les més actives com les de Móra la Nova o ARMF de Lleida, no estan per la feina, ni per preservar un tren històric, ni per tan sols fer-lo circulant per la via. 5a Zona de Badalona que té una suïssa a Can Tunis contaminada d'amiant fins a dalt i no s'ha fet absolutament res, per no parlar de l'intent de preservar la 440-131 del transpirinenc que no va acabar a bon port i que acabarà a la ferralla, així també com els fallits viatges del Catalán Talgo... per no dir de la situació política que també tindria alguna cosa a veure.

Hi ha implicació sí, però totalment insuficient.



Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”