90 anys del metro

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Re: 90 anys del metro

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimecres 31/12/2014 22:00

Fran-Ikarus ha escrit:Algú sap si ahir van fer res d'especial?
A part d'un petit reportatge per BTV, res més especial (acte, circulació, ...)


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
foronda 141  
N8
N8
Entrades: 849
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Divendres 02/01/2015 14:20

Matí perdut.

Aquest matí volia anar a veure l'exposició dels 90 anys del Metro a la Sala Mercè Sala a Diagonal.
L'exposició estava tancada.
Preguntan al punt d'informació de TMB del motiu i el horari, em diuen que es força corrent que la sala estigui tancada per manca de personal, i que a ells no els avisan.

La segona: L'hi demano el llibre dels 90 anys del Metro. Em diuen que nomès es a la venda al punt TMB de La Sagrera. Aprofitan que tenia temps lliure m'en vaig cap allà. Efectivament, m'informan que el tenen a un preu de 10 Eur. Em demana el carnet d'empleat de TMB. Contesto que no soc empleat n'hi ho he sigut mai, i amb diuen que en aquest cas no m'el poden vendre, i que el únic lloc on el puc comprar, i a preu de 20 Eur. es a la Lllibrería del Ajuntament al carrer Ciutat al costat de la Pl. de Sant Jaume.

Visca l'informaciò i las facilitats de TMB.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 02/01/2015 19:04

Doncs a la Sala Ciutat se'ls hi ha acabat, no saben quan en tindran més i et remeten a un Punt TMB.



Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”