Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.

Re: Vehicles històrics, avui

EntradaAutor: metring » Dimarts 12/12/2017 14:05

Atenció: volen treure el 400:

https://w3.tmb.cat/perfil-contractant/c ... t/14739611


Estat
Data de publicació
24-11-2017 09:53
Empresa Contractant

Ferrocarril Metropolità de Barcelona, SA

Número d'expedient
14739611
Descripció breu
Retirada tren històric sèrie 400 del taller Sagrera

Descripció ampliada
Transport del cotxe M427, que pertany a la sèrie 400 (actualment ubicat en el taller Sagrera i en desús des de fa temps), a les instal·lacions de TRIANGLE FERROVIARI de Metro, zona de magatzematge de vehicles històrics (accedint per la cotxera de Metro de L2), per que resti allà fins que sigui reconstruïda.

Per a realitzar el transport, serà necessari el desmuntatge parcial d'alguns dels equips de tren (en funció del tipus de gòndola o camió que executi la tasca):

* Desmuntatge de bogies i equips sota bastidor.
* Desmuntatge de resistències i equips sobre sostre.
cap inclús la possibilitat de que s'hagi de tallar alguna part estructural del tren, per permetre el pas per la porta d'accés de camions al taller Sagrera.


Aquest transport, ha de contemplar les limitacions en quant a la maniobra de sortida del taller Sagrera:
* Dimensions de la porta d'accés a tallers Sagrera pel carrer Josep Estivill número 47 (4.30m alçada x 3.40m).
* Maniobres amb girs de 90º dins del Taller Sagrera. Els moviments dins de taller han de ser molt controlats, per evitar topades amb la infraestructura muntada.

Un cop les parts del tren arribin al taller del Triangle Ferroviari, aquestes romandran desmuntades, correctament identificades i ben col·locades per facilitar en un futur la reconstrucció del tren.

S'annexa documentació sobre gàlib i pes del cotxe a transportar.

L'oferta s'ha d'enviar a l'adreça de correu electrònic: serveis@tmb.cat

Tipus de licitació
Serveis
Procediment
Obert
Publicitat
Al Perfil del Contractant
Termini presentació ofertes
01-12-2017 10:00
Persones de contacte
Informació tècnica
Ivan Majó
Responsable Unitat Tallers Centrals Material Mòbil
imajo@tmb.cat
93 214 80 41
Informació d'àmbit general
Silvia González
Aprovisionaments
serveis@tmb.cat
93 298 71 14
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
 
Entrades: 22577
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 14:28
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??

EntradaAutor: Fran-Ikarus » Dimarts 12/12/2017 14:52

Sembla que les coses han canviat, no?

Ai, llegir això de "tallar"... :?

metring ha escrit:Atenció: volen treure el 400:

https://w3.tmb.cat/perfil-contractant/c ... t/14739611


Estat
Data de publicació
24-11-2017 09:53
Empresa Contractant

Ferrocarril Metropolità de Barcelona, SA

Número d'expedient
14739611
Descripció breu
Retirada tren històric sèrie 400 del taller Sagrera

Descripció ampliada
Transport del cotxe M427, que pertany a la sèrie 400 (actualment ubicat en el taller Sagrera i en desús des de fa temps), a les instal·lacions de TRIANGLE FERROVIARI de Metro, zona de magatzematge de vehicles històrics (accedint per la cotxera de Metro de L2), per que resti allà fins que sigui reconstruïda.

Per a realitzar el transport, serà necessari el desmuntatge parcial d'alguns dels equips de tren (en funció del tipus de gòndola o camió que executi la tasca):

* Desmuntatge de bogies i equips sota bastidor.
* Desmuntatge de resistències i equips sobre sostre.
cap inclús la possibilitat de que s'hagi de tallar alguna part estructural del tren, per permetre el pas per la porta d'accés de camions al taller Sagrera.


Aquest transport, ha de contemplar les limitacions en quant a la maniobra de sortida del taller Sagrera:
* Dimensions de la porta d'accés a tallers Sagrera pel carrer Josep Estivill número 47 (4.30m alçada x 3.40m).
* Maniobres amb girs de 90º dins del Taller Sagrera. Els moviments dins de taller han de ser molt controlats, per evitar topades amb la infraestructura muntada.

Un cop les parts del tren arribin al taller del Triangle Ferroviari, aquestes romandran desmuntades, correctament identificades i ben col·locades per facilitar en un futur la reconstrucció del tren.

S'annexa documentació sobre gàlib i pes del cotxe a transportar.

L'oferta s'ha d'enviar a l'adreça de correu electrònic: serveis@tmb.cat

Tipus de licitació
Serveis
Procediment
Obert
Publicitat
Al Perfil del Contractant
Termini presentació ofertes
01-12-2017 10:00
Persones de contacte
Informació tècnica
Ivan Majó
Responsable Unitat Tallers Centrals Material Mòbil
imajo@tmb.cat
93 214 80 41
Informació d'àmbit general
Silvia González
Aprovisionaments
serveis@tmb.cat
93 298 71 14
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
 
Entrades: 5267
Membre des de: Dissabte 21/05/2005 1:19
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??

EntradaAutor: Miquel » Dimarts 12/12/2017 23:22

El desmunten, poder el tallen i de cap a les catacumbes del triangle a agafar pols fins que mai a algú li doni per restaurar-lo. Espero que no siguin les darreres setmanes amb el darrer cotxe de la sèrie 400 sencer, però m'enganyaria si pensés que "tot anirà bé". :|
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3688
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??

EntradaAutor: Fran-Ikarus » Dimecres 13/12/2017 0:31

Miquel ha escrit:El desmunten, poder el tallen i de cap a les catacumbes del triangle a agafar pols fins que mai a algú li doni per restaurar-lo. Espero que no siguin les darreres setmanes amb el darrer cotxe de la sèrie 400 sencer, però m'enganyaria si pensés que "tot anirà bé". :|


Comparteixo les teves males sensacions, perquè del possible...
"perquè sigui reconstruïda"

...al redactat...
"per que resti allà fins que sigui reconstruïda"

...podria semblar que només hi ha quatre paraules de diferència, però en realitat són tot un món...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
 
Entrades: 5267
Membre des de: Dissabte 21/05/2005 1:19
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??

EntradaAutor: David.F.C.M.B.1000 » Dimecres 13/12/2017 14:37

Hola, el 400 que loan puesto al lado del 1100 que tambien esta en las catacumbas, donde hay dos vias una de ellas la ocupa el 1100 ???
David.F.C.M.B.1000
N6
N6
 
Entrades: 225
Membre des de: Diumenge 11/10/2015 19:57
Ubicació: barcelona

Encara no

EntradaAutor: Javi M » Dimecres 13/12/2017 14:38

El 400 encara no s'ha mogut del lloc.
Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
 
Entrades: 1562
Membre des de: Dimecres 18/11/2009 17:49

Què reconstruiran abans? Triangle o la sèrie 400?

EntradaAutor: Fran-Ikarus » Dimarts 26/12/2017 11:45

Fran-Ikarus ha escrit:del possible...
"perquè sigui reconstruïda"

...al redactat...
"per que resti allà fins que sigui reconstruïda"

...podria semblar que només hi ha quatre paraules de diferència, però en realitat són tot un món...


M'autocito per dir, una mica de broma (però és el que diu literalment el text redactat) que, com que "el cotxe M427" és masculí, "que sigui reconstruida" només pot fer esment, gramaticalment parlant, a "la zona de magatzematge de vehicles històrics" o bé a "la sèrie 400" :riure

"Transport del cotxe M427, que pertany a la sèrie 400 (actualment ubicat en el taller Sagrera i en desús des de fa temps), a les instal·lacions de TRIANGLE FERROVIARI de Metro, zona de magatzematge de vehicles històrics (accedint per la cotxera de Metro de L2), per que resti allà fins que sigui reconstruïda."
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
 
Entrades: 5267
Membre des de: Dissabte 21/05/2005 1:19
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??

EntradaAutor: Fran-Ikarus » Dilluns 19/03/2018 15:12

Han aparegut unes fotos recents (d'aquest passat cap de setmana, diria) d'una visita d'algú a Sagrera, on es veu el 400 tot graffitejat (en alguns casos incorporant l'any "de l'artístic element": 2010), i, que jo hagi vist, sense plaques (malgrat hagi llegit que, sent el 425, porta les del 433; en què quedem?)

Bé, en tot cas, que allà continua.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
 
Entrades: 5267
Membre des de: Dissabte 21/05/2005 1:19
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Crisis de identidad

EntradaAutor: Renfe445 » Dilluns 19/03/2018 15:46

Pero es el 425 o el 427?
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 3195
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©

425, sembla ser

EntradaAutor: Fran-Ikarus » Dimarts 20/03/2018 10:09

Per tot arreu (dos exemples aquí sota) jo havia vist sempre "425":

wiki/index.php/Sèrie_400_Ferrocarril_Metropolità_de_Barcelona#Preservaci.C3.B3

http://www.amartorell.com/html2/public/ ... tent=85830

Ves a saber si ja han adjudicat fa mesos la tasca d'endur-se d'allà el 427, i no l'executen perquè no el troben :twisted:
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
 
Entrades: 5267
Membre des de: Dissabte 21/05/2005 1:19
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Anterior

Torna a: Història del transport / Historia del transporte

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant