Metros de fa 60 anys tornaran a circular a Berlín

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Metros de fa 60 anys tornaran a circular a Berlín

Entrada Autor: metring » Dijous 17/11/2016 12:24

Està en anglès, però es pot resumir en què trens del metro de Berlín tornaran a circular degut a la manca de material mòbil i que surt més econòmic recuperar-los reformats. Seran 3 els trens que circularan, a la línia U55 la primavera de 2017 http://www.citylab.com/commute/2016/11/ ... ource=SFFB



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4440
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 17/11/2016 14:16

metring ha escrit:Està en anglès, però es pot resumir en què trens del metro de Berlín tornaran a circular degut a la manca de material mòbil i que surt més econòmic recuperar-los reformats. Seran 3 els trens que circularan, a la línia U55 la primavera de 2017 http://www.citylab.com/commute/2016/11/ ... ource=SFFB
Los que les encantan las "Doras" van a saltar de alegría!

Lástima que se queden "incrustados" en la U55. :x



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 17/11/2016 14:17

metring ha escrit:Està en anglès, però es pot resumir en què trens del metro de Berlín tornaran a circular degut a la manca de material mòbil i que surt més econòmic recuperar-los reformats. Seran 3 els trens que circularan, a la línia U55 la primavera de 2017 http://www.citylab.com/commute/2016/11/ ... ource=SFFB
Com aquí amb els 1100, que ara ens farien força falta. Podem portar això al Consell Assessor aviam que en diuen :P


El metro de Barcelona amb motoristes!

Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dijous 17/11/2016 15:56

També cal dir que és una mesura provisional fins que s'acabi la prolongació de la línia U5 cap a l'oest des de l'Alexanderplatz, que absorbirà l'actual línia U55, en principi si no tinc mal entès l'any 2020. I els posen a la línia U55 ja que només hi ha una via instal·lada i funciona en mode llançadora, amb un tren cada deu minuts, a més que està aïllada de la resta de línies de l'U-Bahn (té enllaç amb l'S-Bahn per els dos extrems, això sí).

Aquí FGC ja va fer una cosa semblant quan va recuperar una "Granota" a finals dels 90 per fer els serveis llançadora Sarrià-Reina Elisenda fins que va arribar la segona comanda de trens 112.



Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”