TMB hauria d'aprendre de FGC i Metro de París

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
xevi
N7
N7
Entrades: 606

TMB hauria d'aprendre de FGC i Metro de París

Entrada Autor: xevi » Dimarts 08/11/2005 16:54

Circulacions de trens històrics per la xarxa del metro de Paris obert als turistes.
Si metro de BCN fes el mateix.
Us recordo que TMB de forma oficial em va respondre el tren restaurat de la serie 300 del 1924 el portaran a morir a Castellar de N´Hug (l´impresentable museu del transport)
Mireu la foto d´un tren històric del metro de Paris.
Fitxers adjunts
Viennaslide-05332350.jpg
tren históric Metro Paris
Viennaslide-05332350.jpg (141.5 KiB) Visualitzat 5195 cops



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimarts 08/11/2005 20:27

Hola:

Impressionat i preciossa foto!.

Ja m'agradaria veure en datas especials, circulant algun "historic" per les nostres linies. Pero aixo, ai caram!, es demanar massa dels "cervells pensants" que porten aixo. I mes ara que ens estem plantejant la circulacio automatica remota dels convois.... Pobrets, els fariem treballar i pensar. Quina crueldat!.

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimarts 08/11/2005 22:37

Ho dic igual que Serie 600, però l'estació no és molt cutre? :D

O és un museu? :o


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 08/11/2005 23:31

:o :o :o I-M-P-R-E-S-I-O-N-A-N-T :o :o :o

Sort que encara ens queden els FGC...Poques companyies ofereixen aquest respecte pel material històric.

Salutacions!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 08/11/2005 23:44

Porte des Lilas, un dels extrems d'una mini-línia (3bis) de 3 trams que arriba fins a Gambetta (com es pot veure al cartell de l'andana dreta), i una de les que encara no he pujat mai.

Moltes estacions són així, però et ben asseguro que no canviaries pas el disseny per un de més vanguardista, a canvi de reduïr la magnífica eficàcia del metro parisenc. I té molt d'encant, això també.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 09/11/2005 14:25

A mi l'estació no em sembla pas cutre

De fet, a mi m'encanten aquest tipus d'estacions... :D l'únic dolent és que la neteja del terra està un pèl descuidada segons es pot veure a la foto...



xevi
N7
N7
Entrades: 606

Entrada Autor: xevi » Dimecres 09/11/2005 16:48

He trobat aquesta web d´un museu de França on conserven metros de Paris entre d´altres coses.
http://www.amtuir.org



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimecres 09/11/2005 17:20

Hola:

No, totes les estacions son aixi. Be, tret de les que estan a "l'aire lliure", amb aquest enrejolat. Tinc fotos :) (hala nen!, ara tu escalfa l'ambient amb el tema de les fotos).

Una mica atrotinats i sorollos, pero d'una rapides i una frequencia de pas molt elevada. Ja m'agradaria tenir aqui aquesta efectivitat.

La m****a al terra?. Xiclets "fossils" hi han fins i tot als passadisos.... :(

Aixo si -be, almenys al meu veure, el metro de Paris si que te una certa escalfor i caliu que el nostre esta perdent amb aquestas reformas tan "megachupiguais" que fan.

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimecres 09/11/2005 17:29

xevi ha escrit:He trobat aquesta web d´un museu de França on conserven metros de Paris entre d´altres coses.
http://www.amtuir.org
Molt fantástica aquesta Web. sobre tot la col.lecció de bus pre-historics !!

:D


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 09/11/2005 17:38

ens fem un túnel per nosaltres i que ens deixin un 1000 :-p :D


ES PELIGROSO ASOMARSE

Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”