Patrimoni de FGC en perill

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22850
Ubicació: Fabra i Puig

Patrimoni de FGC en perill

Entrada Autor: metring » Diumenge 08/11/2020 14:42

Vehicles antics que es poden perdre:




Avatar de l’usuari
genissimon
N9
N9
Entrades: 2527
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dilluns 09/11/2020 14:39

En pocs anys FGC ha passat de ser modèlica pel que fa al material històric a ser pitjor que renfe i la fundición.

Salut !!


Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22850
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 24/12/2020 17:34

Què opineu d'això?



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4007
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 24/12/2020 18:52

Si l'ajuntament la conserva i la fa funcionar en esdeveniments que podria organitzar doncs ok.

Ara, si és per tenir-la en un pedestal podrint-se, malament.



Miquel
Administrador
Entrades: 4155
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 24/12/2020 19:09

Un bon error certament!


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
genissimon
N9
N9
Entrades: 2527
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dilluns 11/01/2021 12:17

La pedestalització de vehicles ferroviaris porta irremeiablement al seu desballestament.

Si és per fer-la córrer de tant en tant, perfecte. Si és per deixar-la estàtica en algun lloc, anem molt malament.

Sakut !!


Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.

Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”