Vehicles antics que es poden perdre:
Patrimoni de FGC en perill
- genissimon
- N9
- Entrades: 2527
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
En pocs anys FGC ha passat de ser modèlica pel que fa al material històric a ser pitjor que renfe i la fundición.
Salut !!
Salut !!
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Si l'ajuntament la conserva i la fa funcionar en esdeveniments que podria organitzar doncs ok.
Ara, si és per tenir-la en un pedestal podrint-se, malament.
Ara, si és per tenir-la en un pedestal podrint-se, malament.
Un bon error certament!
El metro de Barcelona amb motoristes!
- genissimon
- N9
- Entrades: 2527
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
La pedestalització de vehicles ferroviaris porta irremeiablement al seu desballestament.
Si és per fer-la córrer de tant en tant, perfecte. Si és per deixar-la estàtica en algun lloc, anem molt malament.
Sakut !!
Si és per fer-la córrer de tant en tant, perfecte. Si és per deixar-la estàtica en algun lloc, anem molt malament.
Sakut !!
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.