"t'enrecordes?...." o el fil de la nostalgia

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dissabte 04/02/2006 18:00

Hola:

Es veritat, estem malalts... Aixo d'anar olorant el metro :D

Aixo de de que fos cancerigen era per ingestio. Si li fotem una llepada es clar que en envenenarem. A banda de ves a saber qui seria el il.luminat que reciclaria les traveses a un lloc on es poden tocar....

Pero que hi fotin la oloreta altra vegada, caram!.... que si no no sembla metro de debo :D

Sal.lutacions:

Serie600

PD: Em passare per la L1 a "esnifar" metro.... Si veieu a un tio asegut amb cara d'extasi a cualsevol estacio de metro olorant..... :)



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 04/02/2006 18:22

...aquesta "olor", no es diu asbest?



Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dissabte 04/02/2006 18:25

No era creosota?



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 04/02/2006 19:35

Ah, però és que les olors tenen noms ara? Fins ara no era 'olor de tal' o 'olor de qual'?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 04/02/2006 20:13

aarongilp ha escrit:Ah, però és que les olors tenen noms ara? Fins ara no era 'olor de tal' o 'olor de qual'?
Olor de pet, olor d'abocador, olor d'asbest, olor de creosota, olor de rosa, olor de caca de gos...

Perdó per les meves errades... :|



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 04/02/2006 20:15

Ara si que ho entenc. I parlant clar, jo això ho veig més com 'pudor' i no pas com 'olor', però bueno...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 04/02/2006 20:18

437.001 ha escrit:
aarongilp ha escrit: Pudor de pet, pudor d'abocador, pudor d'asbest, pudor de creosota, pudor de rosa, pudor de caca de gos...

Perdó per les meves errades... :|
La pudor és una olor... :|



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 04/02/2006 20:21

Aix...ganes de buscar les 4 potes al gat...si, és una pudor, vale, ok, d'acord...però una pudor és una olor desagradable, i la olor de caca és una pudor (que no vegis...).


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Loyster
N5
N5
Entrades: 134
Ubicació: Hospital de Sant Pau - L5

Entrada Autor: Loyster » Dissabte 04/02/2006 21:08

Pero en definitiva quina olor feia el metro :?: Jo es que no oloro res :D


Amant de les 1000

Avatar de l’usuari
Civis
N3
N3
Entrades: 25
Ubicació: L3 Plaça del Centre

Entrada Autor: Civis » Diumenge 05/02/2006 16:53

Serie600 ha escrit:A banda de ves a saber qui seria el il.luminat que reciclaria les traveses a un lloc on es poden tocar....
Algo oí unos meses atrás sobre un par de parques en L'Hospitalet que tenían maderas recicladas, con fungicida.



Duke
N3
N3
Entrades: 39

Entrada Autor: Duke » Dimarts 07/02/2006 12:53

Doncs abans, els treballadors de Renfe, per esmorzar, feien foc amb travesses velles i es possaven a coure carn a la brassa... Doncs no vegis aquests si hauran pillat catxo, els pobres...



Avatar de l’usuari
Loyster
N5
N5
Entrades: 134
Ubicació: Hospital de Sant Pau - L5

Entrada Autor: Loyster » Dimarts 07/02/2006 16:03

Mare meva... amb lo cancerígen que era aixo... aixi van els trens :D


Amant de les 1000

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimecres 08/02/2006 1:42

Hola:

Si, el fungicida era creosota. Es una olor molt caracteristica. A la L1 encara es pot sentir.

Home, que els treballadors de RENFE es fotesin barbacoes amb travesses velles, em sembla una mica fort. A banda de cremar i fer malbe un material que no els pertany (crec), el que s'apunta de que podes pasar la creosota a la carn que estaven rostint. De cualsevol manera -aixo no ho afirmo categoricament, no estic segur, no soc un expert en verinys- que una sustancia sigui perniciosa o danyina per una via, no necessariament ho ha de ser per altre. Per exemple el veri de serp. Cuan ens pica una serp, el veri arriba a la sang, pero tots sabem que el podem xuclar i escopir-ho, que no es nociu per la saliva (a mes, no crec que a ningu en el seu "sano juisio" se l'ocorregues empasar-se la sang enverinada).

Altra cosa es que aquestas travessas les toquessim i despres ens portessim les mans a la boca. Aleshores si que crec que faria una mica de mal. A banda de que seria una persona molt "guarra" :D

Pudors i olors. Be, per a nosaltres -per exemple- la olor dels trens (estacions em refereixo) pot ser agradable, pero per altre persona pot esser una pudor irrespirable. O sense arribar a frikismes d'anar olorant estacions, hi han alguns perfums femenins.... que deu n'hi do!....

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 16/02/2006 0:17

BREAKING NEWS: M'he baixat un capítol d' "Oliana Molls i l'astàlec de bronze" (concretament l'últim) i... premi! surten un parell d'escenes completíssimes a la L4! :victoria

L'any hauria de ser el 1986, penso.

Us vaig posant l'enllaç, perquè quan veieu de què van les escenes, estic segur de que alguns voldreu tenir-les en moviment (aviso, és un video, gravat de la TV lògicament, i després digitalitzat, llavors no espereu massa qualitat)

L'enllaç és aquest, l'havia posat com a enllaç (amb etiquetes URL) i ha desaparescut :?:
ed2k://|file|Oliana_Molls_Temporada_1_Episodi_33_Oliana_Dors_Contra_Fortuna_Molls_Divx6.0_by_phoskis.AVI|303839882|ED36E5CC954FD105C87613412675E824|h=DVVSB2C6WFMRXPHADKXC55TFTABIFQK3|/

Comencem: l'Oliana i la Betty, fugint dels Mans Blanques, es fiquen a una claveguera (no acabo d'identificar l'indret, però podria ser la zona entre Ciutadella i Poblenou, inclús Barceloneta també; quan veieu com és l'estació en parlem), i... surten al túnel del Metro, pel qual caminen (ejem! niños, no hagáis esto en vuestra estación)

Pugen a l'andana i s'asseuen en un banc. Al cap d'una estona, arriba el Metro (un 1100 amb colors originals, és clar ;) i pugen a l'R-14xx corresponent.

Dins del vagó es troben tota una llegió de mans blanques. S'intercala una altra escena, i quan torna a veure's el Metro, aquest para en una estació (després es comprovarà que es tracta de Passeig de Gràcia). L'Oliana i la Betty surten corrents per l'andana, perseguits pels Mans Blanques. Pugen corrents les escales mecàniques, es desempalleguen de tots els Mans Blanques amb un altre truc (que imagino en la realitat inviable, ja veureu per què) i acaben sortint al carrer, on es veu com era la parada de Passeig de Gràcia fa 20 anys :P

Ja us aniré posant captures...
Fran-Ikarus l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 16/02/2006 11:45, en total s’ha editat 1 vegada.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dijous 16/02/2006 8:43

El video aquest el veurem? Quan? "Estoy sobre, ... ascuas, ..." :P :roll:


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dijous 16/02/2006 9:47

així l'oliana molls està a l'emule? uau!
estem expectants!


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 16/02/2006 11:48

Estic tenint certs problemes per incloure captures de l'Oliana Molls, però per no emmerdar massa aquest fil, i que continui estant dedicat als vells records (tot i que darrerament tirava pels efectes cancerígens de la creosota), n'obriré un altre a "Oci i divertiments" per comentar-vos aquests problemes tècnics, aviam si puc aconseguir penjar aquí unes captures o, idealment, tota l'escena al Metro en format AVI.

Tanmateix, els afortunats que tingueu connexió d'alta velocitat, ja podeu començar a baixar el capítol, he copiat l'enllaç al missatge original.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dijous 09/03/2006 13:57

parlant de la creosota, sembla que no és gens bona per la salut, tot i que és l'ingredient d'alguns xampús anticaspa!

http://www.atsdr.cdc.gov/es/phs/es_phs85.html

per cert, seguim en espera de l'oliana molls :D


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dijous 09/03/2006 14:03

abegot ha escrit:El video aquest el veurem? Quan? "Estoy sobre, ... ascuas, ..." :P :roll:
Segueixo, .... el video és VHS?


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 09/03/2006 16:38

És un AVI. Ja estan penjats, mireu-vos aquest fil:
http://transport.cat/viewtopic.php?p=20238#20238

i deixem aquest altre per continuar excavant a la nostra memòria.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”