VIDEO ACOLL**** QUE VAIG DESCOBRIR

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
alex86bcn
N5
N5
Entrades: 111
Ubicació: Pels voltants d'Hospital Clinic

Entrada Autor: alex86bcn » Dissabte 17/02/2007 16:07

Molt currat!!! quan estara disponible per al TrainSimulator??! X cert Denisuko...tens captures de la teva L3 per al Trainz?

M'ha agradat molt el video, a més m'ha servit per fer-me una idea del tram pel qual demanava informació jo l'altre dia, el de la bifurcació a sota de passeig de gràcia, ja que avui tinc que anar al maremàgnum i com qui no vol la cosa, treure per alla el cap a veure si aconsegueixo veure algo!!

I repeteixo...Molt currat el GMB!!!només li falta so al video, xo aixi i tot es la leche



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dissabte 17/02/2007 18:29

Un video que m'ha deixat "esmaperdut", sobretot quan cambien de B/N a color els frontals de les estacions, es increible l'efecte, com que sempre ho hem vist en fotos en B/N i mai en color!!!!

Fa temps que segueixo el projecte i la veritat es que es magnific, pero crec que encara falta moooolt, hi haura que tenir paciencia, es tracta d'una obra tan ben feta i documentada que correr o accelerar la seva ejecucio no te sentit, pot ser una de les millors rutes que s'han fet pel MSTS.

Denisuko també li dones als TRS? :) Darrerament estan sortint coses molt interesants( i el que es preveu!!!) tant per MSTS com per TRS, hi ha molt de nivell a casa nostra, realment es per estar orgullós.



Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”