A on trobar la "Biblia Salmeroniana"?

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 28/04/2006 13:20

Si que va editar llibres en castellà, però la col.lecció dels "Trens de Catalunya" només els va editar en català, absolútament segur!!
Hi han llibres com el de "Trenes del Ebro", un altre sobre ferrocarrils vascos, que el va escriure conjuntament amb Juanjo Olaizola, el del Museo Vasco del Ferrocarril, i d'altres més, potser per això a algú li sona d'haver vist llibres en castellà.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Diumenge 07/05/2006 13:34

Hoy domingo 07 de Mayo de 2006, los dos tomos de la Biblia Salmeroniana estaban de nuevo a 30 Euros en el Stand de Poliglota en el mercadillo mensual de Massadas.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 30/05/2006 15:02

Per si d'en cas: Aquest diumenge 4 és la cita de la Plaça Massadas, per si calen llibres... :D



marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Dimarts 30/05/2006 18:32

no fa gaires dies vaig aconseguir el volum que mes gracia hem feia, el tren de nuria. Per 22eur. DEl metro tinc el volum II que vaig comprar a Rocafort. Si me'n vengués algun dels 4 que tinc aquest seria el primer...



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimarts 30/05/2006 20:05

Hola,

Yo busco el volumen I del metro de BCN, si alguien sigue sabiendo dónde encontrarlo... lo digo porque no tengo ni idea de dónde está el sitio ese de Massadas y dónde buscarlo, seguramente es que ir hasta allí un domingo desde SF me da como pereza, jejejeje. Es más cómodo que se lo traigan a uno o ir a Rocafort o yo qué sé... seguiré esperando que me lo traiga el espíritu santo.

:(

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 30/05/2006 20:45

Aquí teniu un mapa de la plaça Masadas, per gentilesa de la web de l'Ajuntament de Barcelona. La mà l'assenyala, i apareixen els accessos del metro Sagrera, més fàcil, impossible. Ara no hi ha excusa per no anar-hi 8) (Perdoneu la qualitat, però no em deixava carregar una imatge gaire pesada).
Fitxers adjunts
Sin título1.jpg
Sin título1.jpg (56.02 KiB) Visualitzat 7425 cops



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 30/05/2006 20:51

Fran-Ikarus ha escrit:Sois la leche. Serie-600 os ha dicho un lugar donde quedaba hace poco media docena de ejemplares, y vosotros buscándole los tres pies al gato.
Pero qué complicados que sois. Si los tenéis ahí, donde os dijo Serie-600, esperando vuestra llegada con los veintipico o treintaypico € del ala (o la tarjeta de crédito). No os montéis historias de encargarlos a Rocafort, o buscar Masadas en el mapa estelar :D Id antes de que se agoten allí, leñe.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 30/05/2006 21:03

Jo flipo amb l'èxit, ja podrien fer una reedició actualitzada.



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimarts 30/05/2006 22:37

Hola,
Pero qué complicados que sois. Si los tenéis ahí, donde os dijo Serie-600, esperando vuestra llegada con los veintipico o treintaypico € del ala (o la tarjeta de crédito). No os montéis historias de encargarlos a Rocafort, o buscar Masadas en el mapa estelar Id antes de que se agoten allí, leñe.
¿Dónde, dónde, dónde ha dicho? ¿ta cerca del DF? lo digo porque el atasco de vuelta podría ser bestial y el tiempo empleado lo mismo.

:D

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimecres 31/05/2006 0:10

Hola:

A "Atencio al Client" a Universitat. Al "Vestibulon" de L1 - L2. Alla vaig comprar els dos meus del Metro de Barcelona.

Ara be. Ja podria algu fer-ne una revissio incloent-hi la L2 i amb alguna foto en color. TMB en te material per fer-ne una.... les ganes, las te?....

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 08/06/2006 23:15

Com que us veig reticents a passar per Atenció al Client, us informo que ahir a la tarda, a Rocafort, tenien un exemplar de cada volum, al preu de 30 € (em sembla). "El primero que llegue se lo lleva".


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 08/06/2006 23:31

Ja ho sabeu nois, marica el último*...

*Ep, que ningú es prengui malament això de marica eh!!!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Dabi
N4
N4
Entrades: 69

Entrada Autor: Dabi » Divendres 28/07/2006 17:35

Sabeu si es pot trobar encara aquests dos volums? I on?

Gràcies



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 28/07/2006 17:39

Sí. A tres llocs:
- Llibreria Rocafort (fa unes setmanes els tenien)
- Masadas (paradeta del costat oest)
- Centre d'Informació de TMB a Pl. Universitat (fa pocs mesos, segons en Serie600)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Dabi
N4
N4
Entrades: 69

Entrada Autor: Dabi » Divendres 28/07/2006 18:04

Fran-Ikarus ha escrit:Sí. A tres llocs:
- Llibreria Rocafort (fa unes setmanes els tenien)
- Masadas (paradeta del costat oest)
- Centre d'Informació de TMB a Pl. Universitat (fa pocs mesos, segons en Serie600)
Gràcies. He trucat a la llibreria i m'han dit que costen 35€ cada un. Sabeu si és bon preu?



Avatar de l’usuari
Brill_13
N5
N5
Entrades: 85

Entrada Autor: Brill_13 » Divendres 28/07/2006 20:01

Són uns lladres jo vaig comprar el primer per 16 € a sabadell.



marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Divendres 28/07/2006 20:03

Brill_13 ha escrit:Són uns lladres jo vaig comprar el primer per 16 € a sabadell.
Actualment lo mes barat que els he vist jo son a 22eur i contant gastos d'envio se'n anava als 27.



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 28/07/2006 23:45

Hola:

Dabi, ves al CAC de Universitat, alla es on vaig comprar jo els dos del Metro de Barcelona. No recordo cuan em van costar (he perdut el ticket) pero ni de lluny els 35 que et demanen a la llibreria.

Cuan vaig comprar els meus, d'aixo fara 6 messos mes o menys, l'home que em va atendre em va dir que hi quedaven 6 o 7 crec.

El problema es que aquestos llibres es van fer al 1992 i per exemple, la L2 la tracta cap al final del segon llibre, gairebe de forma anecdotica.

La llastima es que aixo ja estigui gairebe descatal.logat i esgotat. Mes d'una vegada hem parlat aqui al FTC que seria una bona pensada que es fes una reedicio o un 3er volum dedicat al Metro amb la L2 i les demes ampliacions i material mobil que hi ha.

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Diumenge 30/07/2006 15:44

Em podeu dir els títols complets, l'editorial i l'ISBN? És per demanar-los a la meva llibreria. Vull dir, la meva, a la que comprem tots els llibres la gent de Mataró. No en faré propaganda. Gràcies.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 31/07/2006 13:02

Holes,

fa unes tres setmanes tenien el joc (els dos llibres) al Mercat de Sant Antoni. Crec que valien 25 euros cadascun. No els vaig comprar: sóc optimista i estic convençut que n'acabaré trobant almenys un molt més barat, a més que ja els he llegit.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”