El informe Subercase

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 12/05/2006 14:44

Albert ha escrit:Un detalle sobre los FGC del Llobregat y lo que dice Santfeliuenc de que no es tan fácil pasar de ancho métrico a UIC. Creo que todo el trazado de esa línea, a pesar de ser de ancho métrico, tiene toda la infrastructura adaptada a ancho UIC: túneles, puentes, ... De hecho, creo que la caja de los trenes de esa línea tienen gálibo de ancho UIC. Lo que no sé es si las traviesas nuevas estan ya preparadas para los dos anchos o no,..
Les travesses no són polivalents en el cas de la línia Llobregat-Anoia. De fet en vies apartades de certes estacions encara aguanten travesses de fusta mig fetes pols...

D'altra banda, crec que hi hauria línies que haurien de conservar, com a mínim, 3 carrils per permetre el pas de trens històrics que en certes línies l'explotació regular per sí sola la línia té poc futur, però amb trens històrics el balanç és més suportable. Penso en la línia de la Pobla, per exemple.



metrobaix
N6
N6
Entrades: 185

Entrada Autor: metrobaix » Dimarts 04/07/2006 15:04

tant costa fer linies de tres carrils???¿¿¿ Almenys les linies per on discorren les mercaderies???¿¿ Al ramal de la Solvay funciona una via d'ample iberic i metric i no veig cap problema.



Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”