Numeració dels burladeros a la L3

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Numeració dels burladeros a la L3

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 10/07/2006 14:39

ve de http://transport.cat/viewtopic.php?t=3164&start=15

doncs això, té algun significat? a què ve numerar els refugis? tan avorrits estem que ens fixem en aquestes coses?
:x


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dilluns 10/07/2006 15:08

doncs aixó de numerar els refugis bé d'abans, quan la persona que s'havia de col.locar adintre deia el número així el motorista sabia EXACTAMENT on es trobavala persona. D'altre banda, els números també servien als gurdavies i personal de via per delimitar el túnel ja que hi han poques referències.



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimarts 11/07/2006 10:13

El LLOP ha escrit:doncs aixó de numerar els refugis bé d'abans, quan la persona que s'havia de col.locar adintre deia el número així el motorista sabia EXACTAMENT on es trobavala persona. D'altre banda, els números també servien als gurdavies i personal de via per delimitar el túnel ja que hi han poques referències.
I també hi servien per guardar les eines de treball i saber on i a on les habien deixat, ... :D


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimarts 11/07/2006 22:50

Hola:

Si, jo estic tan avorrit com per aixo. Per anar-me fixant en que als tunels de la L3 hi havien uns numeros pintats... Pero es que aixo ja fa anys.... (mmmm.... pero molts: "papa, per que serveixen aquestos numeros que hi han pintats al tunel?"..."Au!, calla nen, no emprenyis!, com vols que hi hagin numeros pintats al tunel?"), o sia que aixo ja em ve de temps... "lo friki que porto dins meu" xD

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 12/07/2006 9:59

Serie600 ha escrit:Hola:

Si, jo estic tan avorrit com per aixo. Per anar-me fixant en que als tunels de la L3 hi havien uns numeros pintats... Pero es que aixo ja fa anys.... (mmmm.... pero molts: "papa, per que serveixen aquestos numeros que hi han pintats al tunel?"..."Au!, calla nen, no emprenyis!, com vols que hi hagin numeros pintats al tunel?"), o sia que aixo ja em ve de temps... "lo friki que porto dins meu" xD

Sal.lutacions:

Serie600
tranquil que no ets l'únic :D


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 12/07/2006 10:03

Mortadel·lo ha escrit:
Serie600 ha escrit:(mmmm.... pero molts: "papa, per que serveixen aquestos numeros que hi han pintats al tunel?"..."Au!, calla nen, no emprenyis!, com vols que hi hagin numeros pintats al tunel?"), o sia que aixo ja em ve de temps... "lo friki que porto dins meu" xD
Sal.lutacions:
Serie600
tranquil que no ets l'únic :D
O sigui que vosaltres dos éreu aquells nens que quan pujava jo amb els meus pares a Diagonal, ja teníeu agafat el lloc a la finestra de davant dels 300, eh? >:(
:'(



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 12/07/2006 10:09

wefer ha escrit:
Mortadel·lo ha escrit:
Serie600 ha escrit:(mmmm.... pero molts: "papa, per que serveixen aquestos numeros que hi han pintats al tunel?"..."Au!, calla nen, no emprenyis!, com vols que hi hagin numeros pintats al tunel?"), o sia que aixo ja em ve de temps... "lo friki que porto dins meu" xD
Sal.lutacions:
Serie600
tranquil que no ets l'únic :D
O sigui que vosaltres dos éreu aquells nens que quan pujava jo amb els meus pares a Diagonal, ja teníeu agafat el lloc a la finestra de davant dels 300, eh? >:(
:'(
El meu germà i jo ja patiem per agafar finestreta al 100 dominical i als 400 a Santa Eulàlia... :'(


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 12/07/2006 17:37

Jo encara em foto d'òsties per arribar a la finestra panoràmica dels 1000s (bé, em refereixo als remolcs R1300)...I ja tinc gairebé 23 anys! :oops:


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimecres 12/07/2006 23:01

Hola:

M'agradaba agafar la L1 i la L3 perque podia veure el tunel.... em quedaba fascinat-bocabadat veient com passava per sobre les agulles, els semafors ("per que hi han semafors dins del tunel, papa?"... "Que n'ets d'emprenyador, nen!...."), els "burladors".... ("Anda, el tunel esta ences!... mira, mira!"...."Nen, deixa d'emprenyar!").

M'agradaria anar "de paquet" a la cabina d'un 1000.... (altre vegada) per veure el tunel.....

Sal.lutacions:

Serie600

PD: Jo en tinc 41 i encara "em possen" aquestas cosas.... "L'avi friki del Forum" xD



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dijous 13/07/2006 10:57

des d'un 3000 també es veuen els números aquests eh

això sí, ara amb els cincmil la cosa guanya força :D


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
VladiGB
N5
N5
Entrades: 107

Entrada Autor: VladiGB » Divendres 21/07/2006 15:11

Platanito ha escrit:
El meu germà i jo ja patiem per agafar finestreta al 100 dominical i als 400 a Santa Eulàlia... :'(
jajaja, jo al 400 també ho feia.

De totes maneres aquells numeros ja no deuan servi per res, a mes tots aquest numeros estan plens de bruticia. Per cert parlan de la L3, entre paral·lel i liceu en direcció Besos podeu veure una obertura al tunel del tamany d'una porta, te pinta de ser el passadis de Fernando :x .



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 21/07/2006 17:41

Hola:

Les restes de "Fernando"!. Altre dels "mites erotics" del FTC i la meva obsessio per veure alguna cosa.... Mai n'he vist res.... i mira que m'hi fixo i ja no se cap on mirar.

Mentre que les restes de Correus son ben vissibles (es veuen els anuncis i l'enrejolat de l'andana) de Fernando mai he aconssguit veure res.

Aquesta es d'examen: Hi ha alguna resta de Fernando a la superficie?....

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
VladiGB
N5
N5
Entrades: 107

Entrada Autor: VladiGB » Diumenge 23/07/2006 23:56

Serie600 ha escrit: Aquesta es d'examen: Hi ha alguna resta de Fernando a la superficie?....
No hi ha reste al exterior perque la estació estava ubicada on es la estatua del carrer fernando amb rambles mirant cap plaça catalunya, yde les restes de fernando nomes hi ha una espcie de obertura a la paret del tunel de la via que va cap a canyelles.



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimarts 25/07/2006 22:34

Hola:

Llastima. Ni una reixa de ventil.lacio....

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 01/08/2006 11:43

VladiGB ha escrit:
Serie600 ha escrit: Aquesta es d'examen: Hi ha alguna resta de Fernando a la superficie?....
No hi ha reste al exterior perque la estació estava ubicada on es la estatua del carrer fernando amb rambles mirant cap plaça catalunya, yde les restes de fernando nomes hi ha una espcie de obertura a la paret del tunel de la via que va cap a canyelles.
mmmmmmmmmmmmm. deu pesar molt l'estatua?


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
VladiGB
N5
N5
Entrades: 107

Entrada Autor: VladiGB » Dimecres 02/08/2006 4:14

Mortadel·lo ha escrit:
VladiGB ha escrit:
Serie600 ha escrit: Aquesta es d'examen: Hi ha alguna resta de Fernando a la superficie?....
No hi ha reste al exterior perque la estació estava ubicada on es la estatua del carrer fernando amb rambles mirant cap plaça catalunya, yde les restes de fernando nomes hi ha una espcie de obertura a la paret del tunel de la via que va cap a canyelles.
mmmmmmmmmmmmm. deu pesar molt l'estatua?
Dubto q pugeu llevarla ara estan fent unsWC publics just on era la estació, qui sap.... Als fan on era la estacion, just a esta a dos pams de la estacio tenen q fer perforacions per nassos als costat.

De fet es veuen dues escletxes amb pasadis inclos anant al metro, avui els he vist molt be perque anava lent el 3000.



Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”