Estació fantasma?

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.

Re: Estació fantasma?

EntradaAutor: Don Ramón » Divendres 13/03/2015 0:30

Siendo realistas, creo que el valor de la estación de Correos es o habría sido testimonial y no tanto material, era una estación improvisada dentro del túnel, y cuando se alargó la línea igualmente se quedó sin andén. A mi me preocupa mucho más que no se preserven o hayan preservado las estaciones históricas en funcionamiento. Muchas de las estaciones más antiguas, tipo Jaume I por ejemplo, están decoradas de una forma bastante cutre y no conservan para nada el aspecto que habrían tenido. ¿Y que hay de los azulejos con las letras GMB en Fontana? Estan hechos caldo. Y así tantísimos otros ejemplos. Yo vería mucho más necesario preservar estaciones históricas que aún funcionan y no terminales improvisadas en una cola de maniobras.
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
Don Ramón
N8
N8

Entrades: 1199
Membre des de: Dimarts 25/11/2014 23:22
Ubicació: Sant Martí de Provençals

EntradaAutor: wefer » Divendres 13/03/2015 1:28

raulitinbcn ha escrit:Jo en principi hagués pogut anar (vaig enterar-me força tard) i hem vaig quedar sense plaça. Eren unes 30 persones en total. Molts ''d'ells'' acabaven de venir del Sopar de germanor de l'Ajuntament i van anar a fer el ressopó allà baix.

És curiós que per a la gent de l'Ajuntament no hi hagi problema per anar-hi com a final de festa d'un sopar, però en canvi per a historiadors i entesos del Consell Assessor de Patrimoni sempre es negui la possibilitat d'anar-hi per "qüestions de seguretat".

L'ajuntament i TMB són impressionants. No m'estranya que alguns acabin tirant pel dret i entrant als tunels sense permís.
wefer
Administrador

Entrades: 7523
Membre des de: Dimarts 19/04/2005 23:55
Ubicació: Entre Fabra i Puig, Universitat i Sagrada Família amb metro, bus, Seat 1200Sport, Citroën Xantia

EntradaAutor: metring » Divendres 13/03/2015 10:38

Si es sabia alguna cosa, hauria estat bé explicar-ho abans, i potser es podria haver demanat que es fes un altre dia. Jo d'haver-ho sabut, hauria fet el possible per contactar amb TMB i compartir el tema, no m'ho hagués quedat en pla "mi tesorooo".
metring
Administrador

Entrades: 22668
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 14:28
Ubicació: Fabra i Puig

EntradaAutor: wefer » Divendres 13/03/2015 11:11

El que està clar és que en aquest cas les coses s'han fet malament, molt malament, ja que mentre a unes persones se'ls deia una cosa (no es pot fer per seguretat) a d'altres se'ls donava via lliure perquè fessin el que volguessin. Suposo que els criteris per estar en un grup o l'altre són els habituals en aquest país: amiguisme. I el que encara és pitjor, sembla que no volen admetre el seu error.

És una llàstima. La de coses bones que es podrien fer si tots col·laboréssim de bona fe :(
wefer
Administrador

Entrades: 7523
Membre des de: Dimarts 19/04/2005 23:55
Ubicació: Entre Fabra i Puig, Universitat i Sagrada Família amb metro, bus, Seat 1200Sport, Citroën Xantia

EntradaAutor: Fran-Ikarus » Dimecres 18/03/2015 13:35

La noia de GoBcnDescubriendoBarcelona (www.facebook.com/GoBcnDescubriendoBarcelona), que va ser una de les visitants, va responent amablement, a qui li pregunta per la qüestió, "estas visitas son cerradas a periodistas y se realizan una vez al año. Ojalá podamos cambiar eso con el tiempo!"

Vaja, que si sap amb tanta seguretat que són anuals, potser vulgui dir que no és el primer cop que es fa (?)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Fran-Ikarus
N11
N11

Entrades: 5295
Membre des de: Dissabte 21/05/2005 1:19
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

EntradaAutor: jms » Dimecres 18/03/2015 14:54

Fran-Ikarus ha escrit:La noia de GoBcnDescubriendoBarcelona (http://www.facebook.com/GoBcnDescubriendoBarcelona), que va ser una de les visitants, va responent amablement, a qui li pregunta per la qüestió, "estas visitas son cerradas a periodistas y se realizan una vez al año. Ojalá podamos cambiar eso con el tiempo!"

Vaja, que si sap amb tanta seguretat que són anuals, potser vulgui dir que no és el primer cop que es fa (?)

Qui potser sap alguna cosa és en Llop i els d'Andana Central.
jms
N5
N5

Entrades: 158
Membre des de: Dilluns 22/09/2008 16:41

Esquema de Correos a la B. Salmeroniana

EntradaAutor: Fran-Ikarus » Diumenge 10/12/2017 13:41

Hola. Us explico:

Com molta gent d'aquí, tinc, des de fa molts anys, els dos volums de Terminus dedicats al Metro de Barcelona (i d'altres), a.k.a. "La Bíblia Salmeroniana/Salmerònica" (etern homenatge, a.c.s.)

Necessito l'esquema de Correos que hi apareix, i tinc els llibres sota una enorme pila que no puc/em convé desfer a curt-mig termini.

Algú seria tan amable d'enviar-me l'esquema digitalitzat, per correu electrònic? No és per a fer-ne cap mena de difusió pública. I recalco, tinc els dos llibres però em suposaria ara mateix un petit enrenou d'accedir-hi.

Gràcies!
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Fran-Ikarus
N11
N11

Entrades: 5295
Membre des de: Dissabte 21/05/2005 1:19
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Anterior

Torna a: Història del transport / Historia del transporte

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants