Prova per a frikis metreros
Benvinguda
Benvingut, faristol!
Veig que no sóc l'únic friki metropolità...
Veig que no sóc l'únic friki metropolità...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
caram com ha crescut aquest fil des d'abans de les vacances, i veig que la vaig encertar
per cert, a veure si algú va a fer fotos a Fernando
per cert, a veure si algú va a fer fotos a Fernando
ES PELIGROSO ASOMARSE
Mortadel·lo ha escrit:per cert, a veure si algú va a fer fotos a Fernando
Algú de nom o de cognom?
Estaria prou bé, així tothom podria veure les rajoles fantasmes, que són tant difícils de trobar , però soc testimoni que existeixen
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
de sobrenom em semblaEl LLOP ha escrit:Mortadel·lo ha escrit:per cert, a veure si algú va a fer fotos a Fernando
Algú de nom o de cognom?
ES PELIGROSO ASOMARSE
EL LLOP, és factible fotografiar aquestes rajoles?
Jo tembé les he vist un dia que el tren anava força lent. Son dificils de trobar...
Collons noia, per demanar les coses no dones gaires voltes, eh?metring ha escrit:EL LLOP, és factible fotografiar aquestes rajoles?
El LLOP ha escrit:Collons noia, per demanar les coses no dones gaires voltes, eh?metring ha escrit:EL LLOP, és factible fotografiar aquestes rajoles?
Ja de pas, Sr. Llop, no ens podria cartografiar fotogràficament l'enllaç de les línies 3 i 4, antic inici del ramal de Correos? Amb detall de totes les possibles restes de ponts, antigues catenàries o tercers carrils, etc...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Jo he passat diverses vegades per el tram de Catalunya a Passeig de la L3 en cabina i et puc dir que es veu perfectament el pont metàlic de ferro i l'antic enllaç cap a la L4 per via 1. Fixant-s'hi molt, encara s'hi pot veure un tram de vía del GMB, mig enterrada a aquest mateix túnel d'enllaç.
Les fotos no son gaire bones, però es el que hi ha.Platanito ha escrit:El LLOP ha escrit:Collons noia, per demanar les coses no dones gaires voltes, eh?metring ha escrit:EL LLOP, és factible fotografiar aquestes rajoles?
Ja de pas, Sr. Llop, no ens podria cartografiar fotogràficament l'enllaç de les línies 3 i 4, antic inici del ramal de Correos? Amb detall de totes les possibles restes de ponts, antigues catenàries o tercers carrils, etc...
Impresionant!
La segona captura, és el desviament de la L4 que es té que passar a 10km/h, no?
Salut,
La segona captura, és el desviament de la L4 que es té que passar a 10km/h, no?
Salut,
Platanito, en conya i a les 10:06 ha escrit: Ja de pas, Sr. Llop, no ens podria cartografiar fotogràficament l'enllaç de les línies 3 i 4, antic inici del ramal de Correos? Amb detall de totes les possibles restes de ponts, antigues catenàries o tercers carrils, etc...
El LLOP, a les 13:09 ha escrit:Les fotos no son gaire bones, però es el que hi ha.
Collons, quina velocitat! I pel que fa a les imatges... impresionants! Moltíssimes gràcies!
Metring, em sembla que la propera vegada hauràs de ser més persuasiva...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Coi, si que va ràpid! Però que consti que em referia a si era possible fer fotos a Fernando, fos qui fos, no només EL LLOP, eh? Tot i així, aplaudeixo l'eficiència!El LLOP ha escrit:Collons noia, per demanar les coses no dones gaires voltes, eh?metring ha escrit:EL LLOP, és factible fotografiar aquestes rajoles?
- viscaelcat
- N6
- Entrades: 258
- Ubicació: Mataró
Pregunta, des de la ignorància. Com es pot fer per anar a la cabina en el metro??Alacreu ha escrit:Jo he passat diverses vegades per el tram de Catalunya a Passeig de la L3 en cabina i et puc dir que es veu perfectament el pont metàlic de ferro i l'antic enllaç cap a la L4 per via 1. Fixant-s'hi molt, encara s'hi pot veure un tram de vía del GMB, mig enterrada a aquest mateix túnel d'enllaç.
Ésser conductor del Metroviscaelcat ha escrit:Pregunta, des de la ignorància. Com es pot fer per anar a la cabina en el metro??
(perdona, no ho he pogut evitar)
No soc motorista (encara que ho voldria ser), vaig a la cabina perque tinc un amic motorista que em deixa passar i alguns dissabtes vaig amb ell i em faig unes 3 o 4 voltes la L3.
Salut!
Salut!
- viscaelcat
- N6
- Entrades: 258
- Ubicació: Mataró
Osti quina sort.
I no ens podria fer una volta a algú de nosaltres? Segur que a més d'un li agradaria molt. D'un en un esclar.
I no ens podria fer una volta a algú de nosaltres? Segur que a més d'un li agradaria molt. D'un en un esclar.
o ésser ex-conductor del metro :D o coneixer ex-companys teus del metro :Dentfe001 ha escrit:Ésser conductor del Metroviscaelcat ha escrit:Pregunta, des de la ignorància. Com es pot fer per anar a la cabina en el metro??
(perdona, no ho he pogut evitar)
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....