Molí Nou abans.

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Molí Nou abans.

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 08/01/2007 18:48

Agú podria posar una foto aquí o bé un enllaç on hi haguin fotos de l'estació antiga de Molí Nou?
La que hi havia abans de la d'ara,esque no me'n recordo bé com era,tenia dues vies(una morta per els S3),peró l'edifici i les andanes,com eren?



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 08/01/2007 20:39

Hola,

Tinc fotos però s'han d'escanejar, així que trigaran una miqueta...

T'adjunto un esquema de vies, fet amb paint en cinc minuts.

L'estació tenia una sola andana, amb la garita :) més o menys a la meitat de l'andana.
Fitxers adjunts
moli nou antic.GIF
Molí Nou
moli nou antic.GIF (2.19 KiB) Visualitzat 4112 cops



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimarts 09/01/2007 23:41

Ja les he trobat (Llei de Murphy, eren de les últimes :x) i aquí les adjunto. Espero que sapigueu disculpar la qualitat, doncs estan fetes amb una càmera de cinc mil pessetes pel "retaco" de 13 anys que era jo llavors...

Com a curiositat, són les dues primeres fotos que vaig fer a una 213 en circulació. Va ser la primera que vaig veure funcionant, i vés a saber per què, em va sorprendre molt que sonessin igual que les 112... :)
Fitxers adjunts
orq0612199801.jpg
"Hallo" a les 213
orq0612199801.jpg (65.92 KiB) Visualitzat 4043 cops
orq0612199802.jpg
Enfilant el camí cap al pas a nivell de Santa Coloma
orq0612199802.jpg (57.62 KiB) Visualitzat 4042 cops



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 09/01/2007 23:52

Aquesta 213 circulava en proves?. Tinc entès que van començar a prestar sevei cap al 99/2000.

Salut,



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 10/01/2007 0:02

Sí senyor, circulava en proves. De fet aquell dia van fer la presentació al públic a Sant Boi (hi havia el material històric també). Les 213 van començar el servei comercial, si no m'equivoco, el febrer del 1999.

Si us fixeu, no sóc l'únic que se la va quedar mirant... :)



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimecres 10/01/2007 0:03

:'( M'ha entrat una nostàlgia... Recordo encara aquelles estacions, petites i singulars en via unica, em ve a la ment, quan veia de petit les vies uniques, i em feia curiositat els creuaments de trens... Qui sap si lo que ara es via unica als ramals d'igualada i manresa, i les estacions com Masquefa, Montserrat Aeri, etc, es tornaran estacions fredes com la actual de Molí nou amb la entrada dels metros comarcals?
:'(
Queda algo de la antiga estació de Molí Nou?



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 10/01/2007 0:11

Ferrovi, no en queda res. Tot arrasat per la carretera i el pàrquing de l'estació nova.

Si vols prendre una referència, mira la següent foto. No recordo la data, però sé que era l'últim dia laborable abans de que entrés en servei la variant actual.
Fitxers adjunts
orqNoSeSabe01.jpg
Molí Vell i Molí Nou...
orqNoSeSabe01.jpg (64.21 KiB) Visualitzat 3839 cops



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimecres 10/01/2007 0:38

Gràcies.
Ara que penso, i si desapareixen en un futur les estacions dels ramals d'igualada i manresa? millor serà que vagui a fer unvolt a fer fotos a totes les estacions



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 10/01/2007 9:59

Ferrovi ha escrit::'( M'ha entrat una nostàlgia... Recordo encara aquelles estacions, petites i singulars en via unica, em ve a la ment, quan veia de petit les vies uniques, i em feia curiositat els creuaments de trens... Qui sap si lo que ara es via unica als ramals d'igualada i manresa, i les estacions com Masquefa, Montserrat Aeri, etc, es tornaran estacions fredes com la actual de Molí nou amb la entrada dels metros comarcals?
:'(
Queda algo de la antiga estació de Molí Nou?
Ja ho veus,com ha canviat la LL-A,ara ja no és el que era,recordo com eren les estacions,la majoria sense barreres tarifaries(bé,unes extranyes),amb la majoria d'estacions amb taquilla,amb molta varietat de trens(211,500naval,MAN'S,8000,213 en proves,etc..),via única en la majoria del traçat,ara en canvi,tot tan modern.
COm ha canviat bla LL-A,per qué no aprofitem aquest fil per posar fotos antigues de la LL-A?Jo en tinc de tranvia,les posaria,peró esque hi ha una norma que diu que no és poden publicar fotos sense el permís de l'autor i per aixó no les publico.
Per cert,algú té la del Santa COloma de Cervelló(estació)i el seu pas a nivell
Em sona que a l'antiga estació de Santa Coloma no hi havien ni taquilles.Era una estació mitja fantasma,no com la d'ara(bueno,n'hi han dues,i una podria ser fantasma,peró com és tan modern)



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 10/01/2007 18:37

Ferrovi ha escrit:Gràcies.
Ara que penso, i si desapareixen en un futur les estacions dels ramals d'igualada i manresa? millor serà que vagui a fer unvolt a fer fotos a totes les estacions
Per als ferroviaris amb poc temps per perdre sempre pots consultar la web de'n Bernat! :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimecres 10/01/2007 20:26

JaMiRo! ha escrit:
Ferrovi ha escrit:Gràcies.
Ara que penso, i si desapareixen en un futur les estacions dels ramals d'igualada i manresa? millor serà que vagui a fer unvolt a fer fotos a totes les estacions
Per als ferroviaris amb poc temps per perdre sempre pots consultar la web de'n Bernat! :D
Home, no es lo mateix la imatge real que la de una fotografía. I per desgràcia, jo tinc mooolt de temps de sobres. :roll:
QAmés, a mi m'agrada tenir les meves imatges, i fer panoràmiques de les estacions...



Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”