Recordant vells i bells temps

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 19/01/2007 19:49

Brill 18 i Davida; quan estaveu entrant a Virrei amb el nas aixefat al vidre, era aixó el que veieu, més o menys, no?

Pd: voldria agraïr a en Galdric i en Faristol i a d'altres persones, les fotos tan xules que estant publicant últimament al fòrum. M'agrada tenir trossets del pasat que no he pogut viure i les fotos que publiqueu m'han fet molta il.lusió. ;)
Gràcies.
Fitxers adjunts
Virrei Amat-3.jpg
Virrei Amat-3.jpg (79.27 KiB) Visualitzat 2591 cops
El LLOP l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 20/01/2007 8:54, en total s’ha editat 3 vegades.



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Divendres 19/01/2007 19:52

OK LLOP, que bona foto de Virrei, encara que també la recordo quan en lloc de dir Direccion HORTA, deia Direccion Vilapicina, dons ja sabeu que primerament l'original linea II acabava en aquesta estació, per cer la meva quan vivia a Barcelona



Albert
N7
N7
Entrades: 480
Ubicació: Martorell

Entrada Autor: Albert » Divendres 19/01/2007 23:12

Ei, per què no puc veure la foto que ha penjat EL LLOP? No puc fer click enlloc... :'(



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dimarts 23/01/2007 17:18

Anem a recordar una miqueta mes, amb fotos....


Imatge


Mes Plaques d'estacions:


Imatge


I ara plaques de trens:


Imatge



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23218
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 23/01/2007 19:16

Ei, EL LLOP, la foto de Virrei és d'abans o després de la reforma per pujar la via de fora, després de l'accident del 74?



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 23/01/2007 19:31

estic quasi segur que es anterior, però l'accident va ser el 30 d'octubre de 1975.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23218
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 23/01/2007 19:36

Sempre em faig la pitx un lio amb el 74 i el 75. Però es va reformar l'estació després de l'accident, no? M'ho va dir gent que ho recordava.



EDC
N3
N3
Entrades: 27

Entrada Autor: EDC » Dimecres 24/01/2007 17:49

Recuerdo un anden de madera provisional que se instalo en Bordeta linea 1, anden via 1, a causa del comienzo de obras del soterramiento de sta eulalia; el final provisional lo tenia alli.

En las cocheras de sta eulalia habia un colmado para uso de los empleados de la compañia.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 24/01/2007 18:54

EDC ha escrit:Recuerdo un anden de madera provisional que se instalo en Bordeta linea 1, anden via 1, a causa del comienzo de obras del soterramiento de sta eulalia; el final provisional lo tenia alli.
Yo no sólo lo recuerdo, sino que fui usuario habitual, viviendo en Santa Eulalia muy cerca de la Riera Blanca. Por cierto, durante las obras estuvo cortado el paso inferior de vehículos. Cuando se reabrió Santa Eulalia cerró Bordeta.
metring ha escrit:Sempre em faig la pitx un lio
Una afirmació que em causa estupor venint d'algú com tu! :fuig


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 24/01/2007 20:07

Platanito ha escrit:
metring ha escrit:Sempre em faig la pitx un lio
Una afirmació que em causa estupor venint d'algú com tu! :fuig
:):riure:):riure:):riure:)



Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”