Dues vistes de la Estacio de Catalunya, Andanes i antic Bar

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
Avatar de l’usuari
Alemany
N7
N7
Entrades: 431
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Dues vistes de la Estacio de Catalunya, Andanes i antic Bar

Entrada Autor: Alemany » Dimecres 08/12/2010 22:17

metring ha escrit:Veient les fotos que ha penjat en BRILL 18 a http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... &start=220 , no es veia tant "lúgubre" l'estació, quines ganes de mermar-la amb la reforma, en què poca cosa ha quedat! :'(
A l'any setanta, que és de quan venen datades aquestes fotos, potser no, encara que repeteixo que una cosa és la vista de les fotos i altra la realitat. I la realitat que jo recordo és de mitjans dels anys vuitanta, tal i com l'he descrita. Ara bé, estic completament d'acord en que el resultat de la "restauració" és un nyap en comparació al que hi havia.


Què és alló??

Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 08/12/2010 22:30

Però entre l'any 70 i mitjan 80 deuria passar alguna cosa. I aquesta cosa és: res, que és el que van fer pel manteniment. Així era fàcil reclamar un canvi.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Alemany
N7
N7
Entrades: 431
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Alemany » Dijous 09/12/2010 15:17

Guigui ha escrit:Però entre l'any 70 i mitjan 80 deuria passar alguna cosa. I aquesta cosa és: res, que és el que van fer pel manteniment. Així era fàcil reclamar un canvi.
Efectivament, n'estic convençut. Abans recordo que es fonien els tubs fluorescents i trigaven una eternitat a canviar-los, per no dir de quan les humitats convertien les parets en pasta de full i s'estaven aixi anys i anys. Fins que no es van inventar les planxes de resina...

Lo del canvi, li van haver de canviar el sostre sencer que és el problema endèmic que tenia aquesta estació no per la mala qualitat de construcció, sinó per la poca distància que hi havia entre el sostre i la superfície del carrer. Igual va passar amb l'avinguda de la llum i en menor grau (més profunditat) amb la de la L-III. Malauradament, algú va veure negoci en posar un entrepís atapeït de botigues, una pràctica que amb els anys ha vingut a menys, però el mal ja està fet.


Què és alló??

Xenakis
N1
N1
Entrades: 7
Ubicació: Glories L1

Entrada Autor: Xenakis » Divendres 28/01/2011 20:32

Salutacions!!

Aprofito aquest fil que ja està obert sobre l'estació de Pl. Cataunya per a comentar-vos un tema:

Tinc un amic que treballa per als Mossos, i de tant en tant li toca la comissaria de la Pl. Catalunya. Com sap que m'agrada el tema m'ha comentat que el guardies utilitzen una mena de passadís "amb rajoles blanques" per a anar a fumar, perque en principi sembla que aquell lloc no serveix per a res més.....us sona que pot ser??



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 28/01/2011 20:45

si a aquest passadís s'accedeix des d'una porta al costat de les guixetes de la RENFE, es que es l'antic passadís que comunicava les estacions de Catalunya GMB i la del Transversal que fa anys que va quedar en desús.



evody
N6
N6
Entrades: 184

Entrada Autor: evody » Dissabte 29/01/2011 11:34

Dons estan incumplint la llei no ? :?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 29/01/2011 11:36

Doncs si, perquè és un espai tancat. Ara, si ens hi deixen entrar, no ens xivarem (és conya).



Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dissabte 29/01/2011 12:05

metring ha escrit:Doncs si, perquè és un espai tancat. Ara, si ens hi deixen entrar, no ens xivarem (és conya).
Però no és un espai tancat públic, no?


Imatge

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 29/01/2011 12:12

Mmm, no sé, si es fes servir com a sortida d'emergència, potser s'hauria de considerar així...



evody
N6
N6
Entrades: 184

Entrada Autor: evody » Dissabte 29/01/2011 18:56

Tancat al public pero obert als treballadors no? Jo als espais tancats al public de la meva feina , lease area reservada, no pu fumar :riure que mes voldria!



Metropondikas
N5
N5
Entrades: 108

Entrada Autor: Metropondikas » Dilluns 02/03/2015 10:06

Bon dia,

Per aquells/aquelles de vosaltres que no vau tenir l´oportunitat de veure la pel-lícula "A tiro limpio" d´en Paco Pérez-Dolz, dir que la filmoteca de Catalunya torna a projectar-la el proper dia 26 de març a les 17 hores, a la sala Chomón. Hi ha una presentació del film a càrrec de Josep Maria Forn i del propi Paco Pérez-Dolz (aquest últim anunciat però no confirmat, encara).
Interessant pel-lícula pels amics del transport ja que es veuen unes imatges impagables del metro i de l´estació de la Plaça Catalunya. No us ho perdeu!

Salutacions,
MANEL



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dimarts 03/03/2015 0:10

Metropondikas ha escrit:Bon dia,

Per aquells/aquelles de vosaltres que no vau tenir l´oportunitat de veure la pel-lícula "A tiro limpio" d´en Paco Pérez-Dolz, dir que la filmoteca de Catalunya torna a projectar-la el proper dia 26 de març a les 17 hores, a la sala Chomón. Hi ha una presentació del film a càrrec de Josep Maria Forn i del propi Paco Pérez-Dolz (aquest últim anunciat però no confirmat, encara).
Interessant pel-lícula pels amics del transport ja que es veuen unes imatges impagables del metro i de l´estació de la Plaça Catalunya. No us ho perdeu!

Salutacions,
MANEL
Gracias por el aviso, esa película es lo más! :reve


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”