Linea Roda de Barà - Reus

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 20/08/2007 16:39

César ha escrit:Un tio que trabaja alli en el intercambiador me dijo que ellos se quedaran hasta mediados del 2008 y no hasta diciembre de este año que es cuando supuestamente llegará el AVE a Barcelona ciudad.
Bé, cada cop està més clar quan arribarà l'AVE a Barcelona, no?



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 20/08/2007 17:49

Jordi Freixas ha escrit:
César ha escrit:Un tio que trabaja alli en el intercambiador me dijo que ellos se quedaran hasta mediados del 2008 y no hasta diciembre de este año que es cuando supuestamente llegará el AVE a Barcelona ciudad.
Bé, cada cop està més clar quan arribarà l'AVE a Barcelona, no?
No. Torno a dir que l'intercambiador per molt AVE a BCN que hi hagi pot seguir donant servei, a no ser que el traslladin a BCN.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 20/08/2007 18:16

Home... la gracia seria que el traslladéssin a Barcelona...



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 20/08/2007 18:29

No està de més tenir algun intercanviador a meitat trajecte... no sigui que hi hagi problemes amb la LAV... que al pas que anem, tot és possible. :x



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 20/08/2007 18:40

Home clar, però ja posats també, s'hagués pogut mantenir l'intercanviador de Lleida per connectar la línia de La Pobla de Segur amb l'Alta Velocitat amb trens TRD de boogies BRAVA, per exemple.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 20/08/2007 21:20

Ja no hi és l'intercanviador de Lleida?



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 20/08/2007 21:31

Quan hi vaig passar amb l'Alvia, el Juny passat, hi era, però desconnectat de la resta de vies. La veritat, és que em va estranyar que hi fós.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 21/08/2007 9:43

A Puigverd no sé si encara hi és però a La Bordeta l'intercanviador de Talgo està totalment fora de servei i en procés de desmantellament, si és que no ja està desballestat del tot :roll: De fet no ho trobo però havia vist a la web del ministeri de Foment la licitació per a l'enderroc i desmantellament de l'intercanviador.



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3159
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 21/08/2007 9:58

Trenscat ha escrit:A Puigverd no sé si encara hi és però a La Bordeta l'intercanviador de Talgo està totalment fora de servei i en procés de desmantellament, si és que no ja està desballestat del tot :roll: De fet no ho trobo però havia vist a la web del ministeri de Foment la licitació per a l'enderroc i desmantellament de l'intercanviador.
Els intercanviadors d'última generació (tant els sistema Brava com els Talgo) van muntats en una plataforma com un "kit" de manera que es poden desmuntar i traslladar fàcilment sense gaire feina. Altra cosa és els edificis que els acullen. Suposo que la licitació a que fas referència és per a l'edifici (nau prefabricada, habitualment) i els elements de formigó de suport de l'intercanviador en sí (el kit que deia abans) i els fonaments de la pròpia nau.

A més, en llocs amb falta d'espai es munten uns intercanviadors duals, amb un sistema hidràulic que aixeca o abaixa intercanviador o un altre amb una articulació lateral, de manera que en l'espai que ocupa un intercanviador n'hi ha dos. El primer lloc on es va fer servir aquest sistema és a la via experimental de tres carrils Olmedo-Medina del Campo, aprofitant l'antiga traça del Medina del Campo a Segovia.

Salut !!



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 21/08/2007 12:27

Trenscat ha escrit:A Puigverd no sé si encara hi és però a La Bordeta l'intercanviador de Talgo està totalment fora de servei i en procés de desmantellament, si és que no ja està desballestat del tot :roll: De fet no ho trobo però havia vist a la web del ministeri de Foment la licitació per a l'enderroc i desmantellament de l'intercanviador.
El de la Bordeta només està desconnectat. La resta continua tot muntat.

I el de Puigverd encara hi era sencer.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 21/08/2007 12:28

Trenscat ha escrit:A Puigverd no sé si encara hi és però a La Bordeta l'intercanviador de Talgo està totalment fora de servei i en procés de desmantellament, si és que no ja està desballestat del tot :roll: De fet no ho trobo però havia vist a la web del ministeri de Foment la licitació per a l'enderroc i desmantellament de l'intercanviador.
El de la Bordeta només està desconnectat. La resta continua tot muntat.

I el de Puigverd encara hi era sencer.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimarts 21/08/2007 12:35

El de Puigverd no m'hi vaig fixar. Jo, efectivament em referia al de TALGO. És possible que ja estigui desmantellat del tot?



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 21/08/2007 12:39

Jordi Freixas ha escrit:El de Puigverd no m'hi vaig fixar. Jo, efectivament em referia al de TALGO. És possible que ja estigui desmantellat del tot?
Home, si jo em refereixo al missatge anterior que no ho està... l'últim cop que el vaig veure va ser dimecres passat.



Avatar de l’usuari
594-001-0
N6
N6
Entrades: 296

Entrada Autor: 594-001-0 » Dimarts 21/08/2007 13:52

aarongilp ha escrit:
Jordi Freixas ha escrit:
César ha escrit:Un tio que trabaja alli en el intercambiador me dijo que ellos se quedaran hasta mediados del 2008 y no hasta diciembre de este año que es cuando supuestamente llegará el AVE a Barcelona ciudad.
Bé, cada cop està més clar quan arribarà l'AVE a Barcelona, no?
No. Torno a dir que l'intercambiador per molt AVE a BCN que hi hagi pot seguir donant servei, a no ser que el traslladin a BCN.
Supongo que el cambiador de Roda se tendrá que seguir usando mientras la LAV no llegue a Girona para los Alvia, no?



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 21/08/2007 13:58

Quizá cambien de planes a última hora como con la supresión del costa Brava para septiembre :roll:



Avatar de l’usuari
594-001-0
N6
N6
Entrades: 296

Entrada Autor: 594-001-0 » Dimarts 21/08/2007 14:02

entfe001 ha escrit:Quizá cambien de planes a última hora como con la supresión del costa Brava para septiembre :roll:
¿Con lo que le gusta a Renfe cepillarse los nocturnos? :D
Mucho dudo que mantengan el Costa Brava a partir de la llegada del AVE a Barcelona y no pongan un Alvia.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 21/08/2007 14:47

Siendo Renfe, lo más probable es que se carguen el Costa Brava sin poner ni Alvia ni leches.

Hace tiempo se rumoreó que con la puesta en servicio del Euromed accidentado en Torredembarra habría un servicio que llegaría hasta Girona, y desde entonces lo único que ha pasado es que se han cargado el Arco que había.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimarts 21/08/2007 14:58

Sí... i no pensen posar-ne cap?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 22/08/2007 18:54

Jordi Freixas ha escrit:Sí... i no pensen posar-ne cap?
No... més aviat, Renfomentadif està pensant en reinventar-se i passarà a ser conegut com a Fomentavedif.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
594-001-0
N6
N6
Entrades: 296

Entrada Autor: 594-001-0 » Dimecres 22/08/2007 23:36

entfe001 ha escrit:Siendo Renfe, lo más probable es que se carguen el Costa Brava sin poner ni Alvia ni leches.

Hace tiempo se rumoreó que con la puesta en servicio del Euromed accidentado en Torredembarra habría un servicio que llegaría hasta Girona, y desde entonces lo único que ha pasado es que se han cargado el Arco que había.
Bueno, tampoco se de que me extraño la verdad... es Renfe.
Por lo menos el año pasado si que funcionó alguna temporada el Arco Valencia - Portbou pero este año nada de nada.



Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”