Los fantásticos 1000

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Re: Los fantásticos 1000

Entrada Autor: aim » Dissabte 25/10/2008 20:03

Més que mal caràcter el que volia era fugir de la trinxadora :D


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dissabte 25/10/2008 21:25

la foto del xoc és del any 2002 o 2003. On si que haurien d'haver corregut es quan estaven aquí:


Imatge



Requiemcast In Pace



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 18/12/2008 8:20

aquí en tenim un altre: THE FLYING 1000


Imatge



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 18/12/2008 8:22

Ospa, tapadets amb fusta, com una caixa de cava de Nadal! I és que eran com un regal :'(



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dijous 18/12/2008 14:56

Els van dur amb vaixell? D'es d'on ?


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 18/12/2008 17:58

aim ha escrit:Els van dur amb vaixell? D'es d'on ?
Si no recordo malament, la primera remesa de 1000's va ser enviada des d'Alemanya fins al port de Barcelona en vaixell.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 18/12/2008 18:12

He unificat un tema que he trobat de les pàgines del principi de Ferrocarril àrea Barcelona amb aquest, per això hi han més missatges :D



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 22/12/2008 19:07

El LLOP ha escrit:aquí en tenim un altre: THE FLYING 1000


Imatge

:o :o :o :o :o :o


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dimarts 23/12/2008 13:53

Tot el bon tracte que van rebre en el seu dia, i mira ara...

Maginfiques fotos el Llop!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 24/12/2008 12:03

A wefer.com, a l'apartat dels 1000, hi ha una foto de l'antic interiorisme dels 1000.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 27/12/2008 22:51

Un dubte: per què els 1000, al arribar a Sagrera, abans de la reforma de l'estació, quan s'aturava, primer s'obrien les portes d'un cantó, i més tard les de l'altre, i no totes les portes a la vegada?



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 28/12/2008 0:45

Doncs m'imagino perquè el motorista accionava primer els botons d'un cantó i després els de l'altre... :x



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Diumenge 28/12/2008 10:19

metring ha escrit:Un dubte: per què els 1000, al arribar a Sagrera, abans de la reforma de l'estació, quan s'aturava, primer s'obrien les portes d'un cantó, i més tard les de l'altre, i no totes les portes a la vegada?
Aquest fet es donava sempre en aquesta estacio, crec que originalment era degut a que las portes las obria el cap de tren,i primer obria un canto, travesaba el vago i obria l'altre, tambe pot ser aquest fet per poder permetre la baixada de viatgers, i posteriorment la pujada, ja que teoricament la baixada s'haura de fer per l'andana central i la pujada per la lateral, tot aixo es una teoria es clar



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 28/12/2008 10:41

victorcasta ha escrit:Doncs m'imagino perquè el motorista accionava primer els botons d'un cantó i després els de l'altre... :x
Je, je, això ja m'ho imagino, però el motiu per fer-ho? :D



Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Diumenge 28/12/2008 12:47

Crec que es per que primer obrien une sportes per descarregar i despres les altres per carregar com a FGC Pl.Cat



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Diumenge 28/12/2008 19:38

BRILL 18 ha escrit:
metring ha escrit:Un dubte: per què els 1000, al arribar a Sagrera, abans de la reforma de l'estació, quan s'aturava, primer s'obrien les portes d'un cantó, i més tard les de l'altre, i no totes les portes a la vegada?
Aquest fet es donava sempre en aquesta estacio, crec que originalment era degut a que las portes las obria el cap de tren,i primer obria un canto, travesaba el vago i obria l'altre, tambe pot ser aquest fet per poder permetre la baixada de viatgers, i posteriorment la pujada, ja que teoricament la baixada s'haura de fer per l'andana central i la pujada per la lateral, tot aixo es una teoria es clar

doncs el motiu es més senzill que això que dieu. Quan els 1000 entraven a Sagrera, encara anaven en conducció manual. A l'arrivar a Sagrera els motoristes duien la mà dreta al manipulador i l'esquerra lliure. Quan el tren parava, la mà esquerra ja estava situada als polsadors d'obrir portes i per això s'obrien abans d'una banda que a l'altre. Amb l'ATO aquest fet es va minimitzar molt. El que si que va continuar sempre, va ser que al tancar portes es tancava primer una banda i després l'altra per motius lògics.



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dilluns 29/12/2008 10:07

El LLOP ha escrit:
BRILL 18 ha escrit:
metring ha escrit:Un dubte: per què els 1000, al arribar a Sagrera, abans de la reforma de l'estació, quan s'aturava, primer s'obrien les portes d'un cantó, i més tard les de l'altre, i no totes les portes a la vegada?
Aquest fet es donava sempre en aquesta estacio, crec que originalment era degut a que las portes las obria el cap de tren,i primer obria un canto, travesaba el vago i obria l'altre, tambe pot ser aquest fet per poder permetre la baixada de viatgers, i posteriorment la pujada, ja que teoricament la baixada s'haura de fer per l'andana central i la pujada per la lateral, tot aixo es una teoria es clar

doncs el motiu es més senzill que això que dieu. Quan els 1000 entraven a Sagrera, encara anaven en conducció manual. A l'arrivar a Sagrera els motoristes duien la mà dreta al manipulador i l'esquerra lliure. Quan el tren parava, la mà esquerra ja estava situada als polsadors d'obrir portes i per això s'obrien abans d'una banda que a l'altre. Amb l'ATO aquest fet es va minimitzar molt. El que si que va continuar sempre, va ser que al tancar portes es tancava primer una banda i després l'altra per motius lògics.
Es cert que sovint bunquem expicacions complicades i la realitat es molt mes senzila, es un bon motiu mi logic per altre banda
Gracies



MetroBCN
N6
N6
Entrades: 230
Ubicació: Hospitalet - Can Boixeres

Entrada Autor: MetroBCN » Diumenge 11/01/2009 17:27

Quines fotos... Es tendria que deixar almenys un s/1000... Ara, diu la gent que els 1000 i 1100 eres xatarra pura... (que poc saben :D )


http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 12/01/2009 8:44

MetroBCN ha escrit:Quines fotos... Es tendria que deixar almenys un s/1000... Ara, diu la gent que els 1000 i 1100 eres xatarra pura... (que poc saben :D )
No es pot deixar cap 1000, símplement perquè ja no en queda cap.



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 12/01/2009 12:44

metring ha escrit:
MetroBCN ha escrit:Quines fotos... Es tendria que deixar almenys un s/1000... Ara, diu la gent que els 1000 i 1100 eres xatarra pura... (que poc saben :D )
No es pot deixar cap 1000, símplement perquè ja no en queda cap.
però 1100 se suposa que sí (tot i que ja no està al desviament de La Pau)


ES PELIGROSO ASOMARSE

Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”