Tren dels Llacs

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Re: trendelsllacs.cat

Entrada Autor: Sky » Dimecres 13/05/2009 15:48

El web conté un parell de vídeos promocionals interessants:





oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 13/05/2009 17:53

Curios el link de la web on posa "consulta la taula de tarifes completa", ja que darrere alguns noms d'estacions hi surt una 112. Pot ser el futur?...


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dimecres 13/05/2009 18:35

oriolp13 ha escrit:Curios el link de la web on posa "consulta la taula de tarifes completa", ja que darrere alguns noms d'estacions hi surt una 112. Pot ser el futur?...
Ho dubto, massa poca demanda. Jo crec que FGC acabarà comprant unitats dièsel de segona mà a Renfe per cobrir el servei i segurament les reformi.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dimecres 13/05/2009 18:58

Veig que tal i com passa al web oficial de FGC ignoren o ometen l'existència dels títols integrats de l'ATM de Lleida. :|



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 13/05/2009 20:35

Interessants videos, comencem a tenir presència real d'FGC a la línia.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 13/05/2009 20:42

Aquesta frecuencia la veig insuficient. Tindria que tenir 1 tren cada hora de Lleida a Balaguer, i cada 2 o 3 hores fins a La Pobla. I parant tots a totes, però que totes excepte Balaguer i Tremp fossin facultatives.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 13/05/2009 21:12

oriolp13 ha escrit:Curios el link de la web on posa "consulta la taula de tarifes completa", ja que darrere alguns noms d'estacions hi surt una 112. Pot ser el futur?...
Ample diferent, unitats elèctriques per a una línia no electrificada... Massa coses.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Xesco 593
N4
N4
Entrades: 57
Ubicació: La Pobla de Segur

Entrada Autor: Xesco 593 » Divendres 15/05/2009 21:34

Dema dia 16 de maig a les 12:30 inaguracio del tren dels llacs a lestació de la Pobla de Segur

mmmmmm :P quina ma de fotos que fare :D i algun video!!! jijijijijij


ostras si als videos aquestos que a penjat Sky i surt un amic meu!!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 15/05/2009 21:45

Xesco 593 ha escrit:Dema dia 16 de maig a les 12:30 inaguracio del tren dels llacs a lestació de la Pobla de Segur

mmmmmm :P quina ma de fotos que fare :D i algun video!!! jijijijijij


ostras si als videos aquestos que a penjat Sky i surt un amic meu!!
Ei, doncs pots quedar amb gent, que hi ha trobada convocada a http://transport.cat/viewtopic.php?f=13&t=9216



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dissabte 16/05/2009 13:24

Dues imatges en primícia:

Imatge

Imatge


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dissabte 16/05/2009 13:26

:o :o :o M'agrada aquesta combinació que han posat garrafeta+yeye de Lleida a Balaguer...
Molt bones fotos, de veritat.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Xesco 593
N4
N4
Entrades: 57
Ubicació: La Pobla de Segur

Entrada Autor: Xesco 593 » Dissabte 16/05/2009 14:24

:D :D quina uapada poder contempla el tren en plena marxa!! , ja tinc fotos!! del tren a lestacio de pobla!!!, algu em pot ajudar a penjarles xd , esque no se com es fa :oops:



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 16/05/2009 15:18

Moltes gràcies per les fotos! T'han quedat genials! :plas


Instagram: Ferrocarril | Aviació

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 16/05/2009 18:53

Us agraeixo de tot cor el bitllet número 1.

:)
Fitxers adjunts
Copia de llacs056.jpg
Copia de llacs056.jpg (42.88 KiB) Visualitzat 6373 cops


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Xesco 593
N4
N4
Entrades: 57
Ubicació: La Pobla de Segur

Entrada Autor: Xesco 593 » Dissabte 16/05/2009 22:02

nose com o feu pero a jo no me deixe ficar cap foto , es carregue i despres me diu que no es valid



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dissabte 16/05/2009 23:08

La notícia a Lleida TV:




Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 17/05/2009 0:14

http://www.avui.cat/cat/notices/2009/05 ... _59447.php

El Tren dels Llacs recupera la línia de la Pobla de Segur per al turisme amb un tren històric

ACN / Eduard Garcia
La Pobla de Segur

Ult. Act. 16/05/2009 17:59

Icona mida text gran | petit Icona imprimir article Icona enviar article Icona enviï rectificació Icona afegeixi a la seva carpeta Icona opinions 3 opinions
La línia de la Pobla de Segur es revitalitzarà cap al turisme amb el Tren dels Llacs. Un tren històric conduït per la locomotora 'Garrafeta' fins a Balaguer i dues locomotores dièsel del 1968 fins a la Pobla de Segur. El tren vol potenciar l'activitat turística de la zona amb un recorregut que passa pels diferents embassaments de la conca del riu Segre. El Tren dels Llacs funcionarà cada dissabte fins al 31 d'octubre però no funcionarà durant els mesos de juliol i agost. La iniciativa, llargament reclamada per les poblacions de la zona, és fruit d'un conveni de col·laboració que han signat Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Lleida que hi posen 100.000 euros cadascú.

El president de la Diputació de Lleida, Jaume Gilabert, explica que l'atractiu turístic de la línia dinamitzarà les comarques de la zona. El secretari general del Departament d'Innovació, Universitats i Empresa de la Generalitat, Enric Eloy, destaca la voluntat de fer la màxima difusió dels recursos naturals i turístics de cada població del recorregut. També de la gastronomia i activitats esportives. Per això es vol crear una oficina de Turisme a Balaguer, el futur museu del ferrocarril a Sallent, posar cartells i tríptics a les estacions, millorar la senyalització i coordinar les activitats de l'entorn. Durant la setmana hi ha la línia regular de tren que des de que es va traspassar a Ferrocarrils de Catalunya l'any 2005 ha incrementat el nombre de passatgers en un 180%. Varies poblacions de la zona de la Pobla de Segur reclamen la creació des dues noves estacions i millorar la freqüència dels trens així com la possible creació d'un consorci per potenciar el turisme.El tren històric és arrossegat per una locomotora fabricada l'any 1960 imitant un model dels anys trenta anomenada 'Garrafeta' que porta el tren fins a Balaguer. Aquesta pertany a l'Associació Amics del Ferrocarril. A partir d'aquí el tren és portat per dues locomotores dièsel sèrie 308 de l'any 1968. Durant el trajecte es passa per túnels i es poden veure els embassaments de Sant Llorenç, Camarasa, Cellers i Sant Antoni. Els viatgers d'aquest viatge inaugural han aprofitat per fer fotos del paisatge i veure el tren on hi ha vagons antics de seients i de compartiments. Alguns usuaris han mostrat l'interès que té aquest tren històric tant per la màquina com pel paisatge.



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Diumenge 17/05/2009 18:02




Xesco 593
N4
N4
Entrades: 57
Ubicació: La Pobla de Segur

Entrada Autor: Xesco 593 » Dilluns 18/05/2009 9:57

redeuu!! si surot jo i la meua bici als ultims egons del video !! i jo sens eenterarmenr xdxd

algu em pot a judar a penjar les meves fotos?? siusplau.

quan o intento em diu no valid , merci!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 18/05/2009 10:59

Potser és que les fotos pessen massa, o són molt grans. Et recomano que et facis in compte a pàgines com http://www.flickr.com/ i les pengis abans a aquesta, i després al fòrum, així no tindràs problemes.



Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”