A bodes em convides !!
1.- L'ample de via ibèric.
2.- El manteniment de l'ample de via ibèric, malgrat les insistències de la companyia del ferrocarril de Barcelona a Granollers, quan aquest s'estava construint, per fer-ho en ample internacional per poder enllaçar amb França. I llavors nomès estaven construits el Barcelona-Mataró i el Madrid-Aranjuez.
3.- La gestió de EFE i després FEVE a Catalunya, mentre hi va ser. Molt sagnants els casos de l'Olot-Girona i el Sant Feliu de Guíxols, però també del Manresa-Olvan.
4.- Les connexions de Tortosa amb Castelló (l'aixecament de la via entre Tortosa i Freginals). L'aixecament del Reus-Roda (ara connectaria amb l'estació AVE del
Camp de
Tarragona, punt 10).
5.- Les connexions ferroviàries amb França.
6.- La poca flexibilització de la oferta adaptada a la demanda.
7.- La prioritat dels rodalies sobre qualsevol altre tren, especialment a la C2 Sud.
8.- El no servei de viatgers a les línies de Sallent i Súria.
9.- La manca d'intermodalitat.
10.- L'estació del mig del
camp de
Tarragona.
11.- La velocitat comercial del tram Terrassa-Manresa i molt especialment del Manresa-Lleida.
12.- Les penetracions ferroviàries als polígons industrials. I molt especialment a les centrals de mercaderies.
13.- El pes del ferrocarril en el transport de mercaderies.
Menció d'honor per a la gestió de les incidències a renfe.
Salut !!
👍20👍0👎0