Notícies cremallera Núria

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 11/10/2007 20:59

Malament anirem el dia que posin una carretera fins a Nuria (encara que sigui limitada i per serveis d'emergència). Penso que per emergències, el que hauria d'haver-hi a Nuria és un servei permanent per aquests casos.

D'altra banda... tinc entès que durant aquesta temporada d'estiu, l'assistència de visitants a Nuria ha estat de la meitat que a l'any passat. Potser treuran alguns trens? Home... tinguent en compte que la línia del cremallera tampoc és precísament de freqüències propies de Rodalies ja seria el colmo, però vaja, que tot pot ser, no?



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 11/10/2007 21:00

megapauer ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:No...però has tocat un tema de diners. Vas bé.
FGC vol vendre's el complex de Núria a una empresa privada.
El que sí que és cert, és que Vall de Nuria és deficitaria, pel que m'han explicat. No crec que una empresa privada la volgués comprar.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 11/10/2007 21:20

Res d'això.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 11/10/2007 21:30

MMM....relacionat amb les obres del túnel?


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 11/10/2007 21:34

No.
josep_serre ha escrit:MMM....relacionat amb les obres del túnel?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 11/10/2007 21:43

Pujada de preus, canvi del tipus de bitllets?


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dijous 11/10/2007 21:43

Milers de MAEs, fins i tot a Rialb! :)



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 11/10/2007 21:44

Només se'm acut algo relacionat amb les locomotores elèctriques o una possible vaga.

Salut,



Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Dijous 11/10/2007 21:53

Seria força interessant, que en comptes d' anar donant pals de cec, ens ho expliquessis...



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 11/10/2007 22:02

Premi per a en Josep Serre.

Tarificació nova, preus diferents segons temporada: alta/baixa. El preu en baixa temporada puja menys d'un tres per cebt
en canvi el bitllet en temporada alta puja més d'un 20%, passant dels 15,85Eur a 19,50eur.

El cremallera de Núria és una de les claus de l'economia de la comarca del Ripollès més enllà de l'estricte fet ferroviari i notícies com aquesta, ja exposada a la web de Vall de Núria, no ajuden a que les coses vagin bé al meu entendre.

josep_serre ha escrit:Pujada de preus, canvi del tipus de bitllets?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 11/10/2007 22:07

I quina explicació hi ha aquest increment de preus? Amortització de les obres del túnel?
liniadelRipollés ha escrit:Premi per a en Josep Serre.

Tarificació nova, preus diferents segons temporada: alta/baixa. El preu en baixa temporada puja menys d'un tres per cebt
en canvi el bitllet en temporada alta puja més d'un 20%, passant dels 15,85Eur a 19,50eur.

El cremallera de Núria és una de les claus de l'economia de la comarca del Ripollès més enllà de l'estricte fet ferroviari i notícies com aquesta, ja exposada a la web de Vall de Núria, no ajuden a que les coses vagin bé al meu entendre.

josep_serre ha escrit:Pujada de preus, canvi del tipus de bitllets?


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Dijous 11/10/2007 22:09

josep_serre ha escrit:I quina explicació hi ha aquest increment de preus? Amortització de les obres del túnel?
liniadelRipollés ha escrit:Premi per a en Josep Serre.

Tarificació nova, preus diferents segons temporada: alta/baixa. El preu en baixa temporada puja menys d'un tres per cebt
en canvi el bitllet en temporada alta puja més d'un 20%, passant dels 15,85Eur a 19,50eur.

El cremallera de Núria és una de les claus de l'economia de la comarca del Ripollès més enllà de l'estricte fet ferroviari i notícies com aquesta, ja exposada a la web de Vall de Núria, no ajuden a que les coses vagin bé al meu entendre.

josep_serre ha escrit:Pujada de preus, canvi del tipus de bitllets?
Deu ser per la "gran" apujada dels sous dels treballadors... (ironia)



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 11/10/2007 22:16

a sobre que a l'hivern els posen calefacció als trens i encara es queixen...és que els treballadors es queixen per vici! ;)
ABB_Traccion ha escrit:
josep_serre ha escrit:I quina explicació hi ha aquest increment de preus? Amortització de les obres del túnel?
liniadelRipollés ha escrit:Premi per a en Josep Serre.

Tarificació nova, preus diferents segons temporada: alta/baixa. El preu en baixa temporada puja menys d'un tres per cebt
en canvi el bitllet en temporada alta puja més d'un 20%, passant dels 15,85Eur a 19,50eur.

El cremallera de Núria és una de les claus de l'economia de la comarca del Ripollès més enllà de l'estricte fet ferroviari i notícies com aquesta, ja exposada a la web de Vall de Núria, no ajuden a que les coses vagin bé al meu entendre.

Deu ser per la "gran" apujada dels sous dels treballadors... (ironia)


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 12/10/2007 16:48

Vaja... i així esperen atraure a més gent, no?



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 14/10/2007 18:36

Bé, aprofitant que hi ha un enèssim fil sobre el Cremallera de Nuria, aprofito per explosar un petit dubte que em va sorgir una de les últimes vegades que hi vaig estar. Algú em pot explicar què és l'empresa Ferrocarrils de muntanya de grans pendents? És que vaig veure una placa a l'hermita de Sant Gil a on apareixia això entre altres empreses.



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Diumenge 14/10/2007 18:55

Jordi Freixas ha escrit:Bé, aprofitant que hi ha un enèssim fil sobre el Cremallera de Nuria, aprofito per explosar un petit dubte que em va sorgir una de les últimes vegades que hi vaig estar. Algú em pot explicar què és l'empresa Ferrocarrils de muntanya de grans pendents? És que vaig veure una placa a l'hermita de Sant Gil a on apareixia això entre altres empreses.
Es la empresa privada que va construir i explotar fins l'absorcio per part de FGC, el cremallera de Nuria, tambe l'antic de Montserrat, entre altres, tenia la seu social al Passeig de Gracia a Barcelona



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 14/10/2007 18:59

Però vol dir això que ja no existeix aquesta empresa? Pel que vaig veure, em sembla a mi que la placa era bastant nova.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 15/10/2007 0:27

Actualment la societat ja ha estat liquidada per la Generalitat.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Divendres 09/11/2007 18:53

Sembla ser que està previst acabar "el forat" del nou túnel del roc del Dui cap a finals de desembre.

Seria massa coincidencia que fos el 21D?? xD xD :) :)



marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Divendres 09/11/2007 18:53

Sembla ser que està previst acabar "el forat" del nou túnel del roc del Dui cap a finals de desembre.

Seria massa coincidencia que fos el 21D?? xD xD :) :)



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”