Espetecs en el Regional Bcn-Vinaròs

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
anigwei
N2
N2
Entrades: 19
Contacta:

Espetecs en el Regional Bcn-Vinaròs

Entrada Autor: anigwei » Dissabte 24/10/2009 11:52

Hola,

Ahir no sabíem si era una broma de halloween i tampoc sabíem si arribaríem (vius) a casa (L'Aldea-Amposta).

El tren passada l'Ametlla de Mar va fer un espetec monumental (anàvem a la cua del tot), no va ser una pedrada perquè el soroll era elèctric. Com una xispa però augmentada 500 vegades. Ens vam ******* tots a sobre, perquè després de la xispa el tren va fer un sotrac i va deixar anar la marxa (anàvem amb inèrcia), les llums s'esvaïen (les halògenes amb baixa intensitat i els fluoerscents parpallejant) fins que van acabar només encesos els fluorescents d'emergència (els que van amb bateries, suposo).

Dos minuts més tard, es van enjegar els llums de nou i el tren va tornar a accelerar, però sense refrigeració.

Un parell de minus més tard, PAAAAAAAM, altre espetec. Així fins a tres cops (ja se sentia pudor de caqueta :) , us prometo que feia vertadera por i al vagó érem bastants).

Després del darrer espetec, a velocitat reduïda gairebé sense acceleració (crec que deuriem anar amb bateries) arribem a l'Ampolla. Obrin portes, i jo ja pensant en trucar als pares que em vinguéssin a buscar allà. Amb les portes obertes entrava olor de socarrat de l'exterior. Com que la refrigeració estava apagada, el tren estava en silenci 100%. Després d'uns 3-4 minuts, es tanquen les portes i s'APAGUEN TOTS ELS LLUMS. Al tren només hi entrava la llum exterior de l'estació, que era ben poca.

A partir d'aquí hagués pogut ser pitjor.... però no, van enjegar les llums i vam iniciar la marxa fins l'Aldea, on vaig baixar i vaig *******-me amb la pu*a Renfe dels co*ons. Després de pagar gairebé 10€ per fer un viatge de 195 KM en tres hores, ens mereixem passar per aquests mals trànguls?

Com és de suposar, el revisor va passar entre BCN i St Vicenç. Quan van començar els problemes, ni rastre, amagats com rates de claveguera.


M'estic treient el carnet, i crec que aquest és dels darrers regionals que agafo en la meva vida, després de 10 anys. :nose


Fórmula.CAT: Música en català i grups independents

Avatar de l’usuari
Nozomi
N8
N8
Entrades: 687

Entrada Autor: Nozomi » Dissabte 24/10/2009 12:40

Jo les poques vegades que he fet un Barcelona - Vinaròs en REX no he tingut mai problemes, encara que ho pujes a EdF o no t'assentes fins a Salou :cop Però les 3 hores i pico del trajecte complet que és el que he de fer fa que sols utilitze el servei com a algo excepcional (=no Arco, Talgo, Alaris)

Bé, m'ho haguera prés amb humor en plan, mira, un tren temàtic de la bruixa ;)



aso111
N5
N5
Entrades: 98
Ubicació: Térmens (Lleida)
Contacta:

Entrada Autor: aso111 » Dissabte 24/10/2009 14:22

potse que fos alguna pujada de tensio i el motor per no cremarse es debia bloquejar

o axo o el conductor del tren volia fer el tren de la bruixa :D



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dissabte 24/10/2009 20:21

Això que expliques, a mi em va passar una vegada anant a Vic en el primer de tren del dia (després que haguessin tret la 440 original que feia el trajecte fins a Ripoll). Al sortir de Centelles, va aparèixer de l'exterior una xispa de 1000 dimonis que es va il·luminar per un moment tota la zona. De fet, en un primer moment fins i tot em vaig pensar que hi havia hagut alguna explosió en una de les cases del voltant de la via en direcció a Vic, als afores de Centelles. De sobte, el tren es va començar a aturar de mica en mica, i es comencen a apagar els llums. Després veiem el revisor i el maquinista que sortien del tren camp a través per veure què havia passat, i tot seguit van tornar al tren per fer marxa enrere fins a l'estació de Centelles, per inèrcia de la baixada i vam baixar del tren a l'espera d'un autocar que ens portaria fins a Vic.

El que havia passat aquí era que el pantògraf havia topat amb una pedra de gel a la catenària suficientment bestia com per deixar el pantògraf KO, i no és conya; vaig flipar molt quan el vaig veure allà mig tombat enrere.



Avatar de l’usuari
Vilarrubla
N8
N8
Entrades: 673
Ubicació: Urgell(et)

Entrada Autor: Vilarrubla » Dissabte 24/10/2009 20:39

A mi em va passar quelcom similar direcció Barcelona casi arribant a Queixans (?), el tren de cop es va parar van sortit xispes a tort i a dret, però es notava com el tren intentava tirar endavant i no podia... finalment el van parar i per la baixada va tirar endarrere i llavors vam tirar cap endavant i ja està XD Però mai havia vist tanta xispa junta.


El que trobo dolç a tu t'amargue.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 25/10/2009 18:28

Déu ni do...



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”