Viatjar en MD per trajectes de Rodalies

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Re: Com anar a... ? / ¿Cómo ir a...? (Dubtes sobre transport)

Entrada Autor: canalcole » Dissabte 10/07/2010 0:14

Ecomobisostrans ha escrit:
canalcole ha escrit:És el que diu en Josep, però els "Delta" NO ho admeten. ;)
Fa anys que no exsiteixen els Delta. Els van convertir a Regionals, Regionals Expres, o Rodalies (C3).
Veig que fa temps que no vas, per exemple, un diumenge a escoltar la megafonia a Sant Vicenç de Calders que diu:

"És a la via 1, Delta, amb destinació Tortosa/Port Aventura/Cambrils..."



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 10/07/2010 1:09

canalcole ha escrit:
Ecomobisostrans ha escrit:
canalcole ha escrit:És el que diu en Josep, però els "Delta" NO ho admeten. ;)
Fa anys que no exsiteixen els Delta. Els van convertir a Regionals, Regionals Expres, o Rodalies (C3).
Veig que fa temps que no vas, per exemple, un diumenge a escoltar la megafonia a Sant Vicenç de Calders que diu:

"És a la via 1, Delta, amb destinació Tortosa/Port Aventura/Cambrils..."
Ara no ho sé, però temps enrere, deu fer un parell d'anys, a Sant Celoni també anunciava Delta a Cerbère. "És a la via 1, Delta, amb destinació Cerbère" En tot cas, com vaig dir, està permès viatjar en aquests trens amb bitllets de rodalia, dins del nucli barceloní.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
ElDesi1994
N7
N7
Entrades: 343
Facebook: Josué Ferrero
Ubicació: Mollet del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: ElDesi1994 » Dissabte 10/07/2010 1:49

En el regional de Lleida vía Manresa està totalment permès anar amb bitllet de Rodalies. De fet, si treus un bitllet de rodalies a una estació per on passa aquest Regional, normalment al bitllet posa: CE/REG, quan faig Barcelona - Terrassa i el revisor mira el bitllet, i no hi ha cap problema. Quan aquest regional circulava a partir de Manresa (ara no per renovació de vía), valíen igual els bitllets de rodalies, fins a manresa, esclar.

Ara jo tinc un dubte, Rodalies de Catalunya, és de la generalitat, i el Regional a Lleida vía Manresa és de Renfe Operadora. Com és que val un bitllet del Rodalies de Catalunya en un Regional de Renfe Operadora?


Parlem amb propietat.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 10/07/2010 1:54

ElDesi1994 ha escrit:En el regional de Lleida vía Manresa està totalment permès anar amb bitllet de Rodalies. De fet, si treus un bitllet de rodalies a una estació per on passa aquest Regional, normalment al bitllet posa: CE/REG, quan faig Barcelona - Terrassa i el revisor mira el bitllet, i no hi ha cap problema. Quan aquest regional circulava a partir de Manresa (ara no per renovació de vía), valíen igual els bitllets de rodalies, fins a manresa, esclar.

Ara jo tinc un dubte, Rodalies de Catalunya, és de la generalitat, i el Regional a Lleida vía Manresa és de Renfe Operadora. Com és que val un bitllet del Rodalies de Catalunya en un Regional de Renfe Operadora?
Perquè és de la mateixa empresa que presta el servei, dic jo, l'operador és el mateix. L'únic que canvia és qui gestiona cada UN, per exemple, rodalia és gestionada pel DPTOP de la Generalitat, en canvi MD i LD, és gestionada pel Ministeri de Foment del govern central Espanyol. Això que dius de CE/REG també ho diu als bitllets de regionals de la R3, de Vic en amunt, i el cas és el mateix, si ets en un dels antics Delta, fins a Vic són totalment vàlids els títols de rodalia, en canvi a partir de Manlleu, només valen els de regionals, tot i que la línia sigui gestionada íntegrament per rodalia.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dissabte 10/07/2010 10:48

UT440_132 ha escrit:En tot cas, com vaig dir, està permès viatjar en aquests trens amb bitllets de rodalia, dins del nucli barceloní.
Doncs no ho trobo bé, ja que, per exemple, vaig en bitllet de Rodalia per fer SVC-Sants, pillo un Delta que ve de Port Aventura, i només m'haig de parar a Vilanova... :|



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 13/07/2010 20:37

UT440_132M ha escrit:
ElDesi1994 ha escrit:En el regional de Lleida vía Manresa està totalment permès anar amb bitllet de Rodalies. De fet, si treus un bitllet de rodalies a una estació per on passa aquest Regional, normalment al bitllet posa: CE/REG, quan faig Barcelona - Terrassa i el revisor mira el bitllet, i no hi ha cap problema. Quan aquest regional circulava a partir de Manresa (ara no per renovació de vía), valíen igual els bitllets de rodalies, fins a manresa, esclar.

Ara jo tinc un dubte, Rodalies de Catalunya, és de la generalitat, i el Regional a Lleida vía Manresa és de Renfe Operadora. Com és que val un bitllet del Rodalies de Catalunya en un Regional de Renfe Operadora?
Perquè és de la mateixa empresa que presta el servei, dic jo, l'operador és el mateix. L'únic que canvia és qui gestiona cada UN, per exemple, rodalia és gestionada pel DPTOP de la Generalitat, en canvi MD i LD, és gestionada pel Ministeri de Foment del govern central Espanyol. Això que dius de CE/REG també ho diu als bitllets de regionals de la R3, de Vic en amunt, i el cas és el mateix, si ets en un dels antics Delta, fins a Vic són totalment vàlids els títols de rodalia, en canvi a partir de Manlleu, només valen els de regionals, tot i que la línia sigui gestionada íntegrament per rodalia.
Exacte, es com als autobusos: Els ALSA que fan Barcelona-Andorra amb parades en realitat estan fent 2 concessions alhora: Barcelona-Farga de Moles que es de la Gene i Barcelona-Andorra que es de Fomento, i per això tant poden agafar els viatgers que van a Andorra com els que no surten del pais.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 13/07/2010 22:29

Ecomobisostrans ha escrit:Exacte, es com als autobusos: Els ALSA que fan Barcelona-Andorra amb parades en realitat estan fent 2 concessions alhora: Barcelona-Farga de Moles que es de la Gene i Barcelona-Andorra que es de Fomento, i per això tant poden agafar els viatgers que van a Andorra com els que no surten del pais.
Dubto que existeixi concessió per al Barcelona-Andorra ja que també ho pots fer amb els autocars de Eurolines (Julià), sent a més un trajecte internacional on el Ministeri no pinta res. És per això que la concessió de la línea de l'Alsina Graells (em nego a dir ALSA) és fins a la Farga de Moles, últim poble abans d'arribar a la frontera.

El mateix passa amb el Lleida-Andorra: ho pots fer tant amb l'Alsina Graells com amb la Hispano Andorrana, però l'Alsina Graells té la concessió del Lleida-Farga de Moles.



Avatar de l’usuari
02sergi02
N2
N2
Entrades: 19
Ubicació: Les Franqueses-Granollers Nord (RENFE)

Entrada Autor: 02sergi02 » Dimecres 14/07/2010 10:08

Hola.
Tinc una pregunta: Vull anar de Granollers Centre a Barcelona-Clot Arago amb un tren Regional. La meva pregunta es que si els bitllets de rodalies serveixen per el tren aquest o es necesita un de Mitjana Distancia?

Esque a la maleida web de renfe posa que aquest tren val 3.00€ :x No se... No em fiu molt de la web...

Gracies ;)



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 14/07/2010 10:32

02sergi02 ha escrit:Hola.
Tinc una pregunta: Vull anar de Granollers Centre a Barcelona-Clot Arago amb un tren Regional. La meva pregunta es que si els bitllets de rodalies serveixen per el tren aquest o es necesita un de Mitjana Distancia?

Esque a la maleida web de renfe posa que aquest tren val 3.00€ :x No se... No em fiu molt de la web...

Gracies ;)
Sí que són vàlids els bitllets de Rodalies,peró el preu és de 2,35€el que costa un bitllet de 3 zones de Rodalies Catalunya.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 14/07/2010 10:54

02sergi02 ha escrit:Hola.
Tinc una pregunta: Vull anar de Granollers Centre a Barcelona-Clot Arago amb un tren Regional. La meva pregunta es que si els bitllets de rodalies serveixen per el tren aquest o es necesita un de Mitjana Distancia?

Esque a la maleida web de renfe posa que aquest tren val 3.00€ :x No se... No em fiu molt de la web...

Gracies ;)
Just la pregunta que feien aquí.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
02sergi02
N2
N2
Entrades: 19
Ubicació: Les Franqueses-Granollers Nord (RENFE)

Entrada Autor: 02sergi02 » Diumenge 18/07/2010 20:11

Una pregunta.

Vull probar les unitats 449 de MD de Renfe. El meu plan seria agafar-ho a Sants y baixarme a Clot (tampoc vull fer un viatge molt llarg). A la web no em deixa posar la mateixa destinacio.

La meva pregunta es: quin es el preu de MD de 1 Zona y si em deixarien agafar el tren aquest per a fer dues parades :nose ?

Gracies :D



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 19/07/2010 11:12

02sergi02 ha escrit:Una pregunta.

Vull probar les unitats 449 de MD de Renfe. El meu plan seria agafar-ho a Sants y baixarme a Clot (tampoc vull fer un viatge molt llarg). A la web no em deixa posar la mateixa destinacio.

La meva pregunta es: quin es el preu de MD de 1 Zona y si em deixarien agafar el tren aquest per a fer dues parades :nose ?

Gracies :D
Entre Sants i Clot pots anar perfectament amb una T-10 de 1 zona que ningú et passarà a mirar el bitllet en aquest tram i el pots agafar i seure sense preocupacions amb tota tranquil·litat.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 19/07/2010 11:20

Els títols ATM no valen als MD, un bitllet per un MD per un trajecte Barcelona-El Clot no sé el que val però pren com a referència el que val un bitllet de Sils a Caldes de Malavella.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 19/07/2010 11:36

josep_serre ha escrit:Els títols ATM no valen als MD, un bitllet per un MD per un trajecte Barcelona-El Clot no sé el que val però pren com a referència el que val un bitllet de Sils a Caldes de Malavella.
No valen però dubto que li passi l'interventor entre aquestes estacions.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 19/07/2010 12:14

UT596001 ha escrit:
Ecomobisostrans ha escrit:Exacte, es com als autobusos: Els ALSA que fan Barcelona-Andorra amb parades en realitat estan fent 2 concessions alhora: Barcelona-Farga de Moles que es de la Gene i Barcelona-Andorra que es de Fomento, i per això tant poden agafar els viatgers que van a Andorra com els que no surten del pais.
Dubto que existeixi concessió per al Barcelona-Andorra ja que també ho pots fer amb els autocars de Eurolines (Julià), sent a més un trajecte internacional on el Ministeri no pinta res. És per això que la concessió de la línea de l'Alsina Graells (em nego a dir ALSA) és fins a la Farga de Moles, últim poble abans d'arribar a la frontera.

El mateix passa amb el Lleida-Andorra: ho pots fer tant amb l'Alsina Graells com amb la Hispano Andorrana, però l'Alsina Graells té la concessió del Lleida-Farga de Moles.
Això no ho entenc. Vols dir que les línies internacionals van sense concessió? Algu deu aprovar horaris, preus, etc, no? (o qualsevol es pot comprar un autobus i posar-se a fer les línies?)

Sobre les prohibicions de trànsit en línies que van a Andorra hi ha situacions una mica extranyes:
·Barcelona-Andorra es pot fer amb ALSA, Eurolines i Novatel.
·Barcelona-La Seu es pot fer amb ALSA i Novatel
·En canvi La Seu-Andorra i parades intermitges (siguin d'Espanya, d'Andorra o dels 2 paisos), només es pot fer amb Hispano Andorrana, de fet els ALSA quan arriben a la parada anterior a La Seu tanquen la màquina per que a La Seu ningu els demani bitllet.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 19/07/2010 12:34

No ho sé ben bé, però a falta de que algú ens ho expliqui millor pel que sé fora d'Espanya el concepte de concessió no sol existir, sent el lliure mercat qui decideix.
Ecomobisostrans ha escrit:
UT596001 ha escrit:
Ecomobisostrans ha escrit:Exacte, es com als autobusos: Els ALSA que fan Barcelona-Andorra amb parades en realitat estan fent 2 concessions alhora: Barcelona-Farga de Moles que es de la Gene i Barcelona-Andorra que es de Fomento, i per això tant poden agafar els viatgers que van a Andorra com els que no surten del pais.
Dubto que existeixi concessió per al Barcelona-Andorra ja que també ho pots fer amb els autocars de Eurolines (Julià), sent a més un trajecte internacional on el Ministeri no pinta res. És per això que la concessió de la línea de l'Alsina Graells (em nego a dir ALSA) és fins a la Farga de Moles, últim poble abans d'arribar a la frontera.

El mateix passa amb el Lleida-Andorra: ho pots fer tant amb l'Alsina Graells com amb la Hispano Andorrana, però l'Alsina Graells té la concessió del Lleida-Farga de Moles.
Això no ho entenc. Vols dir que les línies internacionals van sense concessió? Algu deu aprovar horaris, preus, etc, no? (o qualsevol es pot comprar un autobus i posar-se a fer les línies?)

Sobre les prohibicions de trànsit en línies que van a Andorra hi ha situacions una mica extranyes:
·Barcelona-Andorra es pot fer amb ALSA, Eurolines i Novatel.
·Barcelona-La Seu es pot fer amb ALSA i Novatel
·En canvi La Seu-Andorra i parades intermitges (siguin d'Espanya, d'Andorra o dels 2 paisos), només es pot fer amb Hispano Andorrana, de fet els ALSA quan arriben a la parada anterior a La Seu tanquen la màquina per que a La Seu ningu els demani bitllet.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
02sergi02
N2
N2
Entrades: 19
Ubicació: Les Franqueses-Granollers Nord (RENFE)

Entrada Autor: 02sergi02 » Dimarts 17/08/2010 10:07

Una altre pregunteta.

Puc agafar un Catalunya Express o Regional Express desde Estacio de frança fins a Sants, amb una T-10 1 zona?

Gracies :D



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 17/08/2010 10:57

Poder, es pot, però no està permès.



Avatar de l’usuari
02sergi02
N2
N2
Entrades: 19
Ubicació: Les Franqueses-Granollers Nord (RENFE)

Entrada Autor: 02sergi02 » Dimarts 17/08/2010 11:39

Home ya ho se que es pot, pero yo em refereixo que si l'interventor em deixaria fer aquest recorregut amb el meu bitllet?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 17/08/2010 14:12

Doncs la veritat és que no, a la megafonia diuen insistentment (bé, depèn de l'estació), que no estan permesos els bitllets ni els abonaments de rodalies per a aquests trens.



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”