Modificacions Horaris Barcelona Maçanet i Barcelona Portbou

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
França451
N9
N9
Entrades: 2239
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Re: Modificacions Horaris Barcelona Maçanet i Barcelona Port

Entrada Autor: França451 » Divendres 22/07/2011 19:48

Ahora que lo dices, me acabo de dar cuenta de que el horari de la R11 que yo tenía era el de marzo. Joé, menudo fallo. O sea quen en el de Junio la han pifiado.

Bueno, no sé si ya hablásteis de esto, pero en la R3 hay un cachondeo con los trenes que saltan paradas, monumental. En febrero, todos los trenes que saltaban paradas sentido Hospi hacían parada al entrar en el área Metropolitana en Torre del Barò, mientras que sentido Puigcerdà, la última parada del área metropolitana que hacían era Sant Andreu Arenal, y a partir de ahí empezaban a comerse paradas. En junio es mucho más gracioso: meten paradas en Torre del Barò en ambos sentidos. Excepto el tren directo a Puigcerdà con sólo parada en Ripoll y Vic, el resto de los que van más allá de Vic, todos paran en Torre del Barò en ambos sentidos.
Eso es una pifiada o es "verdura"?????


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 22/07/2011 20:08

França451 ha escrit:Ahora que lo dices, me acabo de dar cuenta de que el horari de la R11 que yo tenía era el de marzo. Joé, menudo fallo. O sea quen en el de Junio la han pifiado.

Bueno, no sé si ya hablásteis de esto, pero en la R3 hay un cachondeo con los trenes que saltan paradas, monumental. En febrero, todos los trenes que saltaban paradas sentido Hospi hacían parada al entrar en el área Metropolitana en Torre del Barò, mientras que sentido Puigcerdà, la última parada del área metropolitana que hacían era Sant Andreu Arenal, y a partir de ahí empezaban a comerse paradas. En junio es mucho más gracioso: meten paradas en Torre del Barò en ambos sentidos. Excepto el tren directo a Puigcerdà con sólo parada en Ripoll y Vic, el resto de los que van más allá de Vic, todos paran en Torre del Barò en ambos sentidos.
Eso es una pifiada o es "verdura"?????
Desde el cambio de horarios, todos los trenes excepto el directo hacia Puigcerdà. El resto tienen parada en Torre del Baró, aunque muchos ni la anuncian por megafonía.


Salutacions,

Oriol

França451
N9
N9
Entrades: 2239
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Divendres 22/07/2011 20:32

Lo cual dicho sea de paso y perdón por el Offtopic, me parece una soberana *******. O todos iguales "o la ops! al río", o se les mete también parada en Montcada Bifurcaciò, o se eliminan Torre y Montcada. Montcada, sobre todo sentido Barcelona, es el enlace con la R4 y la R7, Torre sólo sirve para tocar los cojones y para la línea 11. Nunca entendí por qué los trenes saltaban esa parada, cuando es el enlace con las otras líneas...


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 25/07/2011 17:58

França451 ha escrit:Lo cual dicho sea de paso y perdón por el Offtopic, me parece una soberana *******. O todos iguales "o la ops! al río", o se les mete también parada en Montcada Bifurcaciò, o se eliminan Torre y Montcada. Montcada, sobre todo sentido Barcelona, es el enlace con la R4 y la R7, Torre sólo sirve para tocar los cojones y para la línea 11. Nunca entendí por qué los trenes saltaban esa parada, cuando es el enlace con las otras líneas...
Si vienes del Vallès y vas a Vall d´Hebron o al campus de Mundet, Torre Baró es un excelente punto en el que bajarse del cercanías para coger el metro.
Creo que todos los trenes deberían parar en ambas.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dilluns 19/12/2011 12:10

Consultant els nous horaris de desmbre de la R11 veig que puc anar de Barcelona fins a Cerbere, però no fer el trajecte invers. Es a dir els trens que arriben a Cerbere, baixen de buit fins a Port Bou?? Els horaris de la R11 posen sentit Nord final de trajecte a Cerbere i sentit sud Origen dels Trens Port Bou.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 19/12/2011 12:28

mikado ha escrit:Consultant els nous horaris de desmbre de la R11 veig que puc anar de Barcelona fins a Cerbere, però no fer el trajecte invers. Es a dir els trens que arriben a Cerbere, baixen de buit fins a Port Bou?? Els horaris de la R11 posen sentit Nord final de trajecte a Cerbere i sentit sud Origen dels Trens Port Bou.
Sempre ha sigut així,i si vols anar de Cérbere a Portbou has d'agafar un tren d'SNCF.



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dilluns 19/12/2011 14:25

Mako448 ha escrit:
mikado ha escrit:Consultant els nous horaris de desmbre de la R11 veig que puc anar de Barcelona fins a Cerbere, però no fer el trajecte invers. Es a dir els trens que arriben a Cerbere, baixen de buit fins a Port Bou?? Els horaris de la R11 posen sentit Nord final de trajecte a Cerbere i sentit sud Origen dels Trens Port Bou.
Sempre ha sigut així,i si vols anar de Cérbere a Portbou has d'agafar un tren d'SNCF.
Situació que tenia la seva lògica en l'època en què calia passar per la duana per creuar la frontera (a Cervera per entrar a França i a Portbou per entrar a Espanya) o canviar moneda. Però resulta que ja fa un quart de segle que estem a la Unió Europea i deu anys a l'euro.

Ara bé, donat que degut al canvi d'ample s'ha de canviar sempre de tren (excepte Talgo i Trenhotel), aquesta situació només afecta els viatgers amb origen/destinació Portbou i Cervera. A la resta els és indiferent canviar en una estació o en l'altra.

Em sembla que a l'R3 entre La Tor de Querol i Puigcerdà també hi ha algun trànsit buit.



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dilluns 19/12/2011 17:44

Sagrerenc ha escrit:
Em sembla que a l'R3 entre La Tor de Querol i Puigcerdà també hi ha algun trànsit buit.
No, no hi ha algun material buit. Recordo que el Puigcerdà 8.35-La Tor de Querol 8.40 no és cap material buit, és un servei fantasma, què per tant, no figura als horaris, però sí existeix, ja que al arribar a La Tor s'espera 8 minuts i baixa fent el primer La Tor de Querol-L'Hospitalet del dia.



Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Dilluns 19/12/2011 17:56

Sagrerenc ha escrit:Acabo de confirmar que la pífia dels fulletons és que els horaris que apareixen a Maçanet-Massanes en realitat són els de Gualba (Hostalric, Riells i Viabrea-Breda i Gualba no apareixen als nous fulletons de l'R11).
Parlant d'estacions que falta, també falta la de Granollers-Centre al feiners...


Imatge

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”