Trens a la nit

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Re: Trens a la nit

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 24/07/2010 22:44

express ha escrit:Jo el que fa temps que em vaig queixant es dels trens que hi han el dissabte per poder tornar cap al meu poble. Jo soc d'un poble del sud de Tarragona i l'ultim tren que surt el dissabte de Barcelona cap a Mora la Nova (que es la estació que tinc més aprop de casa meva) surt a les 17.17 d'EDF. Quan la resta de dies l'ultim tren es a les 20.17.

Jo no entenc perque el dissabte, que es un dia que molta gent jove de la comarca i rodalies va a Barcelona a comprar roba i tenen que tornar a mitja tarde... Jo agafava el primer tren que surt de Mora la Nova a les 6.50 del matí. Arribant a Barcelona a les 9 de matí (aprox), entre que esmorzes et dirigeixes a la zona de botigues ja es fan les 10 del matí, hora que les obrin. Tens 6 hores per poder mirar roba i 1 d'elles l'utilitzes per dinar... en resum que solament tens 5 hores per fer compres.. Perque a les 4 de la tarda ja tens de marxar cap a l'estació a agafar aquest tren...

Penso de que el dissabte l'ultim tren tindria que ser el de les 20.18.. L'agafaria moltissima gent... i ademes tindriem més temps per poder estar a la ciutat, ja que una persona d'un poble que esta a 2h30' de la ciutat, anar a Barcelona no es fa cada dia, i ja que aprofites a fer aquest viatge... doncs vols estar més estona..

Jo el que opino es que en cap de setmana tindrien de mantenir els mateixos trens que entre setmana, o inclus ampliar la franja horaria.. ja que en cap de setmana la gent surt més de nit....
Estic totalment d'acord,No s'entèn que els dissabtes els últims trens sortin molt abans que els diumenges,quan la demanda direcció sortida és MOLT superior els dissabtes a la tarda-vespre que els diumenges a la tarda-vespre.Els diumenges a la tarda-vespre la demanda és direcció Barcelona,no direcció sortida.No és l'únic cas aquest,anar a Figueres l'últim tren els diumenges és a les 20.46(i que segur que va buit),mentres que la resta de dies és a les 20.16(massa aviat!).A valència resulta que si vius de Benicàssim cap amunt i vols passar el dissabte a València,l'últim tren que surt de València cap a Vinaròs i Tortosa és atenció a les 17.00!!!!!,mentres que la resta de dies hi ha un a les 20.00 aproximadament,de que se' diu aixó?Aquestes coses les trobo lamentable sincerament,ja he dit varis cops que per renfe els dissabtes no existeixen.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 24/07/2010 22:51

Alex_C4 ha escrit:En el meu cas l'ultim tren que marxa de Barcelona (Sant Joan Despí) surt a les 23.31. El que sería interesant sería mantenir un tren cada 2 hores per sentit els caps de setmana.
A Zuric, una ciutat "famosíssima" per la seva activitat nocturna, totes les línies de rodalia circulen cada nit amb cadència horària.
liniadelRipollés ha escrit:Altre tema és fer moure les mercaderies de nit per tal d'alliberar solcs de dia, encara que això en últim terme depengui de les necessitats de les empreses en llurs moments d'expedició i recepció.
Això és pràctica comuna als països d'Europa amb més trànsit ferroviari de mercaderies.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 25/07/2010 0:34

Alex_C4 ha escrit:Ja que hi han moltes poblacions que no comten amb el nitbus.
Fins a on jo recordi a Sant Sadurní d'Anoia hi para la línia N40. Ara, per fer un Sant Joan Despí-Sant Sadurní d'Anoia en autobús nocturn reconec que és un gran suplici (retrocedir a Barcelona).



Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Entrada Autor: Alex_C4 » Diumenge 25/07/2010 8:00

UT596001 ha escrit:
Alex_C4 ha escrit:Ja que hi han moltes poblacions que no comten amb el nitbus.
Fins a on jo recordi a Sant Sadurní d'Anoia hi para la línia N40. Ara, per fer un Sant Joan Despí-Sant Sadurní d'Anoia en autobús nocturn reconec que és un gran suplici (retrocedir a Barcelona).
Cert, sería N15 + N40, pero no pensaba en Sant Sadurní. Estava pensant en tota la R4. Jo no sé (corretgiume si m'equivoco), si existeix nit bus Manresa - Barcelona. Ho deia mes aviat pensant en una especie de "serveis minims" durant els caps de setmana.

I ja no parlo de surtir de festa. Per exemple surtir a supar un divendres marxa abans de les 2 que tanquen el metro, depen d'on estiguis son 30 minuts de metro fins a pl.catalunya. O haber d'anar algun lloc amb cotxe perque no hi ha un altre opció més útil a aquella hora...



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 26/07/2010 0:19

Alex_C4 ha escrit: Cert, sería N15 + N40, pero no pensaba en Sant Sadurní. Estava pensant en tota la R4. Jo no sé (corretgiume si m'equivoco), si existeix nit bus Manresa - Barcelona. Ho deia mes aviat pensant en una especie de "serveis minims" durant els caps de setmana.
No existeix autobús nocturn Barcelona-Manresa, però els següents pobles tenen autobús nocturn:

*Línia R4:
-Vacarisses, línia N60
-Viladecavalls, línia N60
-Terrassa, línies N60 i N63 (la N61 es queda a Les Fonts)
-Sabadell, línies N63, N64 i N65

(...)

*Línia R5
-Olesa de Montserrat i Abrera, línia N51



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Divendres 17/12/2010 15:56

Poso una comparativa dels horaris de sortida dels últims trens en direcció Barcelona. Les novetats principals dels nous horaris que entren en vigor el 19 de desembre són nous trens els dies feiners que surten mitja hora més tard des de Mataró (R1) i Martorell (R4).

A l'anterior canvi d'horaris del setembre s'hi havia afegit un tren nou a l'R3, des de Ripoll els feiners i des de Vic els festius.

Imatge



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”