josep_serre ha escrit:m'hagués agradat que aquest tren anés a La Tor de Querol permetent un bon enllaç cap a Tolosa i possiblement fins i tot amb el tren groc.
He2/2 ha escrit:Aplaudeixo la iniciativa, ja era hora de que algú pensés en que és posible anar a esquiar en tren. Personalment prefereixo baixar en tren que posar-me a conduir després d'un dia d'esqui, cansat i mig adormit. És clar que seria millor que el material fós més còmode i que hi haguessin portaesquís, segur que si la iniciativa te èxit i hi ha demanda, la oferta s'hi adaptarà.
Pel que fa als horaris, recordo el mític tren que acostumava a agafar quan era jove (uf! que en fa de temps...). Sortia de Barcelona-Pl. Catalunya a les 5:35 del matí i havia d'arribar a La Molina, teoricament, a le 9:10. Més endevant es va suprimir aquest tren i calia agafar-ne un que sortia a les 6:20 i arribava al voltant de les 10, si tot anava bé.
Penso que si el servei està pensat per als esquiadors de Barcelona, i la seva àrea, la oferta s'ha d'adaptar a aquesta finalitat. Si, a més es pot allargar el servei fins a Puigcerdà o La Tor, millor, però el més important és que la oferta sigui interessant per al públic a qui va destinada.
Tanmateix un cop arribats a La Molina ens trobarem que només tenim un servei de bus completament insufucient per a transportar ràpidament la quantitat de gent que cap a un tren. La Molina era una estació que disposava d'estació de tren i d'un telecadira al costat mateix de l'estació i quan es va remodelar l'estació es va desmuntar tot això i es va optar per un model d'estació pensat únicament per a accedir´hi en cotxe.
ABB_Traccion ha escrit:Avui com estava previst s'ha posat en marxa el Tren Blanc, aquesta tarda m'acostaré a l'estació per enganxar el de baixada, tot i que sé que és una 447 (evidentment), em fa gràcia anar a veure'l.
Salutacions.
UT440_132M ha escrit:ABB_Traccion ha escrit:Avui com estava previst s'ha posat en marxa el Tren Blanc, aquesta tarda m'acostaré a l'estació per enganxar el de baixada, tot i que sé que és una 447 (evidentment), em fa gràcia anar a veure'l.
Salutacions.
És la 154R, la que porta publicitat de Temps de neu, m'ho acaben de confirmar.
Torna a: Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants