Nou president de FGC

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Nou president de FGC

Entrada Autor: metring » Divendres 28/01/2011 15:42

http://www.fcaf.cat/portal/?author=6

Nomenament del nou President de FGC

divendres, 28 gener 2011 | Font: Comunicats

Logo FGCS’ha nomenat a Enric TICÓ i BUXADOS nou President de FERROCARRILS DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA.

Va ser, entre d’altres càrrecs, Director General de Ports i Transports de la Generalitat (1996-2003) i Vicepresident de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (1997-2003).

Des de la Federació li desitgem molt d’encert en la seva nova tasca.



MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Divendres 28/01/2011 18:27

Bueno, veurem si és capaç de retornar l'esperit FGC que jo vaig conèixer i que ultimament s'ha anat perdent: trens nets i ven mantinguts, puntualitat, respecte i sensibilitat cap al material històric, respecte cap als viatjers, respecte cap als treballadors, etc...



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 28/01/2011 20:55

Caldrà veure pressupost.
MZA_1600 ha escrit:Bueno, veurem si és capaç de retornar l'esperit FGC que jo vaig conèixer i que ultimament s'ha anat perdent: trens nets i ven mantinguts, puntualitat, respecte i sensibilitat cap al material històric, respecte cap als viatjers, respecte cap als treballadors, etc...


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dissabte 29/01/2011 1:27

MZA_1600 ha escrit:Bueno, veurem si és capaç de retornar l'esperit FGC que jo vaig conèixer i que ultimament s'ha anat perdent: trens nets i ven mantinguts, puntualitat, respecte i sensibilitat cap al material històric, respecte cap als viatjers, respecte cap als treballadors, etc...
Aquest senyor no va ser dels que va idear la supressió dels regionals a la Llobregat Anoia? A mi els trens nets, puntualitat... m'agraden molt però la pèrdua de temps no!



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 29/01/2011 4:42

Veig difícil el retorn als semidirectes.

Les llançadores entre Martorell i Manresa i Igualada es van fer per assegurar la regularitat al tram Martorell-Barcelona.


Ferry1ac1 ha escrit:
MZA_1600 ha escrit:Bueno, veurem si és capaç de retornar l'esperit FGC que jo vaig conèixer i que ultimament s'ha anat perdent: trens nets i ven mantinguts, puntualitat, respecte i sensibilitat cap al material històric, respecte cap als viatjers, respecte cap als treballadors, etc...
Aquest senyor no va ser dels que va idear la supressió dels regionals a la Llobregat Anoia? A mi els trens nets, puntualitat... m'agraden molt però la pèrdua de temps no!


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 29/01/2011 8:38

Ferry1ac1 ha escrit:
MZA_1600 ha escrit:Bueno, veurem si és capaç de retornar l'esperit FGC que jo vaig conèixer i que ultimament s'ha anat perdent: trens nets i ven mantinguts, puntualitat, respecte i sensibilitat cap al material històric, respecte cap als viatjers, respecte cap als treballadors, etc...
Aquest senyor no va ser dels que va idear la supressió dels regionals a la Llobregat Anoia? A mi els trens nets, puntualitat... m'agraden molt però la pèrdua de temps no!
No exactament, aquest senyor va idear els metros comarcals del Bages i l'Anoia, qui va decidir que entre Martorell i Barcelona es convertís en la cosa que s'ha convertit ara, em costa trobar una paraula per definir-ho va ser la direcció que hi ha hagut en aquests anys.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1637
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dissabte 29/01/2011 23:00

Enric Ticó i Buxadós (Barcelona, 1960) és un advocat i polític català. Llicenciat en dret. A començaments dels anys 1980 fou secretari de les Joventuts Nacionalistes de Catalunya i militant de Convergència Democràtica de Catalunya. Fou escollit diputat a les eleccions al Parlament de Catalunya de 1984 per Convergència i Unió. El 2003 fou membre del consell d'administració de l'Autoritat de Transport Metropolità (ATM). Actualment és president de la Federació Espanyola de Transitaris, Organització per a la Logística i el Transport (FETEIA-OLT)

Aquest senyor va ser molts anys Director General de Ports i Transports de la Generalitat i Vicepresident de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya una bona etapa dels FGC.

I el creador de la "Cuca d'En Ticó", us en recordeu?, la línia 11!!!!!!!!. Tanmateix li desitjo sort, ganes i uns FGC com en els millors temps, malgrat que els problemes de tipus inversions......., Salut!



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”