Nou telèfon gratuït de FGC per a reclamacions

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Nou telèfon gratuït de FGC per a reclamacions

Entrada Autor: metring » Dimecres 25/05/2011 13:53

Menys mal que hi ha algú que no es limita només a les xarxes socials, i posa un servei de telèfon!

http://fgc.cat/downloads/notes_premsa/d ... el_900.pdf

Nou telèfon gratuït de reclamacions per als clients d’FGC

• El nou número per atendre les incidències i reclamacions dels clients és el 900 90 15 15
• El telèfon atendrà les reclamacions dels clients de les línies d’FGC, del cremallera de Montserrat i de les estacions de muntanya de Vall de Núria i La Molina

Barcelona, 25 de maig de 2011

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya posarà en servei el nou número de telèfon gratuït per a reclamacions 900 90 15 15, el proper divendres 27 de maig.

Aquest nou telèfon 900 és totalment gratuït i atendrà les incidències de tots els clients d’FGC, tant de les línies metropolitanes (Barcelona-Vallès i Llobregat-Anoia) i la línia Lleida-La Pobla de Segur, com del cremallera de Montserrat i de les estacions de muntanya de Vall de Núria i La Molina.

Aquest nou telèfon serà una finestra més perquè els clients puguin fer arribar els seus comentaris, queixes, reclamacions i incidències. Cal recordar que existeixen altres vies per tal de que els clients contactin amb la companyia com els propis agents d’FGC, l’apartat de reclamacions de http://www.fgc.cat, els nous perfils corporatius als canals de comunicació 2.0: Twitter (http://twitter.com/fgc_fgc) o Facebook (http://www.facebook.com/fgcferrocarrils) i els Centres d’Atenció al Client de les estacions de Pl. Catalunya i Pl. Espanya.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 25/05/2011 18:07

Bé, en tot cas recordeu que el llibre de reclamacions és l'eina més clàssica per fer-les.

També transport.cat és un bon llibre d'observacions, tot i que no oficialitzat encara per la companyia. :D Després del twitter i facebook...

Veient l'evolució que porta FGC al Vallès sobretot, és esperable un augment de les insatisfaccions dels usuaris.

Estic a l'espera de veure l'evolució de TMB. La faran FGC, Rodalies de Catalunya...? Clinc Clong Pròxima Estació: Badalona-Pompeu Fabra. Aquest Tren Finalitza el Seu Recorregut en aquesta estació.

a Barcelona, és FGC el que ens mou. :P
metring ha escrit:Menys mal que hi ha algú que no es limita només a les xarxes socials, i posa un servei de telèfon!

http://fgc.cat/downloads/notes_premsa/d ... el_900.pdf

Nou telèfon gratuït de reclamacions per als clients d’FGC

• El nou número per atendre les incidències i reclamacions dels clients és el 900 90 15 15
• El telèfon atendrà les reclamacions dels clients de les línies d’FGC, del cremallera de Montserrat i de les estacions de muntanya de Vall de Núria i La Molina

Barcelona, 25 de maig de 2011

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya posarà en servei el nou número de telèfon gratuït per a reclamacions 900 90 15 15, el proper divendres 27 de maig.

Aquest nou telèfon 900 és totalment gratuït i atendrà les incidències de tots els clients d’FGC, tant de les línies metropolitanes (Barcelona-Vallès i Llobregat-Anoia) i la línia Lleida-La Pobla de Segur, com del cremallera de Montserrat i de les estacions de muntanya de Vall de Núria i La Molina.

Aquest nou telèfon serà una finestra més perquè els clients puguin fer arribar els seus comentaris, queixes, reclamacions i incidències. Cal recordar que existeixen altres vies per tal de que els clients contactin amb la companyia com els propis agents d’FGC, l’apartat de reclamacions de http://www.fgc.cat, els nous perfils corporatius als canals de comunicació 2.0: Twitter (http://twitter.com/fgc_fgc) o Facebook (http://www.facebook.com/fgcferrocarrils) i els Centres d’Atenció al Client de les estacions de Pl. Catalunya i Pl. Espanya.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

fcuevas27

Entrada Autor: fcuevas27 » Dijous 26/05/2011 12:12

No me extrañaria que uno llamase para quejarse y te tomasen por el pito el sereno... a mas a mas de las vias ya indicadas. Quedan los tribunales ordinarios y entre el libro de reclamaciones , existe la figura de la Junta Arbrital de Transporte de Catalunya, por si alguien no se conforma con rellenar una hoja en el libro de reclamaciones y no hagan ni pu... caso.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 26/05/2011 12:22

Ara que pràcticament tothom té accés a internet, no veig la necessitat d'habilitar un telèfon, i més havent-hi també el full de reclamació de tota la vida. A TMB, per exemple, ja fa temps que faig les reclamacions per internet, ja que és més àgil. Suposo que per telèfon igualment caldrà facilitar tota una sèrie de dades que no agilitzaran en absolut el procés.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 26/05/2011 20:23

Mmmm....hi ha encara sectors importants de població que no els parlis d'internet. Hi ha molta gent que no s'entén amb una màquina autovenda!
Guigui ha escrit:Ara que pràcticament tothom té accés a internet, no veig la necessitat d'habilitar un telèfon, i més havent-hi també el full de reclamació de tota la vida. A TMB, per exemple, ja fa temps que faig les reclamacions per internet, ja que és més àgil. Suposo que per telèfon igualment caldrà facilitar tota una sèrie de dades que no agilitzaran en absolut el procés.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 26/05/2011 23:52

Doncs per aquests, el full de reclamació ja fa. No entenc FGC i el TAC+: retallen per un costat, i en canvi es gasten els diners en coses supèrflues.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 26/05/2011 23:56

No sé quin cost tindrà per FGC aquest servei però crec que és calderilla.
Guigui ha escrit:Doncs per aquests, el full de reclamació ja fa. No entenc FGC i el TAC+: retallen per un costat, i en canvi es gasten els diners en coses supèrflues.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 27/05/2011 0:09

Una línia 900 és de cobrament revertit. Una idea de quant costa: http://www.movistar.es/qx/publtarifas/1 ... esetas.htm

Partint de la base d'alguns centenars de trucades al dia, feu números per a tot un any.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”