Futurs serveis regionals Barcelona-Tarragona en ample ibèric

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.

Futurs serveis regionals Barcelona-Tarragona en ample ibèric

EntradaAutor: jEiiK0b » Dimecres 24/08/2011 22:02

Fil procedent de viewtopic.php?p=195482#p195482

Mako448 ha escrit:I molt em temo que quan tots els LD i la majoria de MD passin per la LAV en el futur,els pocs regionals que aniràn per la via convecional(que jo crec que hi hauràn)seràn rodalies allargats,com el Reus de la tarda


Vols dir? Els LD probablement es desviaran per la LAV, però encara falten anys (variant Tarragona-Vandellós, estació Aeroport de Reus, etc.). I els MD difícilment desapareixeran. Quins suprimiries? Si es fes i algun regional ha de quedar trobo lògic que hauria de ser algun dels que van a indrets on no es pot arribar en AV, com Tortosa, Móra d'Ebre, etc.
Ui la que liariem si els el·liminéssim...
jEiiK0b
N5
N5
 
Entrades: 118
Membre des de: Dimecres 10/08/2011 15:47
Ubicació: Esparreguera

Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?

EntradaAutor: victorcasta » Dimecres 24/08/2011 22:15

jEiiK0b ha escrit:
Mako448 ha escrit:I molt em temo que quan tots els LD i la majoria de MD passin per la LAV en el futur,els pocs regionals que aniràn per la via convecional(que jo crec que hi hauràn)seràn rodalies allargats,com el Reus de la tarda


Vols dir? Els LD probablement es desviaran per la LAV, però encara falten anys (variant Tarragona-Vandellós, estació Aeroport de Reus, etc.). I els MD difícilment desapareixeran. Quins suprimiries? Si es fes i algun regional ha de quedar trobo lògic que hauria de ser algun dels que van a indrets on no es pot arribar en AV, com Tortosa, Móra d'Ebre, etc.
Ui la que liariem si els el·liminéssim...


Doncs sí que s'eliminarien els regionals de tipus exprés (CEX, REX, MD) i quedarien els regionals pelats. Destinacions com les que dius (Tortosa i Móra d'Ebre) podran ser servides per Avant amb canvi d'ample, i fer servir la LAV fins al Camp de Tarragona.
victorcasta
N10
N10
 
Entrades: 4544
Membre des de: Dissabte 14/05/2005 11:32
Ubicació: Terrassa // Camp de l'Arpa

Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?

EntradaAutor: RogerHernan95 » Dimecres 24/08/2011 22:39

victorcasta ha escrit:
Doncs sí que s'eliminarien els regionals de tipus exprés (CEX, REX, MD) i quedarien els regionals pelats. Destinacions com les que dius (Tortosa i Móra d'Ebre) podran ser servides per Avant amb canvi d'ample, i fer servir la LAV fins al Camp de Tarragona.


Ja que al mateix temps la LAV Valencia-Castelló estará acabada, seria més pràctic migrar tota la linia de l'estació "Central" de Tarragona fins Castellón en ample UIC, ramal a Tortosa inclòs, en comptes de fer una nova LAV en paral.lel; fent servir Avants i/o 449 (que pel seu diseny de bogies i motor es poden adaptar facilment a UIC) pels serveis de Mitjana Distancia

Aixó facilitaria la hipotètica conversió progresiva de la xarxa d'Adif a ample UIC
RogerHernan95 l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 26/08/2011 23:54, en total s’ha editat 1 vegada.
RogerHernan95
N5
N5
 
Entrades: 114
Membre des de: Dimarts 16/08/2011 20:34
Ubicació: Segur de Calafell

Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?

EntradaAutor: jEiiK0b » Dimecres 24/08/2011 23:10

victorcasta ha escrit:
Doncs sí que s'eliminarien els regionals de tipus exprés (CEX, REX, MD) i quedarien els regionals pelats. Destinacions com les que dius (Tortosa i Móra d'Ebre) podran ser servides per Avant amb canvi d'ample, i fer servir la LAV fins al Camp de Tarragona.


I deixar als usuaris de tarragona tirats a Perafort? De qui és aquesta idea? Abans de fer un potingue a la LAV entre BCN i Tarragona amb AVEs i Avants a punta pala, perquè no és millor quadruplicar el tram Castelldefels-Sants? I si cal més enllà... M'allargaria amb molts arguments, però prefereixo deixar-ho aquí.

Nois, això és un desastre >:(
jEiiK0b
N5
N5
 
Entrades: 118
Membre des de: Dimecres 10/08/2011 15:47
Ubicació: Esparreguera

Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?

EntradaAutor: victorcasta » Dimecres 24/08/2011 23:14

jEiiK0b ha escrit:
victorcasta ha escrit:
Doncs sí que s'eliminarien els regionals de tipus exprés (CEX, REX, MD) i quedarien els regionals pelats. Destinacions com les que dius (Tortosa i Móra d'Ebre) podran ser servides per Avant amb canvi d'ample, i fer servir la LAV fins al Camp de Tarragona.


I deixar als usuaris de tarragona tirats a Perafort? De qui és aquesta idea? Abans de fer un potingue a la LAV entre BCN i Tarragona amb AVEs i Avants a punta pala, perquè no és millor quadruplicar el tram Castelldefels-Sants? I si cal més enllà... M'allargaria amb molts arguments, però prefereixo deixar-ho aquí.

Nois, això és un desastre >:(


I per què s'han de quedar tirats a Perafort? Trens regionals pelats per via convencional, trens exprés aprofitarien la LAV des de Tarragona fins a Barcelona, trànsits locals servits pel nucli de rodalia.
victorcasta
N10
N10
 
Entrades: 4544
Membre des de: Dissabte 14/05/2005 11:32
Ubicació: Terrassa // Camp de l'Arpa

Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?

EntradaAutor: RogerHernan95 » Dimecres 24/08/2011 23:33

L'estació del Camp estaria conectada amb la Reus-Roda i la de l'aeroport de Reus amb ramals desde la xarxa convencional
RogerHernan95
N5
N5
 
Entrades: 114
Membre des de: Dimarts 16/08/2011 20:34
Ubicació: Segur de Calafell

Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?

EntradaAutor: jEiiK0b » Dijous 25/08/2011 0:23

victorcasta ha escrit:I per què s'han de quedar tirats a Perafort? Trens regionals pelats per via convencional, trens exprés aprofitarien la LAV des de Tarragona fins a Barcelona, trànsits locals servits pel nucli de rodalia.


I quina freqüència posaries als regionals pelats?
Posar els MD per la LAV també implicaria augmentar les tarifes ara que hi penso (CEX/REX BCN-Tarragona 6,65€ vs. Avant BCN-Camp de Tarragona 14,10€).
jEiiK0b
N5
N5
 
Entrades: 118
Membre des de: Dimecres 10/08/2011 15:47
Ubicació: Esparreguera

Re: Futurs serveis regionals Barcelona-Tarragona en ample ib

EntradaAutor: 437.001 » Divendres 26/08/2011 23:45

RogerHernan95: en català s´escriu Castelló, si vols escriure Castellón, fes-ho quan escriguis en castellà.

No crec que convingui treure els regionals per via convencional, i menys els de Tortosa.
No tothom que puja a Tortosa va a BCN, de fet un bon nombre de passatgers baixa a Tarragona, i deixarien de prendre el tren si passés per la LAV.
437.001
N10
N10
 
Entrades: 4457
Membre des de: Diumenge 29/05/2005 21:05
Ubicació: Tarragona

Re: Futurs serveis regionals Barcelona-Tarragona en ample ib

EntradaAutor: RogerHernan95 » Divendres 26/08/2011 23:53

No pensava treure serveis regionals sino fer els mateixos serveis però en ample UIC i amb 449 reformades per circular en aquest ample de via, amb serveis Tortosa-Tarragona que anirien fins l'estació a Tarragona centre, en UIC, sota la plaça Imperial Tarraco
RogerHernan95
N5
N5
 
Entrades: 114
Membre des de: Dimarts 16/08/2011 20:34
Ubicació: Segur de Calafell

Re: Futurs serveis regionals Barcelona-Tarragona en ample ib

EntradaAutor: 437.001 » Dissabte 27/08/2011 0:08

RogerHernan95 ha escrit:No pensava treure serveis regionals sino fer els mateixos serveis però en ample UIC i amb 449 reformades per circular en aquest ample de via, amb serveis Tortosa-Tarragona que anirien fins l'estació a Tarragona centre, en UIC, sota la plaça Imperial Tarraco


No cal somiar truites, estem en crisi i sota la plaça Imperial a Tarragona només seguiràn havent-hi restes romanes i clavegueram (i clavegueram romà) durant molts, molts, però que MOLTS anys. I potser mai es faci.
437.001
N10
N10
 
Entrades: 4457
Membre des de: Diumenge 29/05/2005 21:05
Ubicació: Tarragona

Re: Futurs serveis regionals Barcelona-Tarragona en ample ib

EntradaAutor: RogerHernan95 » Dissabte 27/08/2011 0:17

Lo que dic está pensat a llarg termini, pel Plá Territorial Parcial del Camp de Tarragona. Si hi ha sort i d'aquí uns anys la crisi comença a remetre tots aquestos projectes ja serán més viables.

Imatge
RogerHernan95
N5
N5
 
Entrades: 114
Membre des de: Dimarts 16/08/2011 20:34
Ubicació: Segur de Calafell


Torna a: Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants