Futurs serveis regionals Barcelona-Tarragona en ample ibèric

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
jEiiK0b
N5
N5
Entrades: 118
Ubicació: Esparreguera

Futurs serveis regionals Barcelona-Tarragona en ample ibèric

Entrada Autor: jEiiK0b » Dimecres 24/08/2011 22:02

Fil procedent de http://www.transport.cat/viewtopic.php?p=195482#p195482
Mako448 ha escrit:I molt em temo que quan tots els LD i la majoria de MD passin per la LAV en el futur,els pocs regionals que aniràn per la via convecional(que jo crec que hi hauràn)seràn rodalies allargats,com el Reus de la tarda
Vols dir? Els LD probablement es desviaran per la LAV, però encara falten anys (variant Tarragona-Vandellós, estació Aeroport de Reus, etc.). I els MD difícilment desapareixeran. Quins suprimiries? Si es fes i algun regional ha de quedar trobo lògic que hauria de ser algun dels que van a indrets on no es pot arribar en AV, com Tortosa, Móra d'Ebre, etc.
Ui la que liariem si els el·liminéssim...



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 24/08/2011 22:15

jEiiK0b ha escrit:
Mako448 ha escrit:I molt em temo que quan tots els LD i la majoria de MD passin per la LAV en el futur,els pocs regionals que aniràn per la via convecional(que jo crec que hi hauràn)seràn rodalies allargats,com el Reus de la tarda
Vols dir? Els LD probablement es desviaran per la LAV, però encara falten anys (variant Tarragona-Vandellós, estació Aeroport de Reus, etc.). I els MD difícilment desapareixeran. Quins suprimiries? Si es fes i algun regional ha de quedar trobo lògic que hauria de ser algun dels que van a indrets on no es pot arribar en AV, com Tortosa, Móra d'Ebre, etc.
Ui la que liariem si els el·liminéssim...
Doncs sí que s'eliminarien els regionals de tipus exprés (CEX, REX, MD) i quedarien els regionals pelats. Destinacions com les que dius (Tortosa i Móra d'Ebre) podran ser servides per Avant amb canvi d'ample, i fer servir la LAV fins al Camp de Tarragona.



RogerHernan95
N5
N5
Entrades: 117
Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000309752594
Ubicació: Segur de Calafell

Entrada Autor: RogerHernan95 » Dimecres 24/08/2011 22:39

victorcasta ha escrit:
Doncs sí que s'eliminarien els regionals de tipus exprés (CEX, REX, MD) i quedarien els regionals pelats. Destinacions com les que dius (Tortosa i Móra d'Ebre) podran ser servides per Avant amb canvi d'ample, i fer servir la LAV fins al Camp de Tarragona.
Ja que al mateix temps la LAV Valencia-Castelló estará acabada, seria més pràctic migrar tota la linia de l'estació "Central" de Tarragona fins Castellón en ample UIC, ramal a Tortosa inclòs, en comptes de fer una nova LAV en paral.lel; fent servir Avants i/o 449 (que pel seu diseny de bogies i motor es poden adaptar facilment a UIC) pels serveis de Mitjana Distancia

Aixó facilitaria la hipotètica conversió progresiva de la xarxa d'Adif a ample UIC
RogerHernan95 l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 26/08/2011 23:54, en total s’ha editat 1 vegada.



jEiiK0b
N5
N5
Entrades: 118
Ubicació: Esparreguera

Entrada Autor: jEiiK0b » Dimecres 24/08/2011 23:10

victorcasta ha escrit:
Doncs sí que s'eliminarien els regionals de tipus exprés (CEX, REX, MD) i quedarien els regionals pelats. Destinacions com les que dius (Tortosa i Móra d'Ebre) podran ser servides per Avant amb canvi d'ample, i fer servir la LAV fins al Camp de Tarragona.
I deixar als usuaris de tarragona tirats a Perafort? De qui és aquesta idea? Abans de fer un potingue a la LAV entre BCN i Tarragona amb AVEs i Avants a punta pala, perquè no és millor quadruplicar el tram Castelldefels-Sants? I si cal més enllà... M'allargaria amb molts arguments, però prefereixo deixar-ho aquí.

Nois, això és un desastre >:(



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 24/08/2011 23:14

jEiiK0b ha escrit:
victorcasta ha escrit:
Doncs sí que s'eliminarien els regionals de tipus exprés (CEX, REX, MD) i quedarien els regionals pelats. Destinacions com les que dius (Tortosa i Móra d'Ebre) podran ser servides per Avant amb canvi d'ample, i fer servir la LAV fins al Camp de Tarragona.
I deixar als usuaris de tarragona tirats a Perafort? De qui és aquesta idea? Abans de fer un potingue a la LAV entre BCN i Tarragona amb AVEs i Avants a punta pala, perquè no és millor quadruplicar el tram Castelldefels-Sants? I si cal més enllà... M'allargaria amb molts arguments, però prefereixo deixar-ho aquí.

Nois, això és un desastre >:(
I per què s'han de quedar tirats a Perafort? Trens regionals pelats per via convencional, trens exprés aprofitarien la LAV des de Tarragona fins a Barcelona, trànsits locals servits pel nucli de rodalia.



RogerHernan95
N5
N5
Entrades: 117
Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000309752594
Ubicació: Segur de Calafell

Entrada Autor: RogerHernan95 » Dimecres 24/08/2011 23:33

L'estació del Camp estaria conectada amb la Reus-Roda i la de l'aeroport de Reus amb ramals desde la xarxa convencional



jEiiK0b
N5
N5
Entrades: 118
Ubicació: Esparreguera

Entrada Autor: jEiiK0b » Dijous 25/08/2011 0:23

victorcasta ha escrit:I per què s'han de quedar tirats a Perafort? Trens regionals pelats per via convencional, trens exprés aprofitarien la LAV des de Tarragona fins a Barcelona, trànsits locals servits pel nucli de rodalia.
I quina freqüència posaries als regionals pelats?
Posar els MD per la LAV també implicaria augmentar les tarifes ara que hi penso (CEX/REX BCN-Tarragona 6,65€ vs. Avant BCN-Camp de Tarragona 14,10€).



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 26/08/2011 23:45

RogerHernan95: en català s´escriu Castelló, si vols escriure Castellón, fes-ho quan escriguis en castellà.

No crec que convingui treure els regionals per via convencional, i menys els de Tortosa.
No tothom que puja a Tortosa va a BCN, de fet un bon nombre de passatgers baixa a Tarragona, i deixarien de prendre el tren si passés per la LAV.



RogerHernan95
N5
N5
Entrades: 117
Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000309752594
Ubicació: Segur de Calafell

Entrada Autor: RogerHernan95 » Divendres 26/08/2011 23:53

No pensava treure serveis regionals sino fer els mateixos serveis però en ample UIC i amb 449 reformades per circular en aquest ample de via, amb serveis Tortosa-Tarragona que anirien fins l'estació a Tarragona centre, en UIC, sota la plaça Imperial Tarraco



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 27/08/2011 0:08

RogerHernan95 ha escrit:No pensava treure serveis regionals sino fer els mateixos serveis però en ample UIC i amb 449 reformades per circular en aquest ample de via, amb serveis Tortosa-Tarragona que anirien fins l'estació a Tarragona centre, en UIC, sota la plaça Imperial Tarraco
No cal somiar truites, estem en crisi i sota la plaça Imperial a Tarragona només seguiràn havent-hi restes romanes i clavegueram (i clavegueram romà) durant molts, molts, però que MOLTS anys. I potser mai es faci.



RogerHernan95
N5
N5
Entrades: 117
Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000309752594
Ubicació: Segur de Calafell

Entrada Autor: RogerHernan95 » Dissabte 27/08/2011 0:17

Lo que dic está pensat a llarg termini, pel Plá Territorial Parcial del Camp de Tarragona. Si hi ha sort i d'aquí uns anys la crisi comença a remetre tots aquestos projectes ja serán més viables.

Imatge



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”