Tren turístic Costa Brava

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Re: Tren turístic Costa Brava

Entrada Autor: wefer » Divendres 12/09/2014 1:26

Renfe451 ha escrit:
César ha escrit:Un any després aquest tren turístic Costa Brava suposo que ha quedat al calaix d'algun despatxo, oi?
De moment, no se sap res al respecte, malauradament.
Fa 1 any en aquest mateix fil ja vaig comentar que tots els projectes de la CEHFE acaben en "molt soroll per a no res".
Desgraciadament, tenia raó. Espero que com a mínim no s'hagin "perdut" diners pel mig.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 12/09/2014 1:58

Jo penso des del meu punt de vista que CEHFE, ha quedat molt tocada després del famós "escàndol Peñarroya". Per això, molts projectes com aquest es troben en aquesta situació.



marciruelos
N5
N5
Entrades: 84
Facebook: facebook.com/marciruelos
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: marciruelos » Divendres 12/09/2014 10:12

Cal recordar que l'any passat no teniem RG1. Suposo que aquest any no ho han posat per això



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 12/09/2014 11:52

Renfe451 ha escrit:Jo penso des del meu punt de vista que CEHFE, ha quedat molt tocada després del famós "escàndol Peñarroya". Per això, molts projectes com aquest es troben en aquesta situació.
La CEHFE és (va ser?) simplement un "xiringuito" per robar subvencions:
http://www.ferronoticias.net/2013/10/23 ... venciones/

De fet, no es podia esperar res de bo d'una institució dirigida durant molt temps per exterroristes d'ultradreta:
http://www.andalucesdiario.es/ciudadanx ... xconvicto/

Per desgràcia, els nostres polítics els van riure les gràcies com sempre, els mateixos polítics que quan van a veure'ls afeccionats de bona fe amb bons projectes per a la societat ni els reben.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 12/09/2014 16:10

El que és indignant és que en una associació relacionada amb el ferrocarril, hi hagin (o hi haguéssin) ex-militants de Milicia Catalana, antiga organització terrorista que entre finals dels 70 i fins als 90, havia col·locat bombes contra els sectors catalanistes majoritàriament. Després, el cas de Peñarroya va suposar una esquitxada greu a les associacions del ferrocarril que organitzen trens turístics, amb el risc de que la seva imatge pogués quedar malmesa, però afortunadament sembla que no ha estat així. Tal i com ho has dit Wefer, el CEHFE actualment ha de millorar molt per recuperar la credibilitat. Credibilitat que sembla que mai hagin tingut, si durant tots aquests anys han estat defraudant amb les subvencions. Si el projecte del Tren Turístic Costa Brava està guardat en un calaix, no és pas estrany, però prefereixo que del projecte se'n fagi càrrec la FFE.



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”