Autor: EUKibo » Dijous 05/04/2007 15:22
Els de dos pisos es bona idea, pero sempre i quan no siguin com les que te actualment Renfe operadora fent servei comercial de rodalies. Els porcs als camions van mes amples que les persones en aquests trens.
Jo que soc molt estret i hi cap en els seients ni pels passadissos si hi ha gent. A més que si se't seu algú al davant no hi caben les cames, les has d'intercalar. I ja no dir la funcionalitat d'aquests trens amb les aglomeracions que hi ha, 5min parats en una estació intentant sortir i entrar la gent.... Els trens Granollers-Vilanova son mortals, com que fusionen dues linies de rodalies (C2nord i C2 sud) les aglomeracions en el tram central a les estacions son descomunals, i per un servei de rodalies tant poques portes colapsen la circulació, per no dir la tortura que es agafar aquests trens (i no entro en la ventilació que et surt directa a la cara i et resseca els ulls si seus a la finestra).
El tren de dos pisos francès que s'utilitza per regionals si que ho trobo força bé, sempre i quan no es passin possant tants seients com possa RENFE que s'ha passat mil pobles amb la disribució, esque ni una companyia low low cost del mes ranci faria un servei tant pèssim. I això, la distribució de portes, si es Regional tampoc calen tantes com en un servei de Rodalies que un Civia, 447 o una 440 fan mes el pes parlant de distribució de portes i seients.