A l'article que cites s'hi diu això:trensmat ha escrit:Aficionados del ferrocarril preparen los trajes de luto y las cámaras de fotos para despedir el ferrocarril en la costa dorada. Línea Salou - Tarragona DEP 1868 - 2016.
A més, amb mentides.[...] Como medida para mantener la conexión ferroviaria del municipio, Fomento planteó construir una nueva estación, a la altura del Hotel Regina, para mantener la conexión de la capital de la Costa Daurada con Tarragona y Barcelona. Sin embargo, en una reunión mantenida hace unas semanas con el Ministerio de Fomento, el Ayuntamiento de Salou ha pedido que no lleve a cabo esta construcción, "ya que afectaría negativamente a la vialidad de la ciudad; creando los mismos problemas que se dan en estos momentos en el centro de la ciudad"[...]
Per què no diuen que és exactament al revés, que és Salou qui va proposar l'estació a l'Hotel Regina, i que ara és Foment qui la rebutja, i que a Salou ja li sembla bé, perquè quan menys tren, millor per Autocars Plana? O és que era així de bon principi, i era Foment qui havia d'anar darrera de Salou per intentar salvar els mobles?
A Port Aventura estan emprenyats com una mona: els hi treuen el tren a Tortosa/Castelló/València, i segurament els hi treuran també la gran majoria dels trens a Tarragona/Barcelona.
Tant rucs com a Lloret, que a hores d'ara ja tindria tren si ho haguéssin acceptat.