Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.

Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

EntradaAutor: Granolleri » Dimarts 30/01/2018 19:34

trensmat ha escrit:Resem que Renfe no apliqui al Corredor mediterrani la mateixa tarifa que l'eix atlàntic, ja que la tarifa MD 4 es la que s'aplica als trajectes Avant com el Barcelona - Lleida i el Madrid - Toledo.


Tant de bo s'apliqués la tarifa 4 a la línia R16 i deixeu de pagar menys que a les altres línies. I no, no s'aplica allà no vostè diu, sinó en trajectes MD com... sí, els de la línia R11 que vostè tant odia!
Granolleri
N8
N8
 
Entrades: 762
Membre des de: Divendres 19/12/2014 15:56
Ubicació: Granollers (Vallès Oriental)

Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

EntradaAutor: ortegote » Dimarts 30/01/2018 21:08

Sobre tarifas mas caras a la que de Tortosa a Barcelona les de por poner un S120 fijo que suben tarifas y si algun servicio usa intercanviador y llega a BCN via LAV pues mucho mas que va a subir.
La PTP esta politizada y no iran nunca en contra de sus colores politicos, al final me creere que solo saben hacer tripticos.
Saludos.
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
 
Entrades: 855
Membre des de: Dimarts 25/06/2013 18:11
Ubicació: a prop d' ADIF

Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

EntradaAutor: trenesrenfe123 » Dimarts 30/01/2018 21:13

L'estació de L'Hospitalet no tindrà cap via de topera per rebotar trens cap a Tarragona. Passo molt sovint per allà i no es veu res d'això. És una estació amb esquema de vies amb format Corredor Mediterrani, és a dir, dues vies generals i una via desviada a cada banda. Només hi ha dues toperes, que neixen de les dues desviades, amb una longitud útil màxima d'uns 20-30 metres (per apartar una locomotora o maquinària de via) i a més per "rebotar" cap a València.

Dit això, em sembla una tonteria tancar la línia actual per la costa en un moment que se suposa que el transport públic està en expansió. Però jo no ho donaria per fet: em consta que la Generalitat ja ha sol·licitat el traspàs de la línia de forma oficial, o sigui que hi està interessada. Altra cosa és que entre el 155 i la pressió dels alcaldes ferrofòbis s'acabi complint. Però fins a l'últim moment jo no donaria les coses per fetes. El futur d'aquesta línia per mí i es implantar el TramCamp sense cap mena de dubte.

Ara, de la mateixa forma que estic a favor de mantenir la línia actual, crec que els regionals de la R16 no haurien de seguir circulant per allà. Mantenir la línia amb un format diferent, sí. Però mantenir-la per fer circular els regionals no. Cal d'una vegada per totes un servei digne entre les Terres de l'Ebre i Barcelona, amb bones freqüències, bon servei, que es pugui viatjar entre les dues ciutats en menys d'1h 45 minuts, cosa que per la nova variant es podrà fer perfectament però si segueixen passant per la línia actual, no.

Granolleri ha escrit:
trensmat ha escrit:Resem que Renfe no apliqui al Corredor mediterrani la mateixa tarifa que l'eix atlàntic, ja que la tarifa MD 4 es la que s'aplica als trajectes Avant com el Barcelona - Lleida i el Madrid - Toledo.


Tant de bo s'apliqués la tarifa 4 a la línia R16 i deixeu de pagar menys que a les altres línies. I no, no s'aplica allà no vostè diu, sinó en trajectes MD com... sí, els de la línia R11 que vostè tant odia!

Quina enveja, així va tot. Jo me n'alegraria que gent d'un territori ferroviàriament (i en altres temes també) molt maltractat paguem menys, i en comptes de demanar que paguem més, em centraria a demanar una baixada de tarifes pels trens de la R11. És de ser rucs.
trenesrenfe123
N6
N6
 
Entrades: 177
Membre des de: Dimecres 30/03/2016 20:36

Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

EntradaAutor: Carlos González » Dimarts 30/01/2018 23:38

trenesrenfe123 ha escrit:Dit això, em sembla una tonteria tancar la línia actual per la costa en un moment que se suposa que el transport públic està en expansió. Però jo no ho donaria per fet: em consta que la Generalitat ja ha sol·licitat el traspàs de la línia de forma oficial, o sigui que hi està interessada. Altra cosa és que entre el 155 i la pressió dels alcaldes ferrofòbis s'acabi complint. Però fins a l'últim moment jo no donaria les coses per fetes. El futur d'aquesta línia per mí i es implantar el TramCamp sense cap mena de dubte.

Ara, de la mateixa forma que estic a favor de mantenir la línia actual, crec que els regionals de la R16 no haurien de seguir circulant per allà. Mantenir la línia amb un format diferent, sí. Però mantenir-la per fer circular els regionals no. Cal d'una vegada per totes un servei digne entre les Terres de l'Ebre i Barcelona, amb bones freqüències, bon servei, que es pugui viatjar entre les dues ciutats en menys d'1h 45 minuts, cosa que per la nova variant es podrà fer perfectament però si segueixen passant per la línia actual, no.


Si s'arriba a desmantelar el tram, el TRAMCamp l'haurien de fer com el tren-tram de la Bahía de Cádiz fent via Vila-seca com tram, i l'altre, utilitzar el corredor de Salou-Tarragona per fer servir llavors per fer serveis exprés d'estiu com tren.

Jo prefereixo que no es tanqui el tram i segueixi sent un tram per tren convencional, s'ha de millorar el tram això sí, s'hauria d'haver fet un desdoblament allà i millorant els accesos de les estacions (com noves entrades, màquines de vendes de bitllets, passos de nivell o soterrar en algunes parts) i fer baixadors a Miami i Vilafortuny.

Alguns R16 sí que haurien de passar per l'actual Corredor Mediterrani,, per el Nou Corredor Mediterrani faria passar els regionals exprés, trens d'alta velocitat i sobretot trens de mercaderies.

Amb això, i un bon servei de busos per l'àrea metropolitana de Tarragona... ja no crec que calgui el TRAMCamp.
¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! :music

Álbum: Mike Rutherford-Smallcreep's Day
Avatar de l’usuari
Carlos González
N8
N8
 
Entrades: 1242
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

EntradaAutor: Carlos González » Dimarts 30/01/2018 23:54

Sembla ser que en Granados no li agrada els soterraments, o la idea de soterrar a Salou... a Barcelona es vol soterraments i ell ho subestima això (he escrit irònicament) i diu que és "una ximpleria"

Més ximple és que es doni a si mateix el like al seu tweet.
Carlos González l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 30/01/2018 23:58, en total s’ha editat 1 vegada.
¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! :music

Álbum: Mike Rutherford-Smallcreep's Day
Avatar de l’usuari
Carlos González
N8
N8
 
Entrades: 1242
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

EntradaAutor: trensmat » Dimarts 30/01/2018 23:57

Granolleri ha escrit:
trensmat ha escrit:Resem que Renfe no apliqui al Corredor mediterrani la mateixa tarifa que l'eix atlàntic, ja que la tarifa MD 4 es la que s'aplica als trajectes Avant com el Barcelona - Lleida i el Madrid - Toledo.


Tant de bo s'apliqués la tarifa 4 a la línia R16 i deixeu de pagar menys que a les altres línies. I no, no s'aplica allà no vostè diu, sinó en trajectes MD com... sí, els de la línia R11 que vostè tant odia!


No penso caure en les seves provocacions per educació i per respecte als demés usuaris del fòrum.
http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge
Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
 
Entrades: 1477
Membre des de: Dimecres 06/05/2009 17:10
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Re: Cambrils, L'Hospitalet de l'Infant | noves estacions.

EntradaAutor: 437.001 » Dimecres 31/01/2018 6:06

robertotlh ha escrit:Potser es per si la Gene vol mantenir la RT2 per la variant. Si així fos em sembla que portarà aire


Se sospita que va ser per la RT2 per la variant.
Ja no se'n parla, perquè efectivament transportaria aire. I queda el tema de Port Aventura, que si es manté, doncs algun tren haurà de tenir.
437.001
N10
N10
 
Entrades: 4352
Membre des de: Diumenge 29/05/2005 21:05
Ubicació: Tarragona

Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

EntradaAutor: 437.001 » Dimecres 31/01/2018 6:10

trenesrenfe123 ha escrit:L'estació de L'Hospitalet no tindrà cap via de topera per rebotar trens cap a Tarragona. Passo molt sovint per allà i no es veu res d'això.


Hi ha desenes de fotografies: torna-hi a passar, i mira-te-la millor.

I també hi ha Google Maps...
437.001
N10
N10
 
Entrades: 4352
Membre des de: Diumenge 29/05/2005 21:05
Ubicació: Tarragona

Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

EntradaAutor: Granolleri » Dimecres 31/01/2018 19:07

trenesrenfe123 ha escrit:
Granolleri ha escrit:
trensmat ha escrit:Resem que Renfe no apliqui al Corredor mediterrani la mateixa tarifa que l'eix atlàntic, ja que la tarifa MD 4 es la que s'aplica als trajectes Avant com el Barcelona - Lleida i el Madrid - Toledo.


Tant de bo s'apliqués la tarifa 4 a la línia R16 i deixeu de pagar menys que a les altres línies. I no, no s'aplica allà no vostè diu, sinó en trajectes MD com... sí, els de la línia R11 que vostè tant odia!

Quina enveja, així va tot. Jo me n'alegraria que gent d'un territori ferroviàriament (i en altres temes també) molt maltractat paguem menys, i en comptes de demanar que paguem més, em centraria a demanar una baixada de tarifes pels trens de la R11. És de ser rucs.


Exactament el que feieu els usuaris de la línia R16 quan nosaltres ens vam mobilitar per aconseguir millores. Aquest fil n'és una mostra

Per tant, ara us toca tastar el caldo que vàreu fer vosaltres.
Granolleri
N8
N8
 
Entrades: 762
Membre des de: Divendres 19/12/2014 15:56
Ubicació: Granollers (Vallès Oriental)

Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

EntradaAutor: trensmat » Dimecres 31/01/2018 20:21

En serio Granolleri ja n'hi ha prou no creus, això és un fòrum i no es el pati de Twitter on pots insultar sense conseqüències et queda ven clar.

Ni jo i ni cap altre usuari pensà caure en les teves provocacions, aquí es ve a debatre.
http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge
Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
 
Entrades: 1477
Membre des de: Dimecres 06/05/2009 17:10
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

EntradaAutor: 437.001 » Divendres 02/02/2018 0:37

delcamp.cat (01/02/2018)

Front comú a la Costa Daurada per desmantellar la via litoral del tren

Els alcaldes de Salou, Cambrils, Mont-roig i Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant s'han reunit aquest dijous

Granados exigeix «més rigor» a les plataformes del transport públic



Vaja, els Quatre Calçots de l'Apocalipsi s'han reunit.

Frases que són or pur:

Fran Morancho (Mont-roig/Miami): "Hi ha municipis propers on els trens han deixat de passar fa molt de temps i encara tenen les vies allà, i això ens preocupa molt".

Alfons Garcia (Vandellòs/Hospitalet): "Si no exigim aquesta celeritat, correrem el risc que això s'eternitzi, cosa que seria un drama per a tots".

Camí Mendoza (Cambrils): "Els quatre municipis coincidim que, en un futur, ens agradaria alguna mena de transport públic que ens pogués unir. Sempre ho defensarem, però avui per avui aquesta transformació no és realitzable, per això demanem el desmantellament".

Pere Granados (Salou): "Les plataformes haurien de ser més conscients de la realitat i treballar amb més rigor les seves propostes. Potser desmantellar i crear un nou traçat en el futur, en un altre lloc, ens surt més barat. Creiem tant en aquesta idea que al nou bulevard que estem projectant a Salou ja preveiem un espai per aquest tren-tramvia. Però on és el projecte d'aquest tren-tramvia? Quants anys trigarem a tenir-lo? Mentrestant, per què volem aquestes vies aquí?"

Pura glòria. No he vist ments més preclares.

Doncs, mirin: Vila-seca i Tarragona, i Reus, seguiran tenint tren al centre.
Salou, Cambrils, Mont-roig i Vandellòs, no tindran ni per pastar fang.
Ras i curt.

I vostès quatre, oh genis de l'alta política, no pateixin, que no renovaran alcaldia. Cap de vostès.
437.001
N10
N10
 
Entrades: 4352
Membre des de: Diumenge 29/05/2005 21:05
Ubicació: Tarragona

Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

EntradaAutor: Carlos González » Divendres 02/02/2018 0:58

I perquè no ho soterren i ja està?? Per voler desmantellar vies... Les que no tinguin demanda... Però aquesta és la que té més demanda a Catalunya... (Sobretot als estius)

I se'ls sua completament el transport públic.
¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! :music

Álbum: Mike Rutherford-Smallcreep's Day
Avatar de l’usuari
Carlos González
N8
N8
 
Entrades: 1242
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

EntradaAutor: trensmat » Divendres 02/02/2018 11:44

437.001 ha escrit:delcamp.cat (01/02/2018)

Front comú a la Costa Daurada per desmantellar la via litoral del tren

Els alcaldes de Salou, Cambrils, Mont-roig i Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant s'han reunit aquest dijous

Granados exigeix «més rigor» a les plataformes del transport públic



Vaja, els Quatre Calçots de l'Apocalipsi s'han reunit.

Frases que són or pur:

Fran Morancho (Mont-roig/Miami): "Hi ha municipis propers on els trens han deixat de passar fa molt de temps i encara tenen les vies allà, i això ens preocupa molt".

Alfons Garcia (Vandellòs/Hospitalet): "Si no exigim aquesta celeritat, correrem el risc que això s'eternitzi, cosa que seria un drama per a tots".

Camí Mendoza (Cambrils): "Els quatre municipis coincidim que, en un futur, ens agradaria alguna mena de transport públic que ens pogués unir. Sempre ho defensarem, però avui per avui aquesta transformació no és realitzable, per això demanem el desmantellament".

Pere Granados (Salou): "Les plataformes haurien de ser més conscients de la realitat i treballar amb més rigor les seves propostes. Potser desmantellar i crear un nou traçat en el futur, en un altre lloc, ens surt més barat. Creiem tant en aquesta idea que al nou bulevard que estem projectant a Salou ja preveiem un espai per aquest tren-tramvia. Però on és el projecte d'aquest tren-tramvia? Quants anys trigarem a tenir-lo? Mentrestant, per què volem aquestes vies aquí?"

Pura glòria. No he vist ments més preclares.

Doncs, mirin: Vila-seca i Tarragona, i Reus, seguiran tenint tren al centre.
Salou, Cambrils, Mont-roig i Vandellòs, no tindran ni per pastar fang.
Ras i curt.

I vostès quatre, oh genis de l'alta política, no pateixin, que no renovaran alcaldia. Cap de vostès.

Alcaldes que volen treure el tren de les seves poblacions perquè diuen que fan nosa les vies, però com poden demanar desmantellar i destruir el ferrocarril convencional quant es sap que el projecte Tram Camp és una autèntica utopia.

Ara bé aquesta colla d'irresponsables que es fan dir alcaldes tindran que pasar comptes amb els usuaris de la línia R16 d'aquestes poblacions i els usuaris de les poblacions de les Terres de l'Ebre.

PD: Aquesta colla d'alcaldes acabem de regalar el monopoli del transport públic a l'empresa d'autobusos La Plana i creieu que La Plana deixarà que el projecte del TRAMCamp es posi en marxa, no per desgràcia.
http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge
Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
 
Entrades: 1477
Membre des de: Dimecres 06/05/2009 17:10
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

EntradaAutor: Miquel » Divendres 02/02/2018 15:15

437.001 ha escrit:delcamp.cat (01/02/2018)

Front comú a la Costa Daurada per desmantellar la via litoral del tren

Els alcaldes de Salou, Cambrils, Mont-roig i Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant s'han reunit aquest dijous

Granados exigeix «més rigor» a les plataformes del transport públic



Vaja, els Quatre Calçots de l'Apocalipsi s'han reunit.

Frases que són or pur:

Fran Morancho (Mont-roig/Miami): "Hi ha municipis propers on els trens han deixat de passar fa molt de temps i encara tenen les vies allà, i això ens preocupa molt".

Alfons Garcia (Vandellòs/Hospitalet): "Si no exigim aquesta celeritat, correrem el risc que això s'eternitzi, cosa que seria un drama per a tots".

Camí Mendoza (Cambrils): "Els quatre municipis coincidim que, en un futur, ens agradaria alguna mena de transport públic que ens pogués unir. Sempre ho defensarem, però avui per avui aquesta transformació no és realitzable, per això demanem el desmantellament".

Pere Granados (Salou): "Les plataformes haurien de ser més conscients de la realitat i treballar amb més rigor les seves propostes. Potser desmantellar i crear un nou traçat en el futur, en un altre lloc, ens surt més barat. Creiem tant en aquesta idea que al nou bulevard que estem projectant a Salou ja preveiem un espai per aquest tren-tramvia. Però on és el projecte d'aquest tren-tramvia? Quants anys trigarem a tenir-lo? Mentrestant, per què volem aquestes vies aquí?"

Pura glòria. No he vist ments més preclares.

Doncs, mirin: Vila-seca i Tarragona, i Reus, seguiran tenint tren al centre.
Salou, Cambrils, Mont-roig i Vandellòs, no tindran ni per pastar fang.
Ras i curt.

I vostès quatre, oh genis de l'alta política, no pateixin, que no renovaran alcaldia. Cap de vostès.

Els hi fotria un mastegot a tots quatre.

De veritat, caldria anar allà a fer una mica de pedagogia cap als usuaris, que són els que realment en sortiran absolutament perjudicats i mirar de moure's una mica. No em crec que tothom estigui d'acord en aquesta bogeria.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3653
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

El desmantellament va al Síndic

EntradaAutor: Guigui » Dijous 08/02/2018 19:38

Els usuaris de la línia ferroviària Tarragona-Cambrils porten al Síndic el seu desmantellament

Uns 1.500 usuaris al dia es quedarien sense aquesta opció de mobilitat si l’Estat consumés l’operació

https://www.ara.cat/societat/ferroviari ... 04425.html
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
 
Entrades: 23776
Membre des de: Diumenge 26/02/2006 19:02
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Anterior

Torna a: Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron