Pàgina 14 de 14

Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

EntradaPublicat: Dimarts 30/01/2018 19:34
Autor: Granolleri
trensmat ha escrit:Resem que Renfe no apliqui al Corredor mediterrani la mateixa tarifa que l'eix atlàntic, ja que la tarifa MD 4 es la que s'aplica als trajectes Avant com el Barcelona - Lleida i el Madrid - Toledo.


Tant de bo s'apliqués la tarifa 4 a la línia R16 i deixeu de pagar menys que a les altres línies. I no, no s'aplica allà no vostè diu, sinó en trajectes MD com... sí, els de la línia R11 que vostè tant odia!

Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

EntradaPublicat: Dimarts 30/01/2018 21:08
Autor: ortegote
Sobre tarifas mas caras a la que de Tortosa a Barcelona les de por poner un S120 fijo que suben tarifas y si algun servicio usa intercanviador y llega a BCN via LAV pues mucho mas que va a subir.
La PTP esta politizada y no iran nunca en contra de sus colores politicos, al final me creere que solo saben hacer tripticos.
Saludos.

Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

EntradaPublicat: Dimarts 30/01/2018 21:13
Autor: trenesrenfe123
L'estació de L'Hospitalet no tindrà cap via de topera per rebotar trens cap a Tarragona. Passo molt sovint per allà i no es veu res d'això. És una estació amb esquema de vies amb format Corredor Mediterrani, és a dir, dues vies generals i una via desviada a cada banda. Només hi ha dues toperes, que neixen de les dues desviades, amb una longitud útil màxima d'uns 20-30 metres (per apartar una locomotora o maquinària de via) i a més per "rebotar" cap a València.

Dit això, em sembla una tonteria tancar la línia actual per la costa en un moment que se suposa que el transport públic està en expansió. Però jo no ho donaria per fet: em consta que la Generalitat ja ha sol·licitat el traspàs de la línia de forma oficial, o sigui que hi està interessada. Altra cosa és que entre el 155 i la pressió dels alcaldes ferrofòbis s'acabi complint. Però fins a l'últim moment jo no donaria les coses per fetes. El futur d'aquesta línia per mí i es implantar el TramCamp sense cap mena de dubte.

Ara, de la mateixa forma que estic a favor de mantenir la línia actual, crec que els regionals de la R16 no haurien de seguir circulant per allà. Mantenir la línia amb un format diferent, sí. Però mantenir-la per fer circular els regionals no. Cal d'una vegada per totes un servei digne entre les Terres de l'Ebre i Barcelona, amb bones freqüències, bon servei, que es pugui viatjar entre les dues ciutats en menys d'1h 45 minuts, cosa que per la nova variant es podrà fer perfectament però si segueixen passant per la línia actual, no.

Granolleri ha escrit:
trensmat ha escrit:Resem que Renfe no apliqui al Corredor mediterrani la mateixa tarifa que l'eix atlàntic, ja que la tarifa MD 4 es la que s'aplica als trajectes Avant com el Barcelona - Lleida i el Madrid - Toledo.


Tant de bo s'apliqués la tarifa 4 a la línia R16 i deixeu de pagar menys que a les altres línies. I no, no s'aplica allà no vostè diu, sinó en trajectes MD com... sí, els de la línia R11 que vostè tant odia!

Quina enveja, així va tot. Jo me n'alegraria que gent d'un territori ferroviàriament (i en altres temes també) molt maltractat paguem menys, i en comptes de demanar que paguem més, em centraria a demanar una baixada de tarifes pels trens de la R11. És de ser rucs.

Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

EntradaPublicat: Dimarts 30/01/2018 23:38
Autor: Carlos González
trenesrenfe123 ha escrit:Dit això, em sembla una tonteria tancar la línia actual per la costa en un moment que se suposa que el transport públic està en expansió. Però jo no ho donaria per fet: em consta que la Generalitat ja ha sol·licitat el traspàs de la línia de forma oficial, o sigui que hi està interessada. Altra cosa és que entre el 155 i la pressió dels alcaldes ferrofòbis s'acabi complint. Però fins a l'últim moment jo no donaria les coses per fetes. El futur d'aquesta línia per mí i es implantar el TramCamp sense cap mena de dubte.

Ara, de la mateixa forma que estic a favor de mantenir la línia actual, crec que els regionals de la R16 no haurien de seguir circulant per allà. Mantenir la línia amb un format diferent, sí. Però mantenir-la per fer circular els regionals no. Cal d'una vegada per totes un servei digne entre les Terres de l'Ebre i Barcelona, amb bones freqüències, bon servei, que es pugui viatjar entre les dues ciutats en menys d'1h 45 minuts, cosa que per la nova variant es podrà fer perfectament però si segueixen passant per la línia actual, no.


Si s'arriba a desmantelar el tram, el TRAMCamp l'haurien de fer com el tren-tram de la Bahía de Cádiz fent via Vila-seca com tram, i l'altre, utilitzar el corredor de Salou-Tarragona per fer servir llavors per fer serveis exprés d'estiu com tren.

Jo prefereixo que no es tanqui el tram i segueixi sent un tram per tren convencional, s'ha de millorar el tram això sí, s'hauria d'haver fet un desdoblament allà i millorant els accesos de les estacions (com noves entrades, màquines de vendes de bitllets, passos de nivell o soterrar en algunes parts) i fer baixadors a Miami i Vilafortuny.

Alguns R16 sí que haurien de passar per l'actual Corredor Mediterrani,, per el Nou Corredor Mediterrani faria passar els regionals exprés, trens d'alta velocitat i sobretot trens de mercaderies.

Amb això, i un bon servei de busos per l'àrea metropolitana de Tarragona... ja no crec que calgui el TRAMCamp.

Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

EntradaPublicat: Dimarts 30/01/2018 23:54
Autor: Carlos González
Sembla ser que en Granados no li agrada els soterraments, o la idea de soterrar a Salou... a Barcelona es vol soterraments i ell ho subestima això (he escrit irònicament) i diu que és "una ximpleria"

Més ximple és que es doni a si mateix el like al seu tweet.

Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

EntradaPublicat: Dimarts 30/01/2018 23:57
Autor: trensmat
Granolleri ha escrit:
trensmat ha escrit:Resem que Renfe no apliqui al Corredor mediterrani la mateixa tarifa que l'eix atlàntic, ja que la tarifa MD 4 es la que s'aplica als trajectes Avant com el Barcelona - Lleida i el Madrid - Toledo.


Tant de bo s'apliqués la tarifa 4 a la línia R16 i deixeu de pagar menys que a les altres línies. I no, no s'aplica allà no vostè diu, sinó en trajectes MD com... sí, els de la línia R11 que vostè tant odia!


No penso caure en les seves provocacions per educació i per respecte als demés usuaris del fòrum.

Re: Cambrils, L'Hospitalet de l'Infant | noves estacions.

EntradaPublicat: Dimecres 31/01/2018 6:06
Autor: 437.001
robertotlh ha escrit:Potser es per si la Gene vol mantenir la RT2 per la variant. Si així fos em sembla que portarà aire


Se sospita que va ser per la RT2 per la variant.
Ja no se'n parla, perquè efectivament transportaria aire. I queda el tema de Port Aventura, que si es manté, doncs algun tren haurà de tenir.

Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

EntradaPublicat: Dimecres 31/01/2018 6:10
Autor: 437.001
trenesrenfe123 ha escrit:L'estació de L'Hospitalet no tindrà cap via de topera per rebotar trens cap a Tarragona. Passo molt sovint per allà i no es veu res d'això.


Hi ha desenes de fotografies: torna-hi a passar, i mira-te-la millor.

I també hi ha Google Maps...

Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

EntradaPublicat: Dimecres 31/01/2018 19:07
Autor: Granolleri
trenesrenfe123 ha escrit:
Granolleri ha escrit:
trensmat ha escrit:Resem que Renfe no apliqui al Corredor mediterrani la mateixa tarifa que l'eix atlàntic, ja que la tarifa MD 4 es la que s'aplica als trajectes Avant com el Barcelona - Lleida i el Madrid - Toledo.


Tant de bo s'apliqués la tarifa 4 a la línia R16 i deixeu de pagar menys que a les altres línies. I no, no s'aplica allà no vostè diu, sinó en trajectes MD com... sí, els de la línia R11 que vostè tant odia!

Quina enveja, així va tot. Jo me n'alegraria que gent d'un territori ferroviàriament (i en altres temes també) molt maltractat paguem menys, i en comptes de demanar que paguem més, em centraria a demanar una baixada de tarifes pels trens de la R11. És de ser rucs.


Exactament el que feieu els usuaris de la línia R16 quan nosaltres ens vam mobilitar per aconseguir millores. Aquest fil n'és una mostra

Per tant, ara us toca tastar el caldo que vàreu fer vosaltres.

Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

EntradaPublicat: Dimecres 31/01/2018 20:21
Autor: trensmat
En serio Granolleri ja n'hi ha prou no creus, això és un fòrum i no es el pati de Twitter on pots insultar sense conseqüències et queda ven clar.

Ni jo i ni cap altre usuari pensà caure en les teves provocacions, aquí es ve a debatre.

Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

EntradaPublicat: Divendres 02/02/2018 0:37
Autor: 437.001
delcamp.cat (01/02/2018)

Front comú a la Costa Daurada per desmantellar la via litoral del tren

Els alcaldes de Salou, Cambrils, Mont-roig i Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant s'han reunit aquest dijous

Granados exigeix «més rigor» a les plataformes del transport públic



Vaja, els Quatre Calçots de l'Apocalipsi s'han reunit.

Frases que són or pur:

Fran Morancho (Mont-roig/Miami): "Hi ha municipis propers on els trens han deixat de passar fa molt de temps i encara tenen les vies allà, i això ens preocupa molt".

Alfons Garcia (Vandellòs/Hospitalet): "Si no exigim aquesta celeritat, correrem el risc que això s'eternitzi, cosa que seria un drama per a tots".

Camí Mendoza (Cambrils): "Els quatre municipis coincidim que, en un futur, ens agradaria alguna mena de transport públic que ens pogués unir. Sempre ho defensarem, però avui per avui aquesta transformació no és realitzable, per això demanem el desmantellament".

Pere Granados (Salou): "Les plataformes haurien de ser més conscients de la realitat i treballar amb més rigor les seves propostes. Potser desmantellar i crear un nou traçat en el futur, en un altre lloc, ens surt més barat. Creiem tant en aquesta idea que al nou bulevard que estem projectant a Salou ja preveiem un espai per aquest tren-tramvia. Però on és el projecte d'aquest tren-tramvia? Quants anys trigarem a tenir-lo? Mentrestant, per què volem aquestes vies aquí?"

Pura glòria. No he vist ments més preclares.

Doncs, mirin: Vila-seca i Tarragona, i Reus, seguiran tenint tren al centre.
Salou, Cambrils, Mont-roig i Vandellòs, no tindran ni per pastar fang.
Ras i curt.

I vostès quatre, oh genis de l'alta política, no pateixin, que no renovaran alcaldia. Cap de vostès.

Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

EntradaPublicat: Divendres 02/02/2018 0:58
Autor: Carlos González
I perquè no ho soterren i ja està?? Per voler desmantellar vies... Les que no tinguin demanda... Però aquesta és la que té més demanda a Catalunya... (Sobretot als estius)

I se'ls sua completament el transport públic.

Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

EntradaPublicat: Divendres 02/02/2018 11:44
Autor: trensmat
437.001 ha escrit:delcamp.cat (01/02/2018)

Front comú a la Costa Daurada per desmantellar la via litoral del tren

Els alcaldes de Salou, Cambrils, Mont-roig i Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant s'han reunit aquest dijous

Granados exigeix «més rigor» a les plataformes del transport públic



Vaja, els Quatre Calçots de l'Apocalipsi s'han reunit.

Frases que són or pur:

Fran Morancho (Mont-roig/Miami): "Hi ha municipis propers on els trens han deixat de passar fa molt de temps i encara tenen les vies allà, i això ens preocupa molt".

Alfons Garcia (Vandellòs/Hospitalet): "Si no exigim aquesta celeritat, correrem el risc que això s'eternitzi, cosa que seria un drama per a tots".

Camí Mendoza (Cambrils): "Els quatre municipis coincidim que, en un futur, ens agradaria alguna mena de transport públic que ens pogués unir. Sempre ho defensarem, però avui per avui aquesta transformació no és realitzable, per això demanem el desmantellament".

Pere Granados (Salou): "Les plataformes haurien de ser més conscients de la realitat i treballar amb més rigor les seves propostes. Potser desmantellar i crear un nou traçat en el futur, en un altre lloc, ens surt més barat. Creiem tant en aquesta idea que al nou bulevard que estem projectant a Salou ja preveiem un espai per aquest tren-tramvia. Però on és el projecte d'aquest tren-tramvia? Quants anys trigarem a tenir-lo? Mentrestant, per què volem aquestes vies aquí?"

Pura glòria. No he vist ments més preclares.

Doncs, mirin: Vila-seca i Tarragona, i Reus, seguiran tenint tren al centre.
Salou, Cambrils, Mont-roig i Vandellòs, no tindran ni per pastar fang.
Ras i curt.

I vostès quatre, oh genis de l'alta política, no pateixin, que no renovaran alcaldia. Cap de vostès.

Alcaldes que volen treure el tren de les seves poblacions perquè diuen que fan nosa les vies, però com poden demanar desmantellar i destruir el ferrocarril convencional quant es sap que el projecte Tram Camp és una autèntica utopia.

Ara bé aquesta colla d'irresponsables que es fan dir alcaldes tindran que pasar comptes amb els usuaris de la línia R16 d'aquestes poblacions i els usuaris de les poblacions de les Terres de l'Ebre.

PD: Aquesta colla d'alcaldes acabem de regalar el monopoli del transport públic a l'empresa d'autobusos La Plana i creieu que La Plana deixarà que el projecte del TRAMCamp es posi en marxa, no per desgràcia.

Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

EntradaPublicat: Divendres 02/02/2018 15:15
Autor: Miquel
437.001 ha escrit:delcamp.cat (01/02/2018)

Front comú a la Costa Daurada per desmantellar la via litoral del tren

Els alcaldes de Salou, Cambrils, Mont-roig i Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant s'han reunit aquest dijous

Granados exigeix «més rigor» a les plataformes del transport públic



Vaja, els Quatre Calçots de l'Apocalipsi s'han reunit.

Frases que són or pur:

Fran Morancho (Mont-roig/Miami): "Hi ha municipis propers on els trens han deixat de passar fa molt de temps i encara tenen les vies allà, i això ens preocupa molt".

Alfons Garcia (Vandellòs/Hospitalet): "Si no exigim aquesta celeritat, correrem el risc que això s'eternitzi, cosa que seria un drama per a tots".

Camí Mendoza (Cambrils): "Els quatre municipis coincidim que, en un futur, ens agradaria alguna mena de transport públic que ens pogués unir. Sempre ho defensarem, però avui per avui aquesta transformació no és realitzable, per això demanem el desmantellament".

Pere Granados (Salou): "Les plataformes haurien de ser més conscients de la realitat i treballar amb més rigor les seves propostes. Potser desmantellar i crear un nou traçat en el futur, en un altre lloc, ens surt més barat. Creiem tant en aquesta idea que al nou bulevard que estem projectant a Salou ja preveiem un espai per aquest tren-tramvia. Però on és el projecte d'aquest tren-tramvia? Quants anys trigarem a tenir-lo? Mentrestant, per què volem aquestes vies aquí?"

Pura glòria. No he vist ments més preclares.

Doncs, mirin: Vila-seca i Tarragona, i Reus, seguiran tenint tren al centre.
Salou, Cambrils, Mont-roig i Vandellòs, no tindran ni per pastar fang.
Ras i curt.

I vostès quatre, oh genis de l'alta política, no pateixin, que no renovaran alcaldia. Cap de vostès.

Els hi fotria un mastegot a tots quatre.

De veritat, caldria anar allà a fer una mica de pedagogia cap als usuaris, que són els que realment en sortiran absolutament perjudicats i mirar de moure's una mica. No em crec que tothom estigui d'acord en aquesta bogeria.

El desmantellament va al Síndic

EntradaPublicat: Dijous 08/02/2018 19:38
Autor: Guigui
Els usuaris de la línia ferroviària Tarragona-Cambrils porten al Síndic el seu desmantellament

Uns 1.500 usuaris al dia es quedarien sense aquesta opció de mobilitat si l’Estat consumés l’operació

https://www.ara.cat/societat/ferroviari ... 04425.html