Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1197
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

Entrada Autor: ortegote » Dijous 19/04/2018 19:45

Explicarme eso de 14 trenes al dia desde Salou?

Los 4 de la nueva R17 lo entiendo pero los 10 de la RT2 que habra trenes sin transbordo que llegaran a Barcelona o tendran que hacer transbordo en Tarragona o l'Arboç?

No termina de quedarme claro y tambien dudo del material Salou 7 Barcelona en 447?
Saludos.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dijous 19/04/2018 21:23

ortegote ha escrit:Explicarme eso de 14 trenes al dia desde Salou?

Los 4 de la nueva R17 lo entiendo pero los 10 de la RT2 que habra trenes sin transbordo que llegaran a Barcelona o tendran que hacer transbordo en Tarragona o l'Arboç?

No termina de quedarme claro y tambien dudo del material Salou 7 Barcelona en 447?
Saludos.
Según tengo entendido la futura R17 tendrá 4 trenes entre Port Aventura - Barcelona y la RT1 creo que será como la RG1 que hará el trayecto Tarragona - Barcelona por Vilafranca del Penedès.

Yo pienso que harán lo siguiente coger unos cuantos trenes R4 en vez de finalizar en Sant Vicents de Calders finalizarán en Tarragona.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge


Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Divendres 20/04/2018 8:38

R16 Avant Tortosa - Barcelona Sants (per via Camp de Tarragona).
R16 Tortosa - Barcelona Estació de França (per via Vila-seca).
R17 Port Aventura - Barcelona Estació de França 4 trens.
R18 Avant Tarragona - Barcelona Sants (per via Camp de Tarragona).
RT1 Reus - L'Arboç.
RT2 Port Aventura - Tarragona.

Ara bé Renfe tindrà que portar 4 trens S-121 per fer el servei de la R16 Avant Tortosa - Barcelona Sants (per via Camp de Tarragona).
Fitxers adjunts
IMG_20180419_224613.JPG
IMG_20180419_224613.JPG (17.06 KiB) Visualitzat 3322 cops


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
robertotlh
N6
N6
Entrades: 312

Entrada Autor: robertotlh » Divendres 20/04/2018 13:04

Si finalment es fa la variant Nord es podria prescindir i desmantellar tranquil.lament l estació de Camp de Tarragona. Els AVE que paren a Camp podrien parar a TGN Centre i a la Intermodal i els directes doncs no necessiten Camp per a res. Els Euromed i Avant pararan a la intermodal, així que tampoc necessiten Camp. Es deixa com a PAET i punt. Es una oportunitat històrica de corregir un error que mai s hauria d haver construit.



Avatar de l’usuari
robertotlh
N6
N6
Entrades: 312

Entrada Autor: robertotlh » Divendres 20/04/2018 13:15

I deixar la RT1 a l Arboç es insistir en el despropòsit. Tant costa allargar alguns R4 a Tarragona? I la Reus-Roda només en ample estàndard i només per mercaderies? Un altre despropòsit. Pel que sembla els pobles que van perdre el ferrocarril fa 25 anys no mereixen recuperarlo, només mereixen veure passar de llarg trens de mercaderies.
A part em sembla sospitós que vulguin fer una RT2 Tarragona-Port Aventura quan en teoria aquest trajecte estarà cobert per el fantabulós tren-tram. Em fa a mi que el Tren-tram va per moooooolt llarg, i més si el Granados compleix les amenaces i cobreix d asfalt i cotxes la zona on hi ha ara les vies. Tot plegat es per plorar. I la PTP? No pensa fer al·legacions?



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Divendres 20/04/2018 13:35

robertotlh ha escrit:I deixar la RT1 a l Arboç es insistir en el despropòsit. Tant costa allargar alguns R4 a Tarragona? I la Reus-Roda només en ample estàndard i només per mercaderies? Un altre despropòsit. Pel que sembla els pobles que van perdre el ferrocarril fa 25 anys no mereixen recuperarlo, només mereixen veure passar de llarg trens de mercaderies.
A part em sembla sospitós que vulguin fer una RT2 Tarragona-Port Aventura quan en teoria aquest trajecte estarà cobert per el fantabulós tren-tram. Em fa a mi que el Tren-tram va per moooooolt llarg, i més si el Granados compleix les amenaces i cobreix d asfalt i cotxes la zona on hi ha ara les vies. Tot plegat es per plorar. I la PTP? No pensa fer al·legacions?
El famós Tramcamp trigarà 10 anys com a mínim, si fos com el Tramvia de Cadis que funciona amb ample Renfe seria lo més adequat i lo més sensat.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1637
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Divendres 20/04/2018 14:53

trensmat ha escrit:
robertotlh ha escrit:I deixar la RT1 a l Arboç es insistir en el despropòsit. Tant costa allargar alguns R4 a Tarragona? I la Reus-Roda només en ample estàndard i només per mercaderies? Un altre despropòsit. Pel que sembla els pobles que van perdre el ferrocarril fa 25 anys no mereixen recuperarlo, només mereixen veure passar de llarg trens de mercaderies.
A part em sembla sospitós que vulguin fer una RT2 Tarragona-Port Aventura quan en teoria aquest trajecte estarà cobert per el fantabulós tren-tram. Em fa a mi que el Tren-tram va per moooooolt llarg, i més si el Granados compleix les amenaces i cobreix d asfalt i cotxes la zona on hi ha ara les vies. Tot plegat es per plorar. I la PTP? No pensa fer al·legacions?
El famós Tramcamp trigarà 10 anys com a mínim, si fos com el Tramvia de Cadis que funciona amb ample Renfe seria lo més adequat i lo més sensat.
És el que es suposa que s'hauria de fer, però es veu que tant se val això...


:music ¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! Álbum: Camel - I Can See Your House From Here

Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 948353&z=8

437.001
N10
N10
Entrades: 4868
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 20/04/2018 23:25

robertotlh ha escrit:Si finalment es fa la variant Nord es podria prescindir i desmantellar tranquil.lament l estació de Camp de Tarragona.
:)
robertotlh ha escrit:Els AVE que paren a Camp podrien parar a TGN Centre i a la Intermodal i els directes doncs no necessiten Camp per a res. Els Euromed i Avant pararan a la intermodal, així que tampoc necessiten Camp.
:)
robertotlh ha escrit:Es deixa com a PAET i punt. Es una oportunitat històrica de corregir un error que mai s hauria d haver construit.
xD



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1602
Ubicació: Muntanyola

Entrada Autor: sag470 » Dissabte 21/04/2018 16:47

Hace gracia que indiquen que hay actualment 2 Intercity en Tarragona, cuando los 2 pasan por Camp de Tarragona.



Granolleri
N8
N8
Entrades: 880
Ubicació: Granollers (Vallès Oriental)

Entrada Autor: Granolleri » Diumenge 22/04/2018 0:12

Diria que els trens que anomena com a "Intercity" a la nota de premsa són els dos trens actuals que són directes Barcelona Sants-Tarragona de la línia R16.



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1197
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Diumenge 22/04/2018 13:51

Creo que los primeros Trenes en dejar de pasar por Salou van a ser los Euromed y al parecer quieren que su base terminal sea Figueres, todo por AV.
Es posible que los Euromed realizen Alicante / Valencia / Castellón / Camp de Tarragona / Barcelona Sants / Girona / Figueres Vilafant

Creo que es una buena idea.
Saludos.



437.001
N10
N10
Entrades: 4868
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 22/04/2018 17:03

ortegote ha escrit:Creo que los primeros Trenes en dejar de pasar por Salou van a ser los Euromed y al parecer quieren que su base terminal sea Figueres, todo por AV.
Es posible que los Euromed realizen Alicante / Valencia / Castellón / Camp de Tarragona / Barcelona Sants / Girona / Figueres Vilafant

Creo que es una buena idea.
Saludos.
Figueres y Girona, según el tren.

Lo cierto es que además de mejorar el servicio en esa zona, se sacaría más rendimiento a las vías de apartado en Vilafant y Girona, hasta ahora infrautilizadas, sobre todo la segunda.

Aunque tal vez fueraa buena idea hacer alguna reformilla en Vilafant, que las marquesinas no son demasiado largas, y no hay escaleras mecánicas.



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1197
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dilluns 23/04/2018 19:16

437.001 ha escrit:
ortegote ha escrit:Creo que los primeros Trenes en dejar de pasar por Salou van a ser los Euromed y al parecer quieren que su base terminal sea Figueres, todo por AV.
Es posible que los Euromed realizen Alicante / Valencia / Castellón / Camp de Tarragona / Barcelona Sants / Girona / Figueres Vilafant

Creo que es una buena idea.
Saludos.
Figueres y Girona, según el tren.

Lo cierto es que además de mejorar el servicio en esa zona, se sacaría más rendimiento a las vías de apartado en Vilafant y Girona, hasta ahora infrautilizadas, sobre todo la segunda.

Aunque tal vez fueraa buena idea hacer alguna reformilla en Vilafant, que las marquesinas no son demasiado largas, y no hay escaleras mecánicas.
Por la información que me llega Todos los Euromed Terminaran / Iniciaran en Figueres.

Saludos.



437.001
N10
N10
Entrades: 4868
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 24/04/2018 1:26

Entre Tarragona-Classificació i Bifurcació Vila-seca:

-Travesses de doble ample tirades al costat de la via.

A Torredembarra:

-Travesses de doble ample tirades a l'extrem costat Altafulla de via 1 (direcció Tarragona).

Entre Sant Vicenç de Calders y Vilafranca del Penedès (R4):
[des del tren]

-A tot el tram tret d'estacions i ponts, travesses tirades al costat de la via costat muntanya (via direcció Tarragona).



jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1049
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Dimecres 02/05/2018 15:20

Els alcaldes estudien si és legal obrir el corredor mediterrani sense desmentallar la via de la costa
Els batlles es plantaran a la delegació del govern espanyol a Barcelona després que no s’hagi atès la seva demanda de reunió
Redacció | 02/05/2018 a les 14:10h
https://www.naciodigital.cat/noticia/15 ... /via/costa



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 1838
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimecres 02/05/2018 18:22

També podriem estudiar si és legal el que estant fent els alcaldes de forma unilateral i sense cap consulta a la població.

A aquests sí que caldria desmantellar-los a les properes eleccions!! :twisted:


Salvem l'Estació de França!

trenesrenfe123
N6
N6
Entrades: 183

Entrada Autor: trenesrenfe123 » Dissabte 05/05/2018 15:57

Desafortunadament, estan ben assegurats legalment, la Declaració d'Impacte Ambiental de 1998 decreta el desmantellament de la línia actual un cop oberta la nova variant, així que...



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 1838
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimecres 09/05/2018 19:47

Passeu-vos pel fil de l'Empresa Plana (la gran beneficiada pel desmantellament), que casualment renova part de la seva flota i llegiu les declaracions del Director General de Transports de la GenCat i de l'alcalde de Vila-Seca (i també President de la Diputació de Tarragona).

Són dignes d'El Club de la Comèdia (si no fos un tema tan fonamental).


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1637
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dilluns 21/05/2018 23:18

Han parlat a TV3 que per el tercer carril que es farà a l'Arboç es pensa retallar la RT2 i que acabi a Sant Vicenç de Calders o alguna cosa així...
Algú sap el per quin motiu o si es així?? Salutacions.


:music ¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! Álbum: Camel - I Can See Your House From Here

Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 948353&z=8

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”