Ferry1ac1 ha escrit:Ahir agafant l'últim Catalunya Exprés des de Marçà-Falset a Barcelona vaig trobar molt fort que l'interventor no em "demanés" el bitllet fins després de passar Sant Vicenç de Calders.
El més fort del cas és que es va fer un embolic i no me'l va demanar ell sinó que vaig haver de fer-ho jo ja que ell pensava que ja me l'havia demanat abans. Li vaig demanar el bitllet des de Marçà, però podria haver-li dit que havia pujat en alguna altra estació per haver de pagar menys.
Trobo que és molt greu que el sistema funcioni tan malament ja que els interventors no donen a l'abast ni en estacions on pugen 8 persones ni, evidentment, en estacions com Reus, Vila-Seca, Tarragona, Altafulla o Torredembarra on puja i baixa moltíssima gent.
Com que tot plegat és tan desastrós hi ha molta gent que a les poques estacions amb taquilla i sense barreres tarifàries no compra el bitllet esperant que no passi el revisor o que el pugui enganyar dient que ha pujat després.
Després la Renfe passa la factura a les administracions públiques del dèficit i paguem entre tots els bitllets de molta gent.
Ferry1ac1 ha escrit:Ahir agafant l'últim Catalunya Exprés des de Marçà-Falset a Barcelona vaig trobar molt fort que l'interventor no em "demanés" el bitllet fins després de passar Sant Vicenç de Calders.
El més fort del cas és que es va fer un embolic i no me'l va demanar ell sinó que vaig haver de fer-ho jo ja que ell pensava que ja me l'havia demanat abans. Li vaig demanar el bitllet des de Marçà, però podria haver-li dit que havia pujat en alguna altra estació per haver de pagar menys.
Trobo que és molt greu que el sistema funcioni tan malament ja que els interventors no donen a l'abast ni en estacions on pugen 8 persones ni, evidentment, en estacions com Reus, Vila-Seca, Tarragona, Altafulla o Torredembarra on puja i baixa moltíssima gent.
Com que tot plegat és tan desastrós hi ha molta gent que a les poques estacions amb taquilla i sense barreres tarifàries no compra el bitllet esperant que no passi el revisor o que el pugui enganyar dient que ha pujat després.
Després la Renfe passa la factura a les administracions públiques del dèficit i paguem entre tots els bitllets de molta gent.
alf_ ha escrit:La idea es a corto plazo poderse ahorrar el dinero de tener suficientes interventores, sin pensar que a la larga se perderá más dinero por la cantidad de gente que no pagará su billete...
Ferry1ac1 ha escrit:Un problema afegit és que després utilitzen les dades dels bitllets per decidir si cal parar a una estació d'un poblet perdut per no sé on, i ja sabem tots que aquestes dades no tenen gaire relació amb la realitat.
Sokjo ha escrit:El problema del revisors (almenys jo ho penso) es que molt sovint no porten seguretat al costat i encara que cometis frau no et poden ni demanar el DNI ni retenir-te fins que vinguin els mossos (si es que es dignen a aparèixer), si tinguessin una mica més d'autoritat si que serien més efectius. Si et poguessin retenir en cas de frau o portessin seguretat si que podrien actuar de manera mes efectiva...
I per altra banda, els que m’he trobat a la R4 no portaven lectors magnètics de bitllets, un altre problema, perquè a vegades la validadora et marca el viatge a sobre d’un viatge antic o el marca molt fluix i no es veu bé del tot i els revisors desprès et busquen les pessigolles (m’ha passat un parell de cops).
kastroboy ha escrit:Aquest és un fet que passa des de fa mínim 5 mesos. En molts dels trens de Mitjana Distància, que recorren els 169 kms de Portbou a Barcelona-Sants (de fet la majoria surten o acaben a Figueres, estem parlant de tren convencional) en unes 2 hores 10 minuts, no hi va cap interventor. Això provoca moltes vegades que la gent viatgi sense bitllet perquè ho saben (si hi ha revisor, farà el bitllet sense recàrrec) o situacions més desagradables con la que va passar fa uns mesos, on en un comboi de Portbou a Barcelona (els meus pares viuen en aquest poble d'estació enorme on jo vaig néixer) un individu una mica desequilibrat va manipular les portes i va fer que el tren es parés diverses vegades i va acumular un retard important ja que finalment van haver de pujar els Mossos a Girona per detenir-lo.
Aquesta tarda mateix en tornar a les 17:27 de Portbou a Barcelona vaig comprovar que la màquina cancel.ladora no funcionava (per marcar el bono de 10 trajectes), tampoc hi havia personal a la taquilla (molt rarament hi ha algú). Dalt del tren just abans que arranqués li vaig comentar la situació al maquinista que va reconèixer que tampoc hi hauria revisor i va reconèixer elegantment que era una vergonya i que no em podia donar cap consell a l'hora de sortir de l'estació al Clot, on finalment vaig sortir darrera algú sense gastar cap trajecte.
Ferry1ac1 ha escrit:Ahir agafant l'últim Catalunya Exprés des de Marçà-Falset a Barcelona vaig trobar molt fort que l'interventor no em "demanés" el bitllet fins després de passar Sant Vicenç de Calders.
El més fort del cas és que es va fer un embolic i no me'l va demanar ell sinó que vaig haver de fer-ho jo ja que ell pensava que ja me l'havia demanat abans. Li vaig demanar el bitllet des de Marçà, però podria haver-li dit que havia pujat en alguna altra estació per haver de pagar menys.
Trobo que és molt greu que el sistema funcioni tan malament ja que els interventors no donen a l'abast ni en estacions on pugen 8 persones ni, evidentment, en estacions com Reus, Vila-Seca, Tarragona, Altafulla o Torredembarra on puja i baixa moltíssima gent.
Com que tot plegat és tan desastrós hi ha molta gent que a les poques estacions amb taquilla i sense barreres tarifàries no compra el bitllet esperant que no passi el revisor o que el pugui enganyar dient que ha pujat després.
Després la Renfe passa la factura a les administracions públiques del dèficit i paguem entre tots els bitllets de molta gent.
437.001 ha escrit:Ferry1ac1 ha escrit:Ahir agafant l'últim Catalunya Exprés des de Marçà-Falset a Barcelona vaig trobar molt fort que l'interventor no em "demanés" el bitllet fins després de passar Sant Vicenç de Calders.
El més fort del cas és que es va fer un embolic i no me'l va demanar ell sinó que vaig haver de fer-ho jo ja que ell pensava que ja me l'havia demanat abans. Li vaig demanar el bitllet des de Marçà, però podria haver-li dit que havia pujat en alguna altra estació per haver de pagar menys.
Trobo que és molt greu que el sistema funcioni tan malament ja que els interventors no donen a l'abast ni en estacions on pugen 8 persones ni, evidentment, en estacions com Reus, Vila-Seca, Tarragona, Altafulla o Torredembarra on puja i baixa moltíssima gent.
Com que tot plegat és tan desastrós hi ha molta gent que a les poques estacions amb taquilla i sense barreres tarifàries no compra el bitllet esperant que no passi el revisor o que el pugui enganyar dient que ha pujat després.
Després la Renfe passa la factura a les administracions públiques del dèficit i paguem entre tots els bitllets de molta gent.
Els interventors (i els vigilants) estan molt cremats: a la zona de Tarragona ja hi ha hagut diverses agressions, algunes de greus.
trensmat ha escrit:437.001 ha escrit:Ferry1ac1 ha escrit:Ahir agafant l'últim Catalunya Exprés des de Marçà-Falset a Barcelona vaig trobar molt fort que l'interventor no em "demanés" el bitllet fins després de passar Sant Vicenç de Calders.
El més fort del cas és que es va fer un embolic i no me'l va demanar ell sinó que vaig haver de fer-ho jo ja que ell pensava que ja me l'havia demanat abans. Li vaig demanar el bitllet des de Marçà, però podria haver-li dit que havia pujat en alguna altra estació per haver de pagar menys.
Trobo que és molt greu que el sistema funcioni tan malament ja que els interventors no donen a l'abast ni en estacions on pugen 8 persones ni, evidentment, en estacions com Reus, Vila-Seca, Tarragona, Altafulla o Torredembarra on puja i baixa moltíssima gent.
Com que tot plegat és tan desastrós hi ha molta gent que a les poques estacions amb taquilla i sense barreres tarifàries no compra el bitllet esperant que no passi el revisor o que el pugui enganyar dient que ha pujat després.
Després la Renfe passa la factura a les administracions públiques del dèficit i paguem entre tots els bitllets de molta gent.
Els interventors (i els vigilants) estan molt cremats: a la zona de Tarragona ja hi ha hagut diverses agressions, algunes de greus.
Llavors si estant molt cremats perquè no posen màquines expenedores de bitllets de Tren a les estacions de Vila-seca, Flix, Riba-Roja d'Ebre, Torredembarra, Altafulla - Tamarit i etc.
ortegote ha escrit:Con esa Policia Ferroviaria tambien se podria hacer de forma mas efectiva un control y detencion de los grafiteros, por que ultimamente estan muy de moda, he visto pintar metros y Trenes y los de seguridad quietos sin actuar y es bastante penoso.
Desde hace tiempo creo que se deberia instaurar una Policia Ferroviaria y poner interventores en todos los trenes.
La seguridad privada no sirve para casi nada, nadie les respeta, eso si llegan los Mossos a un tren y el o los Gallitos se callan y obedecen, bajan del Tren sin rechistar, por que a las autoridades se les respeta o infunden ese miedo que ni los interventores ni los guardias de seguridad ofrecen.
Con esa Policia Ferroviaria tambien se podria hacer de forma mas efectiva un control y detencion de los grafiteros, por que ultimamente estan muy de moda, he visto pintar metros y Trenes y los de seguridad quietos sin actuar y es bastante penoso.
Saludos.
Torna a: Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant