Protestes pel servei de regionals a les Terres de l'Ebre

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
trenesrenfe123
N6
N6
Entrades: 183

Re: Protestes pel servei de regionals a les Terres de l'Ebre

Entrada Autor: trenesrenfe123 » Dilluns 07/11/2016 14:07

I ara faig una altra reflexió: que passaria si a la R16 ens portessin més 449 als trens no semidirectes amb tarifa normal, sense repercutir en les 449 ja existents a la R11? També us molestaríeu tots els no-usuaris de la R16?

Doncs sincerament crec que no seria just, perquè com bé heu dit, cadascú s'ha de preocupar per lo seu. Perquè si els usuaris de la R16 aconseguim més 449 sense afectar al servei d'altres línies i amb la mateixa tarifa d'ara, millor que millor. I els usuaris de la R11 que diguessin que ells han de pagar una tarifa especial, doncs els animaria que queixar-se per eliminar aquesta tarifa, però sense repercutir en cap cas en les tarifes de la R16.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dilluns 07/11/2016 14:41

trenesrenfe123 ha escrit:I ara faig una altra reflexió: que passaria si a la R16 ens portessin més 449 als trens no semidirectes amb tarifa normal, sense repercutir en les 449 ja existents a la R11? També us molestaríeu tots els no-usuaris de la R16?

Doncs sincerament crec que no seria just, perquè com bé heu dit, cadascú s'ha de preocupar per lo seu. Perquè si els usuaris de la R16 aconseguim més 449 sense afectar al servei d'altres línies i amb la mateixa tarifa d'ara, millor que millor. I els usuaris de la R11 que diguessin que ells han de pagar una tarifa especial, doncs els animaria que queixar-se per eliminar aquesta tarifa, però sense repercutir en cap cas en les tarifes de la R16.
Exactament es lo que volgut dir tota la santa estona, ja que si els usuaris de la línia R11 es queixen i amb raó per la abusiva tarifa MD que reclamin la tarifa REX, però que no recriminin als usuaris de la línia R16 per tindre trens nous amb les mateixes tarifes.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Lluis
N6
N6
Entrades: 214
Ubicació: Sants Estació

Entrada Autor: Lluis » Dilluns 07/11/2016 14:50

Home, ara que els Euromeds pararan a Viladecans per l'Outlet entenc que us queixeu. Clar que si els Euromeds passen abans d'hora i els perdeu, tampoc hi ha massa problema, ja que podreu agafar un R16 que no hi para i a més no passa abans d'hora.
:trenazo


"Les vaques volen? Si ho diu La Retaguadia. Creu-t'ho."... I així tot.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 07/11/2016 15:34

Reconduïm la conversa, abans no s'escalfin els ànims, si us plau.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

trenesrenfe123
N6
N6
Entrades: 183

Entrada Autor: trenesrenfe123 » Dilluns 07/11/2016 16:05

Lluis ha escrit:Home, ara que els Euromeds pararan a Viladecans per l'Outlet entenc que us queixeu. Clar que si els Euromeds passen abans d'hora i els perdeu, tampoc hi ha massa problema, ja que podreu agafar un R16 que no hi para i a més no passa abans d'hora.
:trenazo
Els Euromeds pararan a Viladecans? Com no siguin Euromeds en forma de R2...



trenesrenfe123
N6
N6
Entrades: 183

Entrada Autor: trenesrenfe123 » Dimecres 11/01/2017 20:58

Un resum dels retards a la R16 des de juliol fins a desembre de 2016.
També afegeixo un gràfic amb els índexs de puntualitat de la línia. A tenir en compte que només indiquen el grau de compliment dels horaris oficials, ja que els usuaris entre els retards oficials i els minuts camuflats perdem més de 14 minuts de mitjana cada vegada que agafem un regional de la R16.



marc_bcn_2
N5
N5
Entrades: 117
Ubicació: L1 Santa Coloma

Entrada Autor: marc_bcn_2 » Dijous 12/01/2017 9:46

trenesrenfe123 ha escrit:
No sé de que va massa el tema d'aquest fil, la veritat, pero el que sí que puc dir es que el fet que un tren surti abans de l'hora esablerta és un problema potser pitjor que un retard, ja que (com en el cas dels regionals R12, per exemple) si perds el tren perque ha passat abans d'hora, directament t'hauran fotut el día, ja que passen per comptagotes.

A mi em fot molt més perdre un tren perque ha passat abans d'hora que haber-me d'esperar. Però potser sóc l'únic...



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 12/01/2017 20:23

La foto no és de l'estació de Girona, sinó de (crec) l'estació de Flaçà.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 13/01/2017 1:22

437.001 ha escrit:La foto no és de l'estació de Girona, sinó de (crec) l'estació de Flaçà.
Creus bé, ho és. Veig que ha canviat bastant en dos anys, aquestes marquesines i panells lluminosos no hi eren a la tardor del 2014.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 23/01/2017 23:42

UT440_132M ha escrit:
437.001 ha escrit:La foto no és de l'estació de Girona, sinó de (crec) l'estació de Flaçà.
Creus bé, ho és. Veig que ha canviat bastant en dos anys, aquestes marquesines i panells lluminosos no hi eren a la tardor del 2014.
Sí, ara Flaçà ja és una estació amb cara i ulls.

Parlant d'estacions, pel què sembla (si les fonts internes no s'equivoquen), per aquí baix la següent estació en ser reformada serà la de L'Ametlla de Mar.

Està licitada. No deu faltar massa per a que l'adjudiquin.



França451
N9
N9
Entrades: 2227
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dimecres 25/01/2017 14:44

Miquel ha escrit: Però queixar-se perque no us posen un tren modern no te ni volta ni solta, jo em queixo quan em trobo un "Rodalies" fent serveis Regionals, que això sí que hauria de ser intolerable, però mai se'm passaria pel cap demanar trens de MD a fer un Regional, entenent que la 449 ha de portar un increment de la tarifa. Pagar 5 euros més per unes pijades dins el tren a mi no em va, ja se les poden posar per on hi càpiguen.
Si amb una 470 arribo a la mateixa hora, tinc un seient normal pel trajecte, per a que pagar més....
Pues yo tengo mogollón de fotos y vídeos de los campeonatos de Montmeló de unos cuantos años, y de otros días, que no hay campeonatos, de la Estación de Sant Andreu Comtal con servicios (y no uno ni dos precisamente) Barcelona-Cerbere y Portbou-Barcelona haciendo su correspondiente parada en esta estación, como regionales que son, pero servidos con unidades 449, aunque sea en simple. Y desde Condal a Paseo de Grácia ya he viajado dos veces en uno de esos cacharros, y puedo probarlo con suficiente material, incluso a nivel vídeo. Por lo cual eso de que las 449 en la R11 se cobran a precio de MD, vamos a dejarlo porque Renfe, como hace en otras líneas, te mete el tipo de tren que le sale del arco de triunfo en muchas ocasiones, al margen del precio que se pague. Como bien se indica en este hilo, hay que pedir mejoras en estaciones, frecuencias, accesibilidades, y evitar retrasos, pero si se puede, empecemos por duplicar las tercermundistas vías únicas que abundan en las tierras catalanas en general, y que todavía a día de hoy se siguen excusando con carreteras, túneles, costas y demás parafernalia como en Barcelona capi se excusa la vía única del Tram con carriles bici entre otras... ideas peregrinas, por llamarlas de alguna manera y sin insultar.
Pero lo que me parece realmente absurdo es que se discuta por el tipo de tren en cualquier punto de la Península Ibérica y hablando de Renfe que es una empresa capaz de tener una avería en una 448 en medio de un pueblo de Tarragona y coger a los usuarios y meterlos en una 451 que venía de Madrid de pasar la R y pintura nueva e iba a Barcelona de vacío, y decirle a los viajeros: "Hale, coged las maletas y continuáis viaje a Barcelona ahí, que ya tenemos tren salvavidas". Y quedarse tan anchos.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dilluns 02/04/2018 19:00

Enxubats dins d'un tren entre Tortosa i Barcelona

Imatge

Enxubats dins un tren amb la meitat dels vagons habituals i, inicialment, amb més d'una hora de retard. Fins i tot s'han produït desmais.

Així han viscut aquest matí els passatgers d'un tren regional que fa el trajecte entre Tortosa i Barcelona. El comboi anava molt ple des de les primeres estacions perquè, a causa d'una avaria, duia quatre vagons en comptes dels vuit habituals. :roll:

Malgrat tots els inconvenients, el tren ha acabat arribant a Barcelona puntualment. :o

http://www.ccma.cat/324/anxovats-dins-u ... a/2847866/

Una 447 de 4 cotxes!! Indèdit, tú!! Quin nivell.... :D I ha retallat una hora de trajecte!! Hosti, això ni l'Euromed!! :x Era una "447 Tunning Sport"


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 02/04/2018 20:52

A lo mejor la 447 llevaba detrás un coche corail... :)



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dilluns 02/04/2018 22:02

La solució no seria que en les línies d'alta afluència (com les línies R15 i R16) es comprar trens de dos pisos o trens d'alta capacitat de sis o déu cotxes, també seria una bona solució que els trens 449 que finalitzen ha Bellvitge continuessin fins Reus i L'Hospitalet de l'Infant (només per setmana santa i ponts d'alta afluència de passatgers).

Jo sé que les 449 a la resta D'Espanya fan trajectes de més de 200 Km com per exemple Madrid - Irun, Madrid - Jaén, Madrid - Alcázar de San Juan, Ciudad Real - Alicante i València - Madrid, perquè no es pot fer a Catalunya com per exemple un Reus - Barcelona - Figueres.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 02/04/2018 22:38

trensmat ha escrit:La solució no seria que en les línies d'alta afluència (com les línies R15 i R16) es comprar trens de dos pisos o trens d'alta capacitat de sis o déu cotxes, també seria una bona solució que els trens 449 que finalitzen ha Bellvitge continuessin fins Reus i L'Hospitalet de l'Infant (només per setmana santa i ponts d'alta afluència de passatgers).

Jo sé que les 449 a la resta D'Espanya fan trajectes de més de 200 Km com per exemple Madrid - Irun, Madrid - Jaén, Madrid - Alcázar de San Juan, Ciudad Real - Alicante i València - Madrid, perquè no es pot fer a Catalunya com per exemple un Reus - Barcelona - Figueres.
En teoría las 450/451 que son tipo 140N (o 140A?) están bien capacitadas para realizar servicios regionales... Leí por ahí que hacían servicios Madrid-Jaén o Ávila-Guadalajara... Sólo faltan unos asientos cómodos y que vaya bien el Atendo.



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dilluns 02/04/2018 23:40

Renfe445 ha escrit:
trensmat ha escrit:La solució no seria que en les línies d'alta afluència (com les línies R15 i R16) es comprar trens de dos pisos o trens d'alta capacitat de sis o déu cotxes, també seria una bona solució que els trens 449 que finalitzen ha Bellvitge continuessin fins Reus i L'Hospitalet de l'Infant (només per setmana santa i ponts d'alta afluència de passatgers).

Jo sé que les 449 a la resta D'Espanya fan trajectes de més de 200 Km com per exemple Madrid - Irun, Madrid - Jaén, Madrid - Alcázar de San Juan, Ciudad Real - Alicante i València - Madrid, perquè no es pot fer a Catalunya com per exemple un Reus - Barcelona - Figueres.
En teoría las 450/451 que son tipo 140N (o 140A?) están bien capacitadas para realizar servicios regionales... Leí por ahí que hacían servicios Madrid-Jaén o Ávila-Guadalajara... Sólo faltan unos asientos cómodos y que vaya bien el Atendo.
Són tipus 140N. Va haver-hi vegades que dos 450 acoblades van fer el Madrid - Jaén. L'Ávila - Guadalajara són dos rodalia prolongats, no compta com a regional. També el fan (o el feien, que no sé si encara existix) dobles de 446.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimarts 03/04/2018 11:25

Renfe445 ha escrit:
trensmat ha escrit:La solució no seria que en les línies d'alta afluència (com les línies R15 i R16) es comprar trens de dos pisos o trens d'alta capacitat de sis o déu cotxes, també seria una bona solució que els trens 449 que finalitzen ha Bellvitge continuessin fins Reus i L'Hospitalet de l'Infant (només per setmana santa i ponts d'alta afluència de passatgers).

Jo sé que les 449 a la resta D'Espanya fan trajectes de més de 200 Km com per exemple Madrid - Irun, Madrid - Jaén, Madrid - Alcázar de San Juan, Ciudad Real - Alicante i València - Madrid, perquè no es pot fer a Catalunya com per exemple un Reus - Barcelona - Figueres.
En teoría las 450/451 que son tipo 140N (o 140A?) están bien capacitadas para realizar servicios regionales... Leí por ahí que hacían servicios Madrid-Jaén o Ávila-Guadalajara... Sólo faltan unos asientos cómodos y que vaya bien el Atendo.
Yo se que las 449 hacen trayectos Madrid - Irun, Madrid - Jaén, Madrid - Alcázar de San Juan, Ciudad Real - Alicante y Valencia - Albacete vamos que se podría aplicar en alguna línea de Regionales en Cataluña para hacer trayectos entre Reus - Barcelona - Figueres en vez de que las 449 mueran en Bellvitge.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 04/04/2018 2:28

m.h.t. ha escrit:Enxubats dins d'un tren entre Tortosa i Barcelona

Imatge

http://www.ccma.cat/324/anxovats-dins-u ... a/2847866/
El dia 2 hi va haver problemes per la quantitat de passatgers.

Vaig agafar un R16 Tortosa-Barcelona, el que passa per Tarragona a les 16:58.
Va arribar a Tarragona a les 17:07, en doble de 448, i ple com un ou els sis cotxes.
A Tarragona, a Altafulla i a Torredembarra molta gent no va poder pujar, perquè físicament no s'hi cabia.

Estavem si fa no fa igual que a la foto, però amb sis cotxes: al dipòsit de bicicletes hi havia dues bicicletes, un gos, i més de deu persones.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimecres 04/04/2018 23:12

437.001 ha escrit:
m.h.t. ha escrit:Enxubats dins d'un tren entre Tortosa i Barcelona

Imatge

http://www.ccma.cat/324/anxovats-dins-u ... a/2847866/
El dia 2 hi va haver problemes per la quantitat de passatgers.

Vaig agafar un R16 Tortosa-Barcelona, el que passa per Tarragona a les 16:58.
Va arribar a Tarragona a les 17:07, en doble de 448, i ple com un ou els sis cotxes.
A Tarragona, a Altafulla i a Torredembarra molta gent no va poder pujar, perquè físicament no s'hi cabia.

Estavem si fa no fa igual que a la foto, però amb sis cotxes: al dipòsit de bicicletes hi havia dues bicicletes, un gos, i més de deu persones.
Ostres :o mare meva quina experiència més claustrofobica, jo hem pregunto perquè Renfe no compra trens de 2 pisos per les línies R15 i R16.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dijous 05/04/2018 21:51

La resposta és senzilla. Seria un material molt cautiu a la R16. Per aixó, crec que és millor adaptar les 450 i 451 per mitja distància i PMR (ni que sigui amb elevador), que els que encara vida. Anirian molt bé a la R16, R15 i en versió curta a la R14, como sustituts dels 470.

Pero crec que la R16 s'ha de formular el servei, treure parades al actuals RE i allargar cada 2 hores els R2 convertits en Civis i absorvint els RT2.

Una idea de cadenciat (sortides Sants direcció sud):
hora par.03 R16 Bcn-Hospitalet (no para a Bellvitge, Viladecans, Platja C, Garraf, Port Aventura -època parc tancat-, Mont-roig). 3 al dia continua fins Tortosa parant en totes les estacions.
hp.06 R2 Bcn-Sant Vicenç (para a totes les estacions)
hp.21 R2 Bcn-Vilanova (para a totes les estacions)
hp.33 R15 Bcn-Marçà (no para a Bellvitge, Viladecans, Platja C, Garraf, Riudecanyes, Duesaigües, Pradell). 3 al dia continua fins Mora parant en totes les estacions.
hp.36 R2 Bcn-Sant Vicenç (para a totes les estacions)
hp.51 R2 Bcn-Vilanova (para a totes les estacions)
hora impar.03 R16 exprés Bcn-Tortosa (para a Vilanova, Sant Vicenç, Torredembarra, Tarragona, Salou, Cambrils, l'Aldea)
hi.06 R2 Bcn-Sant Vicenç (para a totes les estacions)
hi.21 R2 Bcn-Vilanova (para a totes les estacions)
hi.33 R15 exprés Bcn-Riba-roja (para a Vilanova, Sant Vicenç, Torredembarra, Tarragona, Reus, Marçà, Mora, Ascó, Flix)
hi.36 R2 Bcn-Sant Vicenç (para a totes les estacions)
hi.51 R2 Bcn-Vilanova (para a totes les estacions)
Les .00 i .30 serien per serveis cap a Vinaros/Valencia i Caspe/Zaragoza.

L'oferta es doblaria en molts llocs i es reduiria els temps en moltes combinacions.
Vilanova tindria servei cada 15min, i cada 30min un servei ràpid.
Sant Vicenç i Tarragona tindria servei cada 30min i cada 60min un servei ràpid.
Reus, Cambrils i Salou tindria servei cada 60min i un servei ràpid cada 2h.

Els serveis R2 es podrien fer amb 447 en doble, els R15/R16 amb 450 i els R15/R16 exprés amb 448 en doble.



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”