Protestes pel servei de regionals a les Terres de l'Ebre

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Re: Protestes pel servei de regionals a les Terres de l'Ebre

Entrada Autor: oriolp13 » Diumenge 06/11/2016 1:02

trensmat ha escrit:
trenesrenfe123 ha escrit:
sag470 ha escrit:Preus per línia actualment:

R11: regional amb 447 (Bcn-Girona: 0.084€/km), MD amb 449 (Bcn-Girona: 0.113€/km)
R12: regional amb 447 (Bcn-Lleida: 0.073€/km)
R13: regional amb 470/448 (Bcn-Lleida: 0.078€/km), RE amb 448/470 (Bcn-Lleida: 0.088€/km)
R14: regional amb 448/470 (Bcn-Lleida: 0.068€/km), RE amb 448/470 (Bcn-Lleida: 0.077€/km)
R15: regional amb 447 (Bcn-Reus: 0.076€/km), RE amb 448/470 (Bcn-Reus: 0.086€/km, Bcn-Mora: 0.076€/km)
R16: RE amb 447R/448/470 (Bcn-Tortosa: 0.076€/km)
Entenc que has fet la mitjana entre Barcelona i Tortosa, però això no és el que deia jo. Jo estava parlant de les Terres de l'Ebre en sí, és a dir, viatges interns a l'Ebre. A més, per exemple, entre Ulldecona i L'Aldea costa un dineral, tot i ser estacions colaterals, perquè encara s'apliquen les tarifes pel traçat antic via Tortosa.
Jo dels usuaris de la línia R11 (sense ànim de ofendre als usuaris de la línia R11) donaria les gràcies de que Renfe no els hagi tret trens des de l'entrada en funcionament de l'AVE a Girona (com ha quedat les línies R13 i R14), jo espero que els problemes que hi han a les línies R12, R13, R14, R15 i R16 es solucionin ja que els usuaris estan ha un pas de que explotin.

Sobre les tarifes MD a la línia R11 (sense ofendre) si teniu alguna queixa per els preus s'ho dieu al ex-conseller Joaquim Nadal i a la ex-ministra del PSOE ja que són els responsables dels preus elevats de la tarifa MD, ja que els usuaris de les línies de les Terres de L'Ebre i Lleida tenen dret de queixar-se dels privilegis que hi han a la província de Girona (excepte la línia R3 que també hi ha per llogar cadires).

Per acabar la meva intenció no és ofendre als usuaris de la línia R11, però teniu una gran sort de que l'AVE no hagi afectat de forma tant destructiva com ha pasat amb les províncies de Tarragona i Lleida.
Doncs per no voler ofendre'ls, només us queixeu i enmiralleu en ells... :)
Per què no deixem de ser destructius vers els altres, comparant-nos que sempre lo altre és millor, i lluitem simplement per millorar lo nostre.
Per altra banda, has pensat que si no s'han reduït dràsticament els serveis és perquè continua havent-hi demanda i el nombre de passatgers no haurà baixat excessivament?
Només cal que agafis un dels Regionals o MD de la R11 i vegis com van de plens...


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 06/11/2016 1:28

El que vaig dir fa un parell de dies. Aquest victimisme i rivalitat territorial nl serveix per res. Jo com a usuari a de la R3, on hi ha la plataforma Defensem R3 - Pqnoensfotineltren-, i mai els he vist queixar-se pel tracte rebut envers a altres territoris, ni demanar trens nous xupi guais. Només els veig demanar millores a les estacions, i més trens adaptats a PMR, i trens puntuals; res de l'altre món al meu parer.

El que cal es que tots anem a una, i deixar d'atacar altres teerritoris gratuïtament.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Diumenge 06/11/2016 9:29

oriolp13 ha escrit:
trensmat ha escrit:
trenesrenfe123 ha escrit: Entenc que has fet la mitjana entre Barcelona i Tortosa, però això no és el que deia jo. Jo estava parlant de les Terres de l'Ebre en sí, és a dir, viatges interns a l'Ebre. A més, per exemple, entre Ulldecona i L'Aldea costa un dineral, tot i ser estacions colaterals, perquè encara s'apliquen les tarifes pel traçat antic via Tortosa.
Jo dels usuaris de la línia R11 (sense ànim de ofendre als usuaris de la línia R11) donaria les gràcies de que Renfe no els hagi tret trens des de l'entrada en funcionament de l'AVE a Girona (com ha quedat les línies R13 i R14), jo espero que els problemes que hi han a les línies R12, R13, R14, R15 i R16 es solucionin ja que els usuaris estan ha un pas de que explotin.

Sobre les tarifes MD a la línia R11 (sense ofendre) si teniu alguna queixa per els preus s'ho dieu al ex-conseller Joaquim Nadal i a la ex-ministra del PSOE ja que són els responsables dels preus elevats de la tarifa MD, ja que els usuaris de les línies de les Terres de L'Ebre i Lleida tenen dret de queixar-se dels privilegis que hi han a la província de Girona (excepte la línia R3 que també hi ha per llogar cadires).

Per acabar la meva intenció no és ofendre als usuaris de la línia R11, però teniu una gran sort de que l'AVE no hagi afectat de forma tant destructiva com ha pasat amb les províncies de Tarragona i Lleida.
Doncs per no voler ofendre'ls, només us queixeu i enmiralleu en ells... :)
Per què no deixem de ser destructius vers els altres, comparant-nos que sempre lo altre és millor, i lluitem simplement per millorar lo nostre.
Per altra banda, has pensat que si no s'han reduït dràsticament els serveis és perquè continua havent-hi demanda i el nombre de passatgers no haurà baixat excessivament?
Només cal que agafis un dels Regionals o MD de la R11 i vegis com van de plens...
Ni es victimisme i ni són ganes de fer guerra amb el Nord, son ganes de reclamar igualtat com equilibri entre els territoris es lo que reclamen els usuaris de la línia R16.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

trenesrenfe123
N6
N6
Entrades: 183

Entrada Autor: trenesrenfe123 » Diumenge 06/11/2016 9:29

UT440_132M ha escrit:El que vaig dir fa un parell de dies. Aquest victimisme i rivalitat territorial nl serveix per res. Jo com a usuari a de la R3, on hi ha la plataforma Defensem R3 - Pqnoensfotineltren-, i mai els he vist queixar-se pel tracte rebut envers a altres territoris, ni demanar trens nous xupi guais. Només els veig demanar millores a les estacions, i més trens adaptats a PMR, i trens puntuals; res de l'altre món al meu parer.

El que cal es que tots anem a una, i deixar d'atacar altres teerritoris gratuïtament.
Estic d'acord, i per això, els usuaris de la R11 us molesteu quan tenim a la R16 449 al mateix preu que una 447 o 448. #oletu :plas :plas :plas :plas



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Diumenge 06/11/2016 10:22

trenesrenfe123 ha escrit:
UT440_132M ha escrit:El que vaig dir fa un parell de dies. Aquest victimisme i rivalitat territorial nl serveix per res. Jo com a usuari a de la R3, on hi ha la plataforma Defensem R3 - Pqnoensfotineltren-, i mai els he vist queixar-se pel tracte rebut envers a altres territoris, ni demanar trens nous xupi guais. Només els veig demanar millores a les estacions, i més trens adaptats a PMR, i trens puntuals; res de l'altre món al meu parer.

El que cal es que tots anem a una, i deixar d'atacar altres teerritoris gratuïtament.
Estic d'acord, i per això, els usuaris de la R11 us molesteu quan tenim a la R16 449 al mateix preu que una 447 o 448. #oletu :plas :plas :plas :plas
Jo m'ha hagués enfadat i reclamat al ex-conseller Joaquim Nadal per haver posat uns preus elevats a la línia R11, però per desgràcia (sense ofendre a ningú) cap plataforma ferroviària de la línia R11 li va cantar les 40 tant al ex-conseller Joaquim Nadal com al ministeri de Foment per els preus elevats a la línia R11.

Per tant no es pot acusar de victimistes als usuaris de les línies R12, R13, R14, R15 i R16 per reclamar trens com els que hi han a la línia R11 per la tarifa que hi ha en aquesta línia.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 06/11/2016 17:04

Sóc barceloní i, per tant, no em sento afí a cap de les línies ni dels territoris. Però em sobta que, per una banda, a l'Ebre es reclami que se'ls doni el mateix servei que a Girona, però per una tarifa més barata. Aleshores, esteu reclamant més.

No doneu gat per llebre.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 06/11/2016 17:22

trensmat ha escrit:Per tant no es pot acusar de victimistes als usuaris de les línies R12, R13, R14, R15 i R16 per reclamar trens com els que hi han a la línia R11 per la tarifa que hi ha en aquesta línia.
Amb això és amb el que us perdeu i és la diferència amb la resta de plataformes/usuaris.

La millora d'un servei no la fa que portin els trens xupi guais o no, la fan d'altres coses i vosaltres us capfiqueu excessivament en tenir el mateix que tenen a un altre lloc (Girona) per que si.

A l'R11 tenen un servei de Mitjana Distància (Que no Regional o Regional Expres) i l'exploten com a tal, que dins del món de Renfe és a cavall entre un Regional Expres i un Avant, dit així molt alegrement. Òbviament això te un cost, i s'aplica com a tal a la tarificació, i Renfe va portar trens de Mitjana Distància (S449) a cobrir exclusivament aquests serveis, diguem-ne "superiors".

Les protestes a la R3 i les línies de Lleida NO es tenir trens de la sèrie 449. Si no la millora del servei (freqüències, infraestructura, informació) i evitar la involució de les prestacions dels trens que fan serveis de Regionals o RE (Bàsicament posar 447 en comptes de 448 o 470), i si pot ser millorar-les.

Però queixar-se perque no us posen un tren modern no te ni volta ni solta, jo em queixo quan em trobo un "Rodalies" fent serveis Regionals, que això sí que hauria de ser intolerable, però mai se'm passaria pel cap demanar trens de MD a fer un Regional, entenent que la 449 ha de portar un increment de la tarifa. Pagar 5 euros més per unes pijades dins el tren a mi no em va, ja se les poden posar per on hi càpiguen.
Si amb una 470 arribo a la mateixa hora, tinc un seient normal pel trajecte, per a que pagar més....


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Diumenge 06/11/2016 18:29

Guigui ha escrit:Sóc barceloní i, per tant, no em sento afí a cap de les línies ni dels territoris. Però em sobta que, per una banda, a l'Ebre es reclami que se'ls doni el mateix servei que a Girona, però per una tarifa més barata. Aleshores, esteu reclamant més.

No doneu gat per llebre.
Si la Tarifa MD els usuaris de la línia R11 no han reclamat que la baixessin el alt preu que tenen i que el conseller Joaquim Nadal junt amb Renfe els hi van colar un gol als usuaris de la línia R11 quant es van incorporar la Tarifa MD.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Diumenge 06/11/2016 18:39

Miquel ha escrit:
trensmat ha escrit:Per tant no es pot acusar de victimistes als usuaris de les línies R12, R13, R14, R15 i R16 per reclamar trens com els que hi han a la línia R11 per la tarifa que hi ha en aquesta línia.
Amb això és amb el que us perdeu i és la diferència amb la resta de plataformes/usuaris.

La millora d'un servei no la fa que portin els trens xupi guais o no, la fan d'altres coses i vosaltres us capfiqueu excessivament en tenir el mateix que tenen a un altre lloc (Girona) per que si.

A l'R11 tenen un servei de Mitjana Distància (Que no Regional o Regional Expres) i l'exploten com a tal, que dins del món de Renfe és a cavall entre un Regional Expres i un Avant, dit així molt alegrement. Òbviament això te un cost, i s'aplica com a tal a la tarificació, i Renfe va portar trens de Mitjana Distància (S449) a cobrir exclusivament aquests serveis, diguem-ne "superiors".

Les protestes a la R3 i les línies de Lleida NO es tenir trens de la sèrie 449. Si no la millora del servei (freqüències, infraestructura, informació) i evitar la involució de les prestacions dels trens que fan serveis de Regionals o RE (Bàsicament posar 447 en comptes de 448 o 470), i si pot ser millorar-les.

Però queixar-se perque no us posen un tren modern no te ni volta ni solta, jo em queixo quan em trobo un "Rodalies" fent serveis Regionals, que això sí que hauria de ser intolerable, però mai se'm passaria pel cap demanar trens de MD a fer un Regional, entenent que la 449 ha de portar un increment de la tarifa. Pagar 5 euros més per unes pijades dins el tren a mi no em va, ja se les poden posar per on hi càpiguen.
Si amb una 470 arribo a la mateixa hora, tinc un seient normal pel trajecte, per a que pagar més....
Si vostè ho diu que només protestem per les 449 a les terres de l'ebre, camp de Tarragona i Lleida es que vas molt equivocat.

Perquè si el ex-conseller Joaquim Nadal com la mateixa Renfe us van colar l'abusiva tarifa MD a la R11 per tindre trens nous i en altres llocs no la van posar en marxa es per culpa dels consellers.

No us preocupeu que en el 2017 les Terres de l'Ebre tindran la mateixa tarifa que la línia R11 per l'entrada en funcionament del Corredor del Mediterrani i s'ha acabaran les queixes de que els usuaris de la línia R16 paguen menys per tindre trens 449.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

trenesrenfe123
N6
N6
Entrades: 183

Entrada Autor: trenesrenfe123 » Diumenge 06/11/2016 19:03

Guigui ha escrit:Sóc barceloní i, per tant, no em sento afí a cap de les línies ni dels territoris. Però em sobta que, per una banda, a l'Ebre es reclami que se'ls doni el mateix servei que a Girona, però per una tarifa més barata. Aleshores, esteu reclamant més.

No doneu gat per llebre.
Però què no es pot entendre? Per començar, estem reclamant el que ens pertoca: 449 ALS SEMIDIRECTES, tal i com estableix el contracte de servei. Cada dos per tres desapareixen i ens porten 448 o 447, i tinc constància que a vegades no és per revisions de les 449 de la R16, sinó per suplir la falta de 449 d'altres línies.

A més a més, reclamem que es faci un repartiment equitatiu de les unitats existents entre totes les línies regionals. El que no trobo just és que de la vintena de 449 assignats a Catalunya, només 2 vinguin a la R16 i la resta a la R11. I no només són necessaris a la R16, també a la R15, que es veu que des de fa uns mesos estan desapareixent dels MD a Reus. Senzillament es tracta d'una qüestió de proporcionalitat respecte la demanda i les característiques de la línia i els seus usuaris.


I torno a repetir, per si no ha quedat prou clar. Voleu parar els usuaris de la R11 de molestar-vos quan us n'adoneu que a la R16 aconseguim avantatges que no existeixen a altres línies de Catalunya?



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Diumenge 06/11/2016 19:38

trenesrenfe123 ha escrit:
Guigui ha escrit:Sóc barceloní i, per tant, no em sento afí a cap de les línies ni dels territoris. Però em sobta que, per una banda, a l'Ebre es reclami que se'ls doni el mateix servei que a Girona, però per una tarifa més barata. Aleshores, esteu reclamant més.

No doneu gat per llebre.
Però què no es pot entendre? Per començar, estem reclamant el que ens pertoca: 449 ALS SEMIDIRECTES, tal i com estableix el contracte de servei. Cada dos per tres desapareixen i ens porten 448 o 447, i tinc constància que a vegades no és per revisions de les 449 de la R16, sinó per suplir la falta de 449 d'altres línies.

A més a més, reclamem que es faci un repartiment equitatiu de les unitats existents entre totes les línies regionals. El que no trobo just és que de la vintena de 449 assignats a Catalunya, només 2 vinguin a la R16 i la resta a la R11. I no només són necessaris a la R16, també a la R15, que es veu que des de fa uns mesos estan desapareixent dels MD a Reus. Senzillament es tracta d'una qüestió de proporcionalitat respecte la demanda i les característiques de la línia i els seus usuaris.


I torno a repetir, per si no ha quedat prou clar. Voleu parar els usuaris de la R11 de molestar-vos quan us n'adoneu que a la R16 aconseguim avantatges que no existeixen a altres línies de Catalunya?
Exactament no s'ha adonen que els semidirectes de la R16 per contracte amb Renfe estan obligats a fer aquests serveis amb trens 449 i no amb trens 447 tunejats, es mes el que la propia Renfe esta incomplint el contracte.

Sobre les suposades revisions de les 449 (a les línies R15 i R16) jo no he vist que Renfe substitueixi aquests trens a la R11 per trens 470 i 448 (que no tinc cap tipus de problema amb aquests tipus de trens).

Sobre les tarifes abusives que hi han a la línia R11 no us preocupeu que quant entri en funcionament el Corredor del Mediterrani Renfe ens colocará la tarifa MD 4 (com la que hi ha l'eix Atlàntic) i ja no estareu preocupats per si les línies R15/R16 tenen trens 449 més barats.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 06/11/2016 20:05

trensmat ha escrit:
Miquel ha escrit:
trensmat ha escrit:Per tant no es pot acusar de victimistes als usuaris de les línies R12, R13, R14, R15 i R16 per reclamar trens com els que hi han a la línia R11 per la tarifa que hi ha en aquesta línia.
Amb això és amb el que us perdeu i és la diferència amb la resta de plataformes/usuaris.

La millora d'un servei no la fa que portin els trens xupi guais o no, la fan d'altres coses i vosaltres us capfiqueu excessivament en tenir el mateix que tenen a un altre lloc (Girona) per que si.

A l'R11 tenen un servei de Mitjana Distància (Que no Regional o Regional Expres) i l'exploten com a tal, que dins del món de Renfe és a cavall entre un Regional Expres i un Avant, dit així molt alegrement. Òbviament això te un cost, i s'aplica com a tal a la tarificació, i Renfe va portar trens de Mitjana Distància (S449) a cobrir exclusivament aquests serveis, diguem-ne "superiors".

Les protestes a la R3 i les línies de Lleida NO es tenir trens de la sèrie 449. Si no la millora del servei (freqüències, infraestructura, informació) i evitar la involució de les prestacions dels trens que fan serveis de Regionals o RE (Bàsicament posar 447 en comptes de 448 o 470), i si pot ser millorar-les.

Però queixar-se perque no us posen un tren modern no te ni volta ni solta, jo em queixo quan em trobo un "Rodalies" fent serveis Regionals, que això sí que hauria de ser intolerable, però mai se'm passaria pel cap demanar trens de MD a fer un Regional, entenent que la 449 ha de portar un increment de la tarifa. Pagar 5 euros més per unes pijades dins el tren a mi no em va, ja se les poden posar per on hi càpiguen.
Si amb una 470 arribo a la mateixa hora, tinc un seient normal pel trajecte, per a que pagar més....
Si vostè ho diu que només protestem per les 449 a les terres de l'ebre, camp de Tarragona i Lleida es que vas molt equivocat.

Perquè si el ex-conseller Joaquim Nadal com la mateixa Renfe us van colar l'abusiva tarifa MD a la R11 per tindre trens nous i en altres llocs no la van posar en marxa es per culpa dels consellers.

No us preocupeu que en el 2017 les Terres de l'Ebre tindran la mateixa tarifa que la línia R11 per l'entrada en funcionament del Corredor del Mediterrani i s'ha acabaran les queixes de que els usuaris de la línia R16 paguen menys per tindre trens 449.
No dic que "només" ho feu per això. Dic que li doneu molta atenció a una cosa que realment no la te gaire.

Si a la R11 falten 449, allà s'hi ha de prestar preferentment amb aquest tipus de material ja que paguen per un servei de Mitjana Distància, cosa que vosaltres a dia d'avui no feu. Per tant, es normal que quan no hi ha excedent d'unitats 449, us posin 470 o 448 ja que al cap i a la fi pagueu una tarifa per a aquest tipus de material i trajecte (Regional Expres). Ni renfe ni Rodalies es poden treure trens del barret.


El metro de Barcelona amb motoristes!

trenesrenfe123
N6
N6
Entrades: 183

Entrada Autor: trenesrenfe123 » Diumenge 06/11/2016 20:23

Miquel ha escrit:Si a la R11 falten 449, allà s'hi ha de prestar preferentment amb aquest tipus de material ja que paguen per un servei de Mitjana Distància, cosa que vosaltres a dia d'avui no feu. Per tant, es normal que quan no hi ha excedent d'unitats 449, us posin 470 o 448 ja que al cap i a la fi pagueu una tarifa per a aquest tipus de material i trajecte (Regional Expres). Ni renfe ni Rodalies es poden treure trens del barret.
No t'ho puc dir més alt ni més clar:
trenesrenfe123 ha escrit:Però què no es pot entendre? Per començar, estem reclamant el que ens pertoca: 449 ALS SEMIDIRECTES, tal i com estableix el contracte de servei.
Als de la R11 els toca 449 perquè paguen tarifa diferent, però als de la R16 ens toca als semidirectes perquè així ho estableix el contracte del servei.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Diumenge 06/11/2016 20:31

Miquel ha escrit:
trensmat ha escrit:
Miquel ha escrit: Amb això és amb el que us perdeu i és la diferència amb la resta de plataformes/usuaris.

La millora d'un servei no la fa que portin els trens xupi guais o no, la fan d'altres coses i vosaltres us capfiqueu excessivament en tenir el mateix que tenen a un altre lloc (Girona) per que si.

A l'R11 tenen un servei de Mitjana Distància (Que no Regional o Regional Expres) i l'exploten com a tal, que dins del món de Renfe és a cavall entre un Regional Expres i un Avant, dit així molt alegrement. Òbviament això te un cost, i s'aplica com a tal a la tarificació, i Renfe va portar trens de Mitjana Distància (S449) a cobrir exclusivament aquests serveis, diguem-ne "superiors".

Les protestes a la R3 i les línies de Lleida NO es tenir trens de la sèrie 449. Si no la millora del servei (freqüències, infraestructura, informació) i evitar la involució de les prestacions dels trens que fan serveis de Regionals o RE (Bàsicament posar 447 en comptes de 448 o 470), i si pot ser millorar-les.

Però queixar-se perque no us posen un tren modern no te ni volta ni solta, jo em queixo quan em trobo un "Rodalies" fent serveis Regionals, que això sí que hauria de ser intolerable, però mai se'm passaria pel cap demanar trens de MD a fer un Regional, entenent que la 449 ha de portar un increment de la tarifa. Pagar 5 euros més per unes pijades dins el tren a mi no em va, ja se les poden posar per on hi càpiguen.
Si amb una 470 arribo a la mateixa hora, tinc un seient normal pel trajecte, per a que pagar més....
Si vostè ho diu que només protestem per les 449 a les terres de l'ebre, camp de Tarragona i Lleida es que vas molt equivocat.

Perquè si el ex-conseller Joaquim Nadal com la mateixa Renfe us van colar l'abusiva tarifa MD a la R11 per tindre trens nous i en altres llocs no la van posar en marxa es per culpa dels consellers.

No us preocupeu que en el 2017 les Terres de l'Ebre tindran la mateixa tarifa que la línia R11 per l'entrada en funcionament del Corredor del Mediterrani i s'ha acabaran les queixes de que els usuaris de la línia R16 paguen menys per tindre trens 449.
No dic que "només" ho feu per això. Dic que li doneu molta atenció a una cosa que realment no la te gaire.

Si a la R11 falten 449, allà s'hi ha de prestar preferentment amb aquest tipus de material ja que paguen per un servei de Mitjana Distància, cosa que vosaltres a dia d'avui no feu. Per tant, es normal que quan no hi ha excedent d'unitats 449, us posin 470 o 448 ja que al cap i a la fi pagueu una tarifa per a aquest tipus de material i trajecte (Regional Expres). Ni renfe ni Rodalies es poden treure trens del barret.
Aquí tens un enllaç amb un document PDF on estipula que els serveis semidirectes de la línia R16 es tenen que fer amb trens 449 i no amb altres trens. http://www.govern.cat/pres_gov/AppJava/ ... jecte.html


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 06/11/2016 20:56

Enlloc d'aquest document veig res que indiqui cap obligatorietat de fer res. Tan sols es parla del servei en futur, però en cap cas sorgeix cap terme equivalent a "contracte", "obligació" o "compromís".


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

trenesrenfe123
N6
N6
Entrades: 183

Entrada Autor: trenesrenfe123 » Diumenge 06/11/2016 21:18

Guigui ha escrit:Enlloc d'aquest document veig res que indiqui cap obligatorietat de fer res. Tan sols es parla del servei en futur, però en cap cas sorgeix cap terme equivalent a "contracte", "obligació" o "compromís".
"Aquests nous serveis es faran amb trens de la sèrie 449, més moderns i confortables.". Més contundent que això no trobo res.

De totes formes, això és només una nota de premsa del Govern. El contracte entre Renfe i la Generalitat tinc constància que determina que els trens encarregats dels semidirectes de la R16 siguin les UT-449. No tinc el document perquè lògicament és un contracte i crec que no és públic.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dilluns 07/11/2016 1:48

trenesrenfe123 ha escrit:
UT440_132M ha escrit:El que vaig dir fa un parell de dies. Aquest victimisme i rivalitat territorial nl serveix per res. Jo com a usuari a de la R3, on hi ha la plataforma Defensem R3 - Pqnoensfotineltren-, i mai els he vist queixar-se pel tracte rebut envers a altres territoris, ni demanar trens nous xupi guais. Només els veig demanar millores a les estacions, i més trens adaptats a PMR, i trens puntuals; res de l'altre món al meu parer.

El que cal es que tots anem a una, i deixar d'atacar altres teerritoris gratuïtament.
Estic d'acord, i per això, els usuaris de la R11 us molesteu quan tenim a la R16 449 al mateix preu que una 447 o 448. #oletu :plas :plas :plas :plas
M'has llegit bé? Jo soc usuari de la R3, no de la R11. Visc a la comarca d'Osona.
Només dic que tots hem de remar a una, i deixar de barallar-nos i estar tot el dia amb el "i tu més". I com diu en Guigui, ni em va ni em ve la vostra problemàtica, però tots volem el mateix, aparentment, i es una millora del servei. Posar-nos a bramar perquè no ens posen 449, o a les comarques de Girona tenen un tracte diferent, uff, a mi això ja em sobra. Ja ho vaig dir ahir. Mai he escoltat cap queixa de tracte envers altres territoris, de la plataforma DefensemR3 - " Pqnoensfotineltren", ja que territorialment, es la plataforma que més a prop tinc, i a més, reclama les millores reals que son necessàries (trens adaptats a PMR), millora de freqüències, reclamar el desdoblament eternament promès, però no els veig bramar perquè no ens posen 449.

La resta d'usuaris del fòrum que vivim fora de les terres de l'Ebre, ens cansa molt escoltar cada dia la mateixa cançoneta, ho dic jo, ho diu en Guigui, ho diu en Granollerí, ho dii en Miquel, o l'oriolp13.

Alguna cosa falla quan la majoria del fòrum no entén les vostres queixes.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dilluns 07/11/2016 9:59

UT440_132M ha escrit:
trenesrenfe123 ha escrit:
UT440_132M ha escrit:El que vaig dir fa un parell de dies. Aquest victimisme i rivalitat territorial nl serveix per res. Jo com a usuari a de la R3, on hi ha la plataforma Defensem R3 - Pqnoensfotineltren-, i mai els he vist queixar-se pel tracte rebut envers a altres territoris, ni demanar trens nous xupi guais. Només els veig demanar millores a les estacions, i més trens adaptats a PMR, i trens puntuals; res de l'altre món al meu parer.

El que cal es que tots anem a una, i deixar d'atacar altres teerritoris gratuïtament.
Estic d'acord, i per això, els usuaris de la R11 us molesteu quan tenim a la R16 449 al mateix preu que una 447 o 448. #oletu :plas :plas :plas :plas
M'has llegit bé? Jo soc usuari de la R3, no de la R11. Visc a la comarca d'Osona.
Només dic que tots hem de remar a una, i deixar de barallar-nos i estar tot el dia amb el "i tu més". I com diu en Guigui, ni em va ni em ve la vostra problemàtica, però tots volem el mateix, aparentment, i es una millora del servei. Posar-nos a bramar perquè no ens posen 449, o a les comarques de Girona tenen un tracte diferent, uff, a mi això ja em sobra. Ja ho vaig dir ahir. Mai he escoltat cap queixa de tracte envers altres territoris, de la plataforma DefensemR3 - " Pqnoensfotineltren", ja que territorialment, es la plataforma que més a prop tinc, i a més, reclama les millores reals que son necessàries (trens adaptats a PMR), millora de freqüències, reclamar el desdoblament eternament promès, però no els veig bramar perquè no ens posen 449.

La resta d'usuaris del fòrum que vivim fora de les terres de l'Ebre, ens cansa molt escoltar cada dia la mateixa cançoneta, ho dic jo, ho diu en Guigui, ho diu en Granollerí, ho dii en Miquel, o l'oriolp13.

Alguna cosa falla quan la majoria del fòrum no entén les vostres queixes.
Clar que si noi acabes de dir que ens fem les víctimes per reclamar lo que en un contracte amb Renfe i la Generalitat de Catalunya ens pertoca per contracte públic.

Sobre que som minoria al fòrum em sembla perfecte, però com diu el meu company no fa falta que ens recordeu cada dos per tres que els usuaris de les línies R15 i R16 per tenir aquests trens no tenim la tarifa MD que es abusiva, es mes ja ho he dit moltes vegades que la plataforma que va demarcació millores en la línia R11 no ha reclamat tant Renfe com Gencat una baixada de preus.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dilluns 07/11/2016 13:47

Us comenceu a fer les víctimes des del moment en que us penseu que qualsevol persona que us critica és usuària de la R11, i com ja hem dit més d'un, cap de nosaltres ho és.

Per part meva ja passo de comentar res més, perquè argumentar coses contra vosaltres és igual que fer-ho contra un aparell de propaganda estatal. Tota l'estona repetiu el mateix, i als dolents automàticament se'ns assigna com a usuaris de la R11.

Espero que us posin serveis més decents i millores a la infraestructura, tal i com demaneu, i amb trens confortables (que no cal que siguin les 449....)

Ah, per cert, em sembla prou llògic que si els serveis es passaran a fer per el corredor mediterràni, amb un augment substancial de la velocitat comercial i menys parades, us apugin la tarifa, no?
O la pròxima reclamació serà que us baixin la tarifa un cop us posin serveis més ràpids i de més prestacions per el nou traçat? :|


Salutacions,

Oriol

trenesrenfe123
N6
N6
Entrades: 183

Entrada Autor: trenesrenfe123 » Dilluns 07/11/2016 14:01

oriolp13 ha escrit:Us comenceu a fer les víctimes des del moment en que us penseu que qualsevol persona que us critica és usuària de la R11, i com ja hem dit més d'un, cap de nosaltres ho és.
Tant se val que siguin usuaris de la R11, de la R3, de la R1 o del Tram de Barcelona. El tema és que tots els usuaris que no agafeu mai la R16 us dediqueu a criticar les poques millores de la R16.
oriolp13 ha escrit:Tota l'estona repetiu el mateix, i als dolents automàticament se'ns assigna com a usuaris de la R11.
oriolp13 ha escrit:Espero que us posin serveis més decents i millores a la infraestructura, tal i com demaneu, i amb trens confortables (que no cal que siguin les 449....)
Gràcies, nosaltres esperem el mateix.
oriolp13 ha escrit:Ah, per cert, em sembla prou llògic que si els serveis es passaran a fer per el corredor mediterràni, amb un augment substancial de la velocitat comercial i menys parades, us apugin la tarifa, no? O la pròxima reclamació serà que us baixin la tarifa un cop us posin serveis més ràpids i de més prestacions per el nou traçat? :|
Qui ha dit el contrari? Per exemple, els EUromed que ara paren a L'Aldea a preu regional s'entendria que un cop finalitzada la reestructuració del servei amb la variant del Corredor passessin a parar a preu normal. Ara, ha de ser una millora notable del servei, perquè si hem d'estar igual que ara i com a molt retallar algun minut... Barcelona - Tortosa, lo ideal, és que es fes en menys de 2 hores.



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”